Victoria Golv

Välkommen till Victoria Golv!

Vi utför golvarbeten av högsta kvalitet och största professionalism. Välutbildad personal. Lång erfarenhet.

Tjänster: Slipa golv, lägga golv, mattläggning, golvavjämning, trapprenovering och vattenskador.

Vårt mål är att du som kund ska känna dig trygg med oss och att efter avklarat arbete vara 100% nöjd med vad vi har åstadkommit. Vi skräddarsyr den bästa lösningen och du som kund är alltid delaktig i arbetsprocessen. Till oss kan du vända dig som privatperson såväl som företag.

Varmt välkommen!

Läs vad 25 kunder tycker om Victoria Golv 2

• Dan Victor Per M
    skrev om Victoria Golv
    2022-01-19 Verifierad kund
    75 kvm fiskbensparkett. Jättenöjd med både resultat men framförallt servicen från Victoria Golv. De kommunicerar alla väldigt bra och har alla inställningen att problem ska lösas (lite svårt med att få tag i material pga dagsläget, men de löstes på ett bra sätt). Ett extra plus för Skander som la golvet, toppen kille och golvläggare. Tack!
    2022-01-11 Verifierad kund
    Skander är väldigt trevlig att arbeta med. Han kommer i tid när man avtalat en tid och gör jobbet i tid (han vabbade 2 dagar vilket såklart inte är några problem och han informerade om den "fördröjningen". Golvet blev väldigt fint. Tyvärr så var väggarna nymålade innan de kom och la fiskbensparkett. Efter att de varit där var väggarna väldigt dammiga samt hade massa fläckar av Lim. De målade väggarna samt tvättade dem i efterhand när jag sagt till angående det men blev en del jobb för mig att markera ut alla ställen som färgen var bortskavd på då det var flera rum och nästan alla väggar fått fläckar. Så mitt tips är att man själv täcker väggarna i förväg för att slippa allt efterarbete då det tog en del tid och fördröjde min inflytt.
    Hej Madeleine, tack för ditt omdöme och din utförliga beskrivning. Härligt att få höra från dig att du är nöjd med golvet och tidsplaneringen. Tack för ett trevligt samarbete! Victoria Golv
    2022-01-07 Verifierad kund
    Företaget är prisvärda och superduktiga! Victoria Golv la fiskbensparkett i hela min lägenhet och jag är så nöjd med resultatet. Kommer definitivt att anlita er igen om jag behöver hjälp med golvläggning.
    Hej Samuel, tack för din fina rekommendation och din vänlighet! Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med dig. Vi ser fram emot att få höra från dig igen. Tusen tack än en gång! Victoria Golv
    2021-11-22 Verifierad kund
    We recently hired Victoria Golv to lay 53 sqm of parquet floor and cannot recommend them enough.

Yassin and the whole team at Victoria Golv were knowledgeable, professional and and delivered a five star service.

We will certainly be recommending Victoria Golv to our friends in future and will always consider them first if we require any further work doing.
    Hi Michael, thank you very much for your nice recommendation, it has been very nice to work with you. We look forward to hearing from you again. Victoria Golv
    2021-10-14 Verifierad kund
    Proffsiga, snabba, trevliga, tillmötesgående och konkurrenskraftiga. Mitt nylagda fiskbensparkettgolv blev verkligen jämnt och fint trots att underlaget var ojämnt och dåligt.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera denna firma!
    Hej Joakim, tusen tack för din fina rekommendation. De orden är väldigt värdefulla för oss. Det är just detta vi eftersträvar. Tusen tack än en gång! Victoria Golv
    2021-10-14 Verifierad kund
    Väldigt gott bemötande! Resultatet av deras arbete blev mycket bra. Vi bytte alla golv från olika typer till ett massivt trägolv samt målning av alla rum. Arbetet varade i 3 veckor. Vi skulle starkt rekommendera Victoria golv till andras
    Hej Johan, tack snälla för din fina rekommendation det betyder väldigt mycket för oss. Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med dig. Victoria Golv
    2021-09-19 Verifierad kund
    Snabba och tillmötesgående! Rekommenderas
    Tusen tack för din fina rekommendation!! Victoria Golv
    2021-08-28 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda med arbetet som Victoria golv utförde hos oss. De lade nya golv i vår fyrarummare med kort varsel. Arbetet utfördes snabbt och noggrant och med stor hantverksskicklighet. Det var trevlig och kunnig personal som tog sig tid att diskutera olika lösningar med oss. Allt var rent och snyggt när de slutat och tidsplanen hölls med god marginal . Vi kan därför varmt rekommendera dem.
    Karl och Gun G
    Tusen tack för en jättefin rekommendation!! Det uppskattar vi otroligt mycket! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med er! Tack än en gång! Victoria Golv
  • 2021-05-24 Spontant omdöme
    Victoria Golv mer än återställde original-golvet som legat gömd under fruktansvärd plastmatta de senaste 50 åren i min lägenhet. Det känns som att lägenheten dubblade i värde! Snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar starkt!
    Tack snälla för din fina rekommendation, det glädjer oss mycket. Victoria Golv
    2021-05-10 Verifierad kund
    Mycket bra. Levererade vad dom lovade. Kan varmt rekommenderas.
    Tusen tack för ditt fina omdöme och ett jättetrevligt samarbete. Victoria Golv
    2021-04-22 Verifierad kund
    90 kvm massiv fiskbensparkett i Bandhagen. Mycket professionella och flexibla. Rev ut allt underliggande golv, flytspacklade och la nytt. Konkurrenskraftiga på både pris och kompetens.
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig. Victoria Golv
    2021-03-24 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Victoria Golv. Snabba, trevliga och serviceminded. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla för din fina rekommendation. Victoria Golv
    2021-03-08 Verifierad kund
    Bra jobb håller tiderna städar efter jobbet och pratar bra svenska och håller mig underrättad om vad som är på gång
    Hej Gunnel! Tack för ditt omdöme och ett mycket trevligt samarbete! Victoria Golv
  • Jan Stefan K
    skrev om Victoria Golv
    2021-02-10 Verifierad kund
    Victoria gjorde ett mycket bra jobb med mitt golv till väldigt överkomligt pris. Höll sig till överenskommen tidsplan. Rekommenderar starkt!
    Hej Stefan, vi är glada att du haft en bra upplevelse med oss. Tack för ditt omdöme och det fina samarbetet! Victoria Golv
    2021-02-03 Verifierad kund
    Victoria Golv la parkett golv på hela övervåningen på huset (70 kvm). Mindre än två dagar senare var de klara med allting och mycket snyggt blev det! Jag kan verkligen rekommendera Victoria Golv!
    Hej Daniel, tack för den fina rekommendationen det glädjer oss! Det var jättetrevligt att få samarbeta med dig. Victoria Golv
    2020-12-30 Verifierad kund
    Beställt golvläggning i hela min lägenhet. Blev superbra och dessutom uppskattade jag deras trevliga och proffesionellt sätt då jag själv inte hade koll på någonting i princip så gav de mig olika alternativ så det kändes tryggt och bra med valet av golv och klinker. Rekommenderar denna firma.
    Hej Susanna, tack snälla för din fina rekommendation och för det fina samarbetet vi haft. Hoppas vi ses igen i framtida projekt 😊 Victoria Golv
    2020-12-18 Verifierad kund
    Superbra jobb och service rakt igenom, från första kontakt - både av kundtjänst och golvläggarna. Blev väldigt nöjd med mitt nya golv. Dessutom jobbade de stenhårt för att utföra jobbet innan nästa hantverkare skulle in, trots att det var kort om tid. Kan varmt rekommendera.
    Hej Jeanette, tack snälla för ditt fina omdöme. Det uppskattas otroligt mycket! Tack för ett härligt och mycket trevligt samarbete 😊 Victoria Golv
    2020-12-16 Spontant omdöme
    Snabba o effektiva i allt från golv-val, arbete och uppföljning! Proffsiga i alla led! De la golv i hall, kök o ett sovrum! Ett mkt snyggt resultat!! Som pricken över i:et lämnade dem det snygg o välstädat! Rekommenderar dem varmt!!
    Hej Eva,
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och för din härliga rekommendation.
    2020-12-15 Verifierad kund
    Mycket snabb och smidig service! Fick bra hjälp att välja golv och sedan la de golvet på kort tid. Jag var mycket nöjd med allt. Inga extra kostnader, tvärtom blev det lite billigare.
    Hej Karin,
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi otroligt mycket!!
    2020-11-23 Verifierad kund
    Vi lade om golvet i hallen. Det gjordes med parkett och klinker med golvvärme.

Det är alltid lätt att prata med Viktoria Golv. Enkel och snabb kommunikation.

Mina förväntningar var ju att vi skulle få golvet snabbt på plats och med toppkvalitet.

Allt detta klarade Viktoria Golv av !!!
    Hej Göran,
    Tusen tack för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete.
    2020-11-13 Spontant omdöme
    Jag valde att lägga ett fiskbensparkett golv och olja de i en ljusare färg och resultatet blev superfint verkligen och jobbet utfördes smidigt. Dem var väldigt måna om att jag skulle vara nöjd vilket kändes tryggt!
    Hej Rana,
    Tack så jättemycket för dina fina ord och för din härliga upplevelse med oss.
    2020-11-09 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Victoria Golv AB för golvslipning i min lägenhet och är supernöjd med både resultatet och bemötandet under arbetets gång. Super proffsigt och pålitliga! Victoria Golv höll vad de lovade både i tid, offert och resultat och jag kände mig trygg under hela processen. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var jättetrevligt att få samarbeta med er. Victoria Golv
  • 2020-11-05 Spontant omdöme
    Vi anlitade Victoria Golv AB för att lägga heltäckningsmattor i fyra sovrum. Resultatet blev mycket fint och vi är väldigt nöjda! Vi fick ett trevligt och seriöst bemötande. Rekommenderas!
    Tack så mycket Alexander! Det var jättetrevligt att få samarbeta med dig. Hoppas vi ses igen i framtida projekt! Victoria Golv
    2020-11-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med mitt köksgolv och kan rekommendera denna firma
    Tusen tack Britt-Louise! Det glädjer oss mycket. ⭐ Victoria Golv
  • 2020-11-04 Insamlad av företaget
    Totalbyte av klick parkett. Otroligt professionella och flexibla initialt! Något som bara blev bättre under processens gång! Rekommenderar starkt för ALLA kunder som söker golv lösningar hos seriösa men framförallt ärliga och kunniga golvläggare! Har nu rekommenderat Victoria Golv till mamma som även hon ska total renovera golvet hemma!
    Tack Yassin för alla kreativa idéer du bidrog med när vi inte hade många kvar!

Vänligen
    Mycket nöjd kund!!!
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och förtroendet! Victoria Golv