Vi T-Jarlen

Grev Turegatan 6, 114 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Vi-butikerna. Vår hemsida är som alltid fylld med matglädje, och allt det som Vi har att erbjuda dig som är kund hos oss. Vi-handlarna i samverkan för större mångfald!

Läs vad 2 kunder tycker om Vi T-Jarlen

• Kevin
    Kevin skrev om Vi T-Jarlen
    De brukar ofta få in partier av varor till fyndpriser! Nyligen sålde dom Häegen Dazs glass för 19 kr styck! (ord. pris 49kr). Dock är deras andra varor dyrare än medel. Läs mer
  • Erik
    Erik skrev om Vi T-Jarlen
    Detta är något av en favoritbutik, trots att jag inte jobbar på stureplan, bor på stureplan eller ens rör mig i de kretsarna. Det är också väldigt trångt där, speciellt vid rusningen efter folk slutat jobbat. Snittpriserna ligger också en bra bit över normalt. Hur kan jag då ge betyget 4? Jo, de har alltid lockvaror till enormt bra priser samt kassörskor som gör köerna korta. Exempel på lockpriser är årslagrade ostar för 49 eller 59 kr/kg, Tropicana-juice för ca 16.90 för 1 liter eller 19.90 för 1.75 liter, Chorizo 300g scan för 3.90!, godis, köttfärs (29.90kr/kg) mm. De har alltid något man vill ha. Ibland känns det lite illa att bara plocka russinen ur kakan, för det är verkligen billigt och bra på dessa varor! Läs mer
    Ami H gillar detta