Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje

• 2020-01-31

PATRIC J skrev om Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje
    Varning för fruktansvärt oseriöst företag, vi anlitade företaget till en mindre köksrenovering (slipa en vägg, kakla, sätta upp ny spisfläkt och lite annat). Fick en offert som vi godkände och som lät rimlig. Snickaren som sedan påbörjade arbetet kom och gick lite då och då, visade sig att han även hade ett annat jobb flera dagar i veckan så arbetet drog verkligen ut på tiden. Vi frågade honom flera gånger om han verkligen var bra på att kakla då vi egentligen hade tänkt anlita en behörig plattsättare men han försäkrade oss att han kunde det bra. Vi kan bara konstatera att kaklingen blev en KATASTROF, vi fick anlita en riktig plattsättare som fick riva allt och göra om allt från början. Det va snett och fogen var alldeles grynig och ojämn. Deras lösning när snickaren och arbetsledaren var här pga vår reklamation var att dom kunde justera det sneda och göra om fogen !?! Det sa plattsättaren vi anlitade att det var en omöjlighet. Som om det inte var nog skickade Veterankraft en faktura till på högre belopp än den vi redan betalat som var det vi blivit offererade. Det va droppen !!! Fick inhandla nytt kakel och anlita plattsättare för 16 000 kr till !! Anlita inte det här företaget om du vill bli nöjd ! Läs mer
  • Maite L

2016-12-15

Maite L skrev om Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje
    Veteranerna är inga proffs utan endast pigga pensionärer som vill jobba lite. Jag anlitade veterankraft för trädgårdjobb. Eftersom jag har en tomt på 2000 kvm, så antog jag att gubben skulle jobba hela dan. Jag hade gett tydliga instruktioner både till arbetsledaren och gubben själv. Efter två timmar sade han att han skulle till Värmdö och olja en brygga. Då hade han inte gjort nåt i trädgård. Ringde hans chef och sade att jag har mycket jobb att erbjuda men då måste han stanna hela dagen. Han kom åter men återigen bröt han upp efter två timmar med ursäkten att han skulle till Värmdö och olja ytterligare en brygga. Då hade han börjat gräva i en buske som vi skulle ta bort och lämnade jobbet halvfärdigt. Ringde chefen igen att nu får de minsann avsluta arbetet med busken, sen behöver de inte komma mer. Den här gången kom det två pensionärer. Det tog 6 timmar för två gubbar att gräva bort busken. De hade dessutom mage att börja dagen med att käka glass och glassa i min trädgård.
    Inte seriöst bolag, och det kostar nästan lika mycket som att anlita riktiga fackmän. Aldrig mer veterankraft! Läs mer
    Svante D gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte