Veterankraft AB

Vendevägen 90, 182 32 Danderyd — Visa karta

Bemanningsföretag nära Veterankraft AB:

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Nina K:
Väldigt bra bemötande. Glada, trevliga, tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade. Top team har hjälpt oss med städning av våra loka...

Regeringsgatan 82, STOCKHOLM
Vi hjälper er med er rekrytering! Läs mer ›
Joel T:
Proffsiga, engagerade och drivna. Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag Joel Törnqvist VD, Safe Dental Partner

Läs vad 2 kunder tycker om Veterankraft AB

• magnus W
    magnus W skrev om Veterankraft AB
    Bad om offert från veterankraft för att bygga en altan. Deras offert var väsentligt högre än andras varför vi valde en annan leverantör. Döm om vår förvåning när Veterankraft begär ersättning för "Besiktning och konsultation" med knappt 700 kronor. Hutlöst och oförskämt. Har varit i kontakt med deras chef som kräver att vi betalar. Det är ju ett så litet belopp så det är väl inget att tjafsa om. betala så är saken ur världen. Han har dessutom krävt oss på betalning. Min rekommendation är "Använd inte veterankraft"
    Magnus
  • Anders K
    Anders K skrev om Veterankraft AB
    Dom skickade på mig en hantverkare som inte var kunnig över huvud taget på sitt jobb (kakling av en mindre gäst-toalett), dessutom var han trist och sur i tonen. När han kollade på jobbet sa han att "Det här tar ju bara en dag". Fem dagar senare var jobbet 1/3 klart, och jag tog mig för att kolla vad som hänt, och blev förstunnad. Plattorna satt snett och vint.
    Hans chef som kom senare, så jag sade upp uppdraget betedde sig dock normalt och förståeligt, men säger att de inte kontrollerar hantverkarnas kunnighet, säger dom att dom kan kakla så får dom kaklingsuppdrag.
    När chefen och hantverkaren skulle gå så började hantverkaren tjata om att jag haft "tillgång" till toaletten och kunde ha klagat innan. Jag som var så dum att jag trodde att en person som utger sig för att vara hantverkare kan sitt jobb.
    Jag fick tillbaka pengarna för kaklet, som måste bort och allt göras om. Men räkning (på timma, dumt nog) slutade på 6000 pix, drygt (minus lite kakel sen då). Helt bortkastade pengar.

Vendevägen 90, 182 32 Danderyd