Veteranpoolen AB
1.0 i betyg av av
2 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Veteranpoolen AB
-
skrev om Veteranpoolen AB
Varning för företaget.Använt Veteranpoolen i Stockholm.
Du kan få någon som bor långt från din bostad fast du anlitat en avdelning i en stadsdel. De anger inte att den hantverkare du ska få bor många mil från platsen. Det tas ut milersättning tullar, resetid. De står i parkeringshus i stället för på gatuparkering. Timmar dubblerades mot vad som personen var närvarande. Dök upp på överenskommen dag och avslutade inte, bara så nu måste jag åka. kom tillbaka 2 veckor senare och då nya milersättningar, tullar och restid. Gjorde fel själv och letade fel i en timme som vi fick betala för. Väldigt oseriöst företag. Faktura dubbelt så dyr som den skulle vara. Skulle aldrig rekommendera dem. Fick vet i går av en vän som hade liknande problem med att hantverkaren inte gjorde klart och kom tre gånger och det blev ändå inte rätt. Men med dyr faktura och timmar som inte stämde. -
skrev om Veteranpoolen AB
Har anlitat Veteranpoolen i drygt två år nu och stått ut med den struliga administrationen - fakturor (mejlade och postade) som inte kommer fram, som har fel belopp, oförmåga att lämna offerter etc. Städningen har också varit av varierande kvalitet. Inga julklappar till trogna kunder eller vänliga julhälsningar på mejl förekommer (som jag har erfarenhet av från andra servicebolag). Endast korta och trubbiga meddelanden. Ingen ringer upp från kontoret om det finns risk för ett missförstånd på mejl. Hela initiativbördan ligger på kunden. Har ändå fortsatt att regelbundet anlita företaget för städhjälp, fönsterputs och fastighetsskötartjänster tack vare de vänliga och flexibla veteranerna. Har varit beroende av hjälp då jag hyr ut mitt sommarhus. Nu har jag dock blivit "portad" av lokalkontorets chef då jag ifrågasatt att städerskor behöver åka i dubbla bilar till mitt hus (som ligger nära allmänna kommunikationer) och därmed fakturera dubbel milersättning. Varken bra för ekonomin eller miljön. Men ifrågasättande kunder vill inte företaget ha. Man kan undra varför?