Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Botkyrka Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje

Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje

Grödingevägen 49, 147 31 Tumba — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje

• Maite L
    Maite L skrev om Veterankraft Botkyrka/Salem/Södertälje
    Veteranerna är inga proffs utan endast pigga pensionärer som vill jobba lite. Jag anlitade veterankraft för trädgårdjobb. Eftersom jag har en tomt på 2000 kvm, så antog jag att gubben skulle jobba hela dan. Jag hade gett tydliga instruktioner både till arbetsledaren och gubben själv. Efter två timmar sade han att han skulle till Värmdö och olja en brygga. Då hade han inte gjort nåt i trädgård. Ringde hans chef och sade att jag har mycket jobb att erbjuda men då måste han stanna hela dagen. Han kom åter men återigen bröt han upp efter två timmar med ursäkten att han skulle till Värmdö och olja ytterligare en brygga. Då hade han börjat gräva i en buske som vi skulle ta bort och lämnade jobbet halvfärdigt. Ringde chefen igen att nu får de minsann avsluta arbetet med busken, sen behöver de inte komma mer. Den här gången kom det två pensionärer. Det tog 6 timmar för två gubbar att gräva bort busken. De hade dessutom mage att börja dagen med att käka glass och glassa i min trädgård.
    Inte seriöst bolag, och det kostar nästan lika mycket som att anlita riktiga fackmän. Aldrig mer veterankraft! Läs mer
    Svante D gillar detta