Veterankraft AB

Vendevägen 90, 182 32 Danderyd — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Veterankraft AB

• Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Veterankraft AB
    Veterankraft AB - nej tack. Uruselt från början till slut. Arbetet slutfördes aldrig. Antal arbetstimmar rimmar inte alls med det arbete som utfördes. Och hur många etableringar kan man ta betalt för för ett och samma uppdrag?? Måste verkligen avråda från att anlita detta företag. Det finns säkert många duktiga hantverkare som jobbar för dem. Läs mer
  • magnus W
    magnus W skrev om Veterankraft AB
    Bad om offert från veterankraft för att bygga en altan. Deras offert var väsentligt högre än andras varför vi valde en annan leverantör. Döm om vår förvåning när Veterankraft begär ersättning för "Besiktning och konsultation" med knappt 700 kronor. Hutlöst och oförskämt. Har varit i kontakt med deras chef som kräver att vi betalar. Det är ju ett så litet belopp så det är väl inget att tjafsa om. betala så är saken ur världen. Han har dessutom krävt oss på betalning. Min rekommendation är "Använd inte veterankraft"
    Magnus Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Veterankraft AB
    Dom skickade på mig en hantverkare som inte var kunnig över huvud taget på sitt jobb (kakling av en mindre gäst-toalett), dessutom var han trist och sur i tonen. När han kollade på jobbet sa han att "Det här tar ju bara en dag". Fem dagar senare var jobbet 1/3 klart, och jag tog mig för att kolla vad som hänt, och blev förstunnad. Plattorna satt snett och vint.
    Hans chef som kom senare, så jag sade upp uppdraget betedde sig dock normalt och förståeligt, men säger att de inte kontrollerar hantverkarnas kunnighet, säger dom att dom kan kakla så får dom kaklingsuppdrag.
    När chefen och hantverkaren skulle gå så började hantverkaren tjata om att jag haft "tillgång" till toaletten och kunde ha klagat innan. Jag som var så dum att jag trodde att en person som utger sig för att vara hantverkare kan sitt jobb.
    Jag fick tillbaka pengarna för kaklet, som måste bort och allt göras om. Men räkning (på timma, dumt nog) slutade på 6000 pix, drygt (minus lite kakel sen då). Helt bortkastade pengar. Läs mer