VGR Kakel & puts

VGR Kakel & puts

Ring 08-509 223 15 kakelochputs.se

FÖRVERKLIGAR DINA BADSRUMSDRÖMMAR Ett vackert badrum kan vara en oas i vardagen. Här kan du koppla av med ett varmt bad eller komma igång med en uppfriskande morgondusch. När det kommer till badrum så finns många idéer och önskemål. Medan vissa önskar sig en enkel skandinavisk stil med ljust kakel och enkel inredning så fantiserar...

7 omdömen om VGR Kakel & puts

Ida S
Skrev om VGR Kakel & puts

Jag behövde göra om vårt badrum. Beställde kakel för både inuti duschkabinen och väggarna i hela badrummet. Tog kontakt med VGR kakel och puts och fick ett gott bemötande, kom överens om bra pris och tidsplan. Jag tyckte att allt skötes väldigt proffsigt och enligt avtal med mig. Sammanfattning, jag har ett väldigt snyggt badrum idag!

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
SONNY A
Skrev om VGR Kakel & puts

Vi har fått kök, hall och tvättstugan kaklad av VGR, de gjorde ett alldeles förträffligt jobb. Riktigt bra utfört, vi är supernöjda 👍

Svante L
Skrev om VGR Kakel & puts

Sättning av klinker på vägg. Utmärkt rakt igenom, extremt noggrant utfört! Rekommenderas varmt!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Rima
Skrev om VGR Kakel & puts

Jag blev jättenöjd med deras tjänst.

Mervat H
Skrev om VGR Kakel & puts

Välsköt jobb och bra utförande. Trevligt och välbemöt av personal.

Christian A
Skrev om VGR Kakel & puts

Duktiga plattsättare, noggranna med en bra finnish på utförandet. Bra bemötande..

Lisa
Skrev om VGR Kakel & puts

Fantastiskt nöjd med mitt nya badrum! Snabbt och prisvärt, uppskattade verkligen att företaget va så lätta att hålla kontakten med. Tummen upp