Läs vad 371 kunder tycker om Vesivek Sverige AB 2

• 2021-01-19
    220 kvm nytt plåttak på bostadshus och garage. Mitt livs smidigaste hantverkarkontakt (haft hus i 20 år). Kunnigt, kommunikativt, lyhört, trevlig personal och snabbt! Kan inte bli bättre!
  • 2021-01-14
    Nytt tak till huset+altantak.blev väl bemött .bra upplägg innan arbetet.duktiga grabbar som jobbade och slet .jag är jättenöjd
    Det kom mycket snö dagen innan men det fixade dom med att skotta av taket först Vänlig hälsning Anette Eriksson i Bälinge
  • 2021-01-11
    Tog tid på sig. Mätte, gick igenom allt väldigt nogrannnt innan. Höll tider. Proffsiga. Rimliga priser.
    Trovärdiga.
    Blev jättefint.
    Nöjd som helhet.
    Liza A
  • 2021-01-09
    Bytte tak med hjälp av Vesivek. Bra bemötande från start till slut. Proffsigt hantverk och tillmötesgående. Inga anmärkningar på slutbesiktningen.

Bra säljare, bra arbetsledare och bra takläggare på plats.

Rekommenderas starkt
  • 2021-01-03
    Kanonjobb som Vesivek utförde
    Mycket nöjd med mitt nya Svea Stark tak
    Skall ni lägga om tak tveka inte kontakta Vesivek
    Rekommenderas Starkt
    Lasse Dottemar
  • 2020-12-22
    Bytte tak och Vesivek höll allt som de hade lovat samt var tillmötesgående när vi kom med saker vi kom på i efterhand. Även bra kontakt efteråt. Än så länge har allt alltså varit toppen!
  • 2020-12-20
    Snabba, trevliga och proffsiga! Och fint blev det 😃👍
  • 2020-12-20
    Snabbt och snyggt takbyte i början av december. Bra kontakt med säljaren Per. All logistik fungerade perfekt.
    Det blev ett oproblematiskt takbyte med Vesivek
  • 2020-12-19
    Byte tak. Väl bemött och synes proffsigt.
  • 2020-12-19
    Snabba,o trevliga killar och snabba på att åtgärda de synpunkter jag hade.
  • 2020-12-19
    Säljaren, arbetsledaren,hantverkarna är proffs med stora bokstäver.
    Första kontakten jag hade med företaget var Per Adamsson.
    Han presenterade olika lösningar och förslag på vårat tak.
    Lättbegripligt för mig.
    Det skrevs kontrakt och den följdes till fyllo. Fantastiskt team som gjorde jobbet snabbt och proffsigt. Samt de plockade upp allt efter sig när de var färdiga. Taket blev snyggt. Fastigheten fick ansiktslyft. Nu känns det tryggt om vi får svåra vintrar i framtiden eller extrema regn....
    Fråga efter Per Adamsson så får du proffshjälp hela vägen...
    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Terje P
  • 2020-12-18
    Bytte taket på villan. Mycket b
    ra bemötande av säljaren Victor Druvefors och även av alla killarna som jobbade med taket. Proffsigt och snabbt.
  • 2020-12-18
    Bra bemötande och jobb. Snyggt resultat.
  • 2020-12-18
    Jag har redan besvarat enheten.
    God Jul
  • 2020-12-17
    Från första mötet till slutresultatet är vi mycket nöjda. Professionellt och snabbt arbete, vi kan tryggt rekommendera vesivek!
  • 2020-12-17
    Kan varmt rekommendera Vesivek för omläggning av tak. De ger bra pris, är väldigt informativa, förbereder grannar på kommande takrenovering, byter taket på en dag, är lyhörda för önskemål. Kvaliteten på arbetet och bemötandet är i toppklass.
  • 2020-12-17
    Företaget hanterar alla moment exemplariskt,från sälj till genomfört arbetet.Alla moment enligt verbal info och skrivet ,ypperligt skött.Byggställning dagen innan takjobb.Rivning,pannor,läkt plåt,vindskivor + lagd plåt under en arbetsdag.Fem man klarar 140 kvm med ny papp,läkt dubbla vindskivor på mindre än 50 manstimmar.Imponerande.
    .Plåtdetaljer med skorsten,huvor sidoplåtar,hängrännor,stuprör klaras av två man dagen efter.
    Vi är imponerade av den drivna tekniken,logistik och prefabricerade plåtdetaljer samt städning ,borttransport av tunga pannor och virke samt en stor mängd löv,frömaterial etc.efter över 40 års ackumulering.Byggställning,kranbil ingår i skrivet avtal.En firma,ett jobb,en mycket nöjd kund.
    Torben Sahlin,Rackören,Öregrund
    Torben S
  • 2020-12-14
    Otroligt proffsigt, snabbt och smidigt på alla sätt. Trevlig kommunikation med vår kontaktperson Per, som alltid fanns tillgänglig vid minsta fråga. Jag rekommenderar varmt Vesivek till alla som ska lägga nytt tak. Finns ingenting negativt alls att säga.
  • 2020-12-12
    Takbyte
    Nya takpannor o hängrännor
    Inkl plåtarbeten
    Ingenting finns att klaga på.
    Allt blev färdigt på 2 dagar
    Vi är mycket nöjda och kan tipsa andra som skall byta tak vem de skall anlita.
  • 2020-12-12
    Vesivek utförde takbyte hos oss. Alla hos Vesivek vi har kommit i kontakt med var vänliga och tillmötesgående. Vesivek genomfördeförst en genomgång av vårt befintliga tak och hittade några punkter som gjorde att vi beslöt oss för att byta tak trots November.
    Hela projektet genomfördes mycket proffesionellt och snabbt - 3 dagar totalt inklusive allt !!
    Vi är mycket nöjda med allt från första kontakt till genomförande.
  • 2020-12-09
    Ny takbeklädnad till villa.
    Mycket gott bemötande och tog sig tiden att förklara processen och tekniken hur arbetet går till/utförs. Som stämde på pricken.
    Och snabbt gick det, en vecka från uppsättning av bygg-ställning till nedtagning.
    Rent och fint på tomten när allt var klart.
  • 2020-12-06
    Perfekt jobb mycket struktur båda snabb och effektivt team som utför jobbet utmärkt fantastisk nöjd med plåt tak
  • 2020-12-04
    Köpte takrenovering.
    Bra bemötande från Vesivek såväl som deras underentreprenörer.
    Fullgott genomförande, inkl städning på tomten.
  • 2020-12-04
    Vi köpte ett tak
    En mkt bra och tillmötesgående säljare
  • 2020-12-03
    Vi har satt upp ett svart plåttak
    Bemötandet har varit mycket bra ,förtroendeingivade o proffsigt.
    Arbetsinsats, bemötande o slutligt resultat är över förväntan.
    Vi är mycke nöjda med vårat tak från Vesivek
  • 2020-12-01
    Vi har köpt nytt tak till vårt fritidshus.
    Vesivek gjorde en konditionsbesiktning av vårt gamla tak som presenterades i en detaljerad rapport så att vi fick en bra uppfattning om konditionen på vårt befintliga tak.
    Vesivek presenterade en detaljerad offert och köpeavtal, allt ingick inga överraskningar eller tillkommande kostnader. Vilket stämde när vårt nya tak var på plats. En positiv upplevelse befriad från negativa överraskningar. Verkligen riktiga proffs. Det enda som märktes när dom var klara var det nya taket.
    Nytt tegeltak.
    Vi blev mycket väl bemötta, genomgången av arbetet innan vi tecknade avtalet var informativ och detaljerad. Vi visste vad som väntade då grabbarna kom och började plocka ned det gamla tegeltaket och sätta upp det nya. De utförde arbetet i snabbare takt än vi anat och varje moment utfördes med minsta möjliga "spilltid". Ett synnerligen välregisserat lagarbete. Företaget höll vad det lovat, vi är mycket nöjda med resultatet och glada över att vi valde Vesitek.
  • 2020-12-01
    Proffsigt och snabbt utfört, från först kontakt med säljare Victor till avslutande plåtarbeten och städning.
  • 2020-11-24
    Blev takbyte på mitt lilla hus. Otroligt snabba! Taket bytt på 1 dag! Plåtdetaljerna ser snygga ut. Ända jag önskat vore mer information, innan och under arbetet.
    Sandra I
  • 2020-11-20
    Vi beställde takrenovering.
    Byte betongpannor, papp, läkt, hängrännor, stuprör och allt plåtjobb.
    Allt fungerade precis som utlovat och snabbt gick det.
    Takjobbet tog 2 dagar!

Plus för den grova läkten som monterades och att jobbet kunde göras i November!

Ett trevligt gäng vi är nöjda !
  • 2020-11-19
    Först vill vi tacka säljare Per Adamsson för ett trevligt möte.Du presenterade för oss hur arbetet skulle utföras.De team som Vesivek arbetar med ställningsbyggare, takläggare och plåtslagare är helt enastående.Hela kedjan är proffsig från start till mål.Vi rekommenderar Vesivek när ska byta tak på ditt hus.
  • 2020-11-19
    Jag bytte alla mina tak till plåttak. Allt gick smidigt och de få och små anmärkningar jag hade efter jobbet var utfört åtgärdades utan snack. Alla tre taken var klara på fem dagar.
    Jag är helt nöjd
  • 2020-11-18
    Väldigt nöjd med jobbet och bemötande
    Vänligen Hossein
  • 2020-11-17
    Professionellt och effektivt genom hela processen. En definitiv rekommendation.
  • 2020-11-17
    Fantastiskt duktiga, höll allt dom lovade.
    Grundliga från start till avslut.
  • 2020-11-12
    Teamen som utförde tak- och plåtarbete var väldigt trevliga och utförde ett jättebra och snabbt arbete.
    Även säljaren och takexperten Sofia Carlson var väldigt professionell och trevlig.
    Jag är väldigt nöjd med det utförda arbetet från Vesivek och alla mina önskemål infriades.
  • 2020-11-02
    Proffsigt och otroligt snabbt utfört.
    Bra återkoppling från personalen.
  • 2020-10-30
    köpte takomläggning som utfördes snabbt och bra enligt avtal med utlovade tider.

blev mycket nöjd
  • 2020-10-29
    Mycket bra bemötande och service.
    Snabbt utfört jobb och till hög kvalitet.
    Det är troligen inte det billigaste kanske inte det mest prisvärda för det var dyrt. Vill man jobba och leta alternativ kan det säker finnas billigare men till risken av att man får ett sämre jobb.

JW
  • 2020-10-29
    Det 45 år gamla tegelpannetaket byttes ut till ett plåttak i svart det blev så snyggt. Bemötandet var det bästa från dag 1. Allt kändes proffsigt och bra genomfört hela vägen,samt snabbt jobbat med bra säkerhetstänk. Jag är supernöjd med alltihop. Kan verkligen rekommendera företaget Vesivek.
  • 2020-10-28
    allt gick bra
    viktor var trevlig och kunde sin sak tack
  • 2020-10-27
    Nytt yttertak. Utmärkt på alla sätt.
  • 2020-10-25
    Byte av yttertak, enkel och rak/snabb kommunikation och snabbt utfört arbete samt prisvärt.
    Helt enkelt som man vill att det ska vara med hantverkare.
  • 2020-10-24
    Super proffsig. Kom på rätt tid och var klara på två dagar.
    Det bästa av allt till överenskommet pris.
  • 2020-10-23
    Supernöjd med detta företag.
    Proffsigt och snabbt, dom vet vad dom håller på med.Kan starkt rekommendera Vesivek om du vill byta tak på ditt hus.
    Peter Ö
    Nytt tak.
    Bra och snabbt jobbat med takbyte! Trevlig personal och bra service!
  • 2020-10-23
    Vi anlitade Vesivek för en hel takomläggning. De utförde ett mycket professionellt och väl utfört arbete där vi förutom den höga kvaliteten upplevde att vi som kund stod helt i fokus. Arbetet utfördes i sin helhet på två dagar vilket är anmärkningsvärt fascinerande. De städade och höll god ordning och kommunikation genom arbetets gång. Vi vill absolut rekommendera Vesivek för framtida kunder.
  • 2020-10-22
    Nytt tak samt underlag. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. De kom och satt upp ställningar dag 1. Dag 2 bytte de taket. Dag 3 kom de och gjorde plåtarbetet. Vesivek påbörjade jobbet inom överenskommen tid!
  • 2020-10-21
    Som helhet är jag mycket nöjd med mitt takbyte. En dag var ställningen på plats, 2 dagar senare kom de och nya taket var på plats på en dag. Lite olyckligt att det gick en regnig helg innan hängrännorna kom på plats. Men när de kom på plats blev det jättebra. Taket blev både snyggt och tätt. Takteamet gjorde verkligen allt de kunde för att tillgodose våra önskemål. Rekommenderar Vesivek varje dag i veckan!
  • 2020-10-21
    Takbyte villa. Råspont, taktegel, plåt, mm.
    Säljaren Per Abahamsson gav ett kunnigt och trovärdigt intryck och visade intresse under hela renoveringen. Övriga hantverkare
    var också proffesionella och trevliga.
    Vi är nöjda med arbetet och kan rekommendera andra.