Läs vad 10 kunder tycker om Victoria Golv 2

• 2020-12-30
    Beställt golvläggning i hela min lägenhet. Blev superbra och dessutom uppskattade jag deras trevliga och proffesionellt sätt då jag själv inte hade koll på någonting i princip så gav de mig olika alternativ så det kändes tryggt och bra med valet av golv och klinker. Rekommenderar denna firma.
  • 2020-12-18
    Superbra jobb och service rakt igenom, från första kontakt - både av kundtjänst och golvläggarna. Blev väldigt nöjd med mitt nya golv. Dessutom jobbade de stenhårt för att utföra jobbet innan nästa hantverkare skulle in, trots att det var kort om tid. Kan varmt rekommendera.
  • 2020-12-16
    Snabba o effektiva i allt från golv-val, arbete och uppföljning! Proffsiga i alla led! De la golv i hall, kök o ett sovrum! Ett mkt snyggt resultat!! Som pricken över i:et lämnade dem det snygg o välstädat! Rekommenderar dem varmt!!
    skrev om Victoria Golv
    Hej Eva, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för din härliga rekommendation.

• 2020-12-15
    Mycket snabb och smidig service! Fick bra hjälp att välja golv och sedan la de golvet på kort tid. Jag var mycket nöjd med allt. Inga extra kostnader, tvärtom blev det lite billigare.
    skrev om Victoria Golv
    Hej Karin, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi otroligt mycket!!

• 2020-11-23
    Vi lade om golvet i hallen. Det gjordes med parkett och klinker med golvvärme.

Det är alltid lätt att prata med Viktoria Golv. Enkel och snabb kommunikation.

Mina förväntningar var ju att vi skulle få golvet snabbt på plats och med toppkvalitet.

Allt detta klarade Viktoria Golv av !!!
    skrev om Victoria Golv
    Hej Göran, Tusen tack för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete.

• 2020-11-13
    Jag valde att lägga ett fiskbensparkett golv och olja de i en ljusare färg och resultatet blev superfint verkligen och jobbet utfördes smidigt. Dem var väldigt måna om att jag skulle vara nöjd vilket kändes tryggt!
    skrev om Victoria Golv
    Hej Rana, Tack så jättemycket för dina fina ord och för din härliga upplevelse med oss.

• 2020-11-09
    Jag anlitade Victoria Golv AB för golvslipning i min lägenhet och är supernöjd med både resultatet och bemötandet under arbetets gång. Super proffsigt och pålitliga! Victoria Golv höll vad de lovade både i tid, offert och resultat och jag kände mig trygg under hela processen. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var jättetrevligt att få samarbeta med er.

• 2020-11-05
    Vi anlitade Victoria Golv AB för att lägga heltäckningsmattor i fyra sovrum. Resultatet blev mycket fint och vi är väldigt nöjda! Vi fick ett trevligt och seriöst bemötande. Rekommenderas!
    Tack så mycket Alexander! Det var jättetrevligt att få samarbeta med dig. Hoppas vi ses igen i framtida projekt!

• 2020-11-05
    Jag är mycket nöjd med mitt köksgolv och kan rekommendera denna firma
    Tusen tack Britt-Louise! Det glädjer oss mycket. ⭐

• 2020-11-04
    Totalbyte av klick parkett. Otroligt professionella och flexibla initialt! Något som bara blev bättre under processens gång! Rekommenderar starkt för ALLA kunder som söker golv lösningar hos seriösa men framförallt ärliga och kunniga golvläggare! Har nu rekommenderat Victoria Golv till mamma som även hon ska total renovera golvet hemma!
    Tack Yassin för alla kreativa idéer du bidrog med när vi inte hade många kvar!

Vänligen
    Mycket nöjd kund!!!
    Tack Shakib för de fina orden och förtroendet. Det var helt fantastiskt att samarbeta med dig!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte