Veteranpoolen AB

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Veteranpoolen AB

• 2020-01-09

MARIE G skrev om Veteranpoolen AB
    Har anlitat Veteranpoolen i drygt två år nu och stått ut med den struliga administrationen - fakturor (mejlade och postade) som inte kommer fram, som har fel belopp, oförmåga att lämna offerter etc. Städningen har också varit av varierande kvalitet. Inga julklappar till trogna kunder eller vänliga julhälsningar på mejl förekommer (som jag har erfarenhet av från andra servicebolag). Endast korta och trubbiga meddelanden. Ingen ringer upp från kontoret om det finns risk för ett missförstånd på mejl. Hela initiativbördan ligger på kunden. Har ändå fortsatt att regelbundet anlita företaget för städhjälp, fönsterputs och fastighetsskötartjänster tack vare de vänliga och flexibla veteranerna. Har varit beroende av hjälp då jag hyr ut mitt sommarhus. Nu har jag dock blivit "portad" av lokalkontorets chef då jag ifrågasatt att städerskor behöver åka i dubbla bilar till mitt hus (som ligger nära allmänna kommunikationer) och därmed fakturera dubbel milersättning. Varken bra för ekonomin eller miljön. Men ifrågasättande kunder vill inte företaget ha. Man kan undra varför? Läs mer