VGR Kakel & puts

Göteborgsvägen 30, 463 30 Lilla edet — Visa karta

5.0 i betyg av av 7 omdömen
FÖRVERKLIGAR DINA BADSRUMSDRÖMMAR
Ett vackert badrum kan vara en oas i vardagen. Här kan du koppla av med ett varmt bad eller komma igång med en uppfriskande morgondusch. När det kommer till badrum så finns många idéer och önskemål. Medan vissa önskar sig en enkel skandinavisk stil med ljust kakel och enkel inredning så fantiserar andra om ett österländskt spa med färgglatt kakel från Marrakech. Oberoende av vad du drömmer om så kan vi förverkliga dina drömmar! På VGR kakel och puts renoverar vi enligt dina önskemål till konkurrenskraftiga priser. Samtidigt kan du känna dig trygg med att din badrumsrenovering utförs på rätt sätt och enligt de rådande reglerna och rekommendationerna i branschen.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om VGR Kakel & puts

• 2020-04-24

Ida S skrev om VGR Kakel & puts
    Jag behövde göra om vårt badrum. Beställde kakel för både inuti duschkabinen och väggarna i hela badrummet.
    Tog kontakt med VGR kakel och puts och fick ett gott bemötande, kom överens om bra pris och tidsplan.
    Jag tyckte att allt skötes väldigt proffsigt och enligt avtal med mig.

Sammanfattning, jag har ett väldigt snyggt badrum idag! Läs mer
  • Reco tipsar!
    FP Badrumsspecialisten
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v"
    Andréa H
  • SONNY A

2020-04-23

SONNY A skrev om VGR Kakel & puts
    Vi har fått kök, hall och tvättstugan kaklad av VGR, de gjorde ett alldeles förträffligt jobb. Riktigt bra utfört, vi är supernöjda 👍 Läs mer
  • Svante L

2020-04-22

Svante L skrev om VGR Kakel & puts
    Sättning av klinker på vägg.
    Utmärkt rakt igenom, extremt noggrant utfört!
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Rima skrev om VGR Kakel & puts
    Jag blev jättenöjd med deras tjänst. Läs mer

Mervat H skrev om VGR Kakel & puts
    Välsköt jobb och bra utförande. Trevligt och välbemöt av personal. Läs mer

Christian A skrev om VGR Kakel & puts
    Duktiga plattsättare, noggranna med en bra finnish på utförandet. Bra bemötande.. Läs mer

Lisa skrev om VGR Kakel & puts
    Fantastiskt nöjd med mitt nya badrum! Snabbt och prisvärt, uppskattade verkligen att företaget va så lätta att hålla kontakten med. Tummen upp Läs mer
    VGR Kakel & puts gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte