Victoria Golv

Välkommen till Victoria Golv!

Vi utför golvarbeten av högsta kvalitet och största professionalism. Välutbildad personal. Lång erfarenhet.

Tjänster: Slipa golv, lägga golv, mattläggning, golvavjämning, trapprenovering och vattenskador.

Vårt mål är att du som kund ska känna dig trygg med oss och att efter avklarat arbete vara 100% nöjd med vad vi har åstadkommit. Vi skräddarsyr den bästa lösningen och du som kund är alltid delaktig i arbetsprocessen. Till oss kan du vända dig som privatperson såväl som företag.

Varmt välkommen!

50 omdömen om Victoria Golv

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-01-25 Verifierad kund
    Victoria Golv behandlade och slipade vårt golv. Vi är jättenöjda med resultatet. Mycket vänligt och hjälpsamt bemötande. Uppskattar också att de var flexibla och kunde byta tid trots kort varsel från oss.
    2022-12-19 Verifierad kund
    Super trevligt bemötande från första stund ,vi är väldigt nöjda med vårt golv ,snabba och effektiva,
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Victoria golv. De lyssnar på kunden och ser till att kunden blir helt nöjd!
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från offert till slutfört uppdrag. Golven blev mycket fina. Vi ändrade oss under processen och upplevde att vi blev bemötta med stort professionellt tålamod.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jobbar bra och effektiv,bra priser
    2022-10-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med den golvslipning vi bokade och fick utförd av en icke svenskspråkig slipare.
    Företaget kunde ha upplyst oss om att vi behövde 16 A uttag. Proppen gick 3 ggr och vi fick ta hit en elektriker som övergående löste problemet!
    Konstigt är det att företaget inte ser till att personalen tar lunch samt tillhandahåller hörselkåpa. Som tur var fick han låna en av oss.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Victoria golv är proffsiga och jobbade snabbt och smidigt till ett rimligt pris, vilket gjorde oss super nöjda. Att de dessutom är super trevliga är bara en bonus som gör att vi kommer att anlita dem igen.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Victoria golv var från första kontakten trevliga, ödmjuka och inlyssnande. De förstod våra önskemål men tog aldrig något för givet utan såg till att fråga om allt vi inte tänkt på.

Kanske viktigaste av allt: resultatet är makalöst! Kan varmt rekommendera detta gäng.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Victoria Golv från början till slut. Golven blev så fina och precis som jag ville ha dem. De slipade mina parkettgolv, vitpigmenterade och mattlackade. Allt gick enligt tidsplan och Yassin var väldigt bra och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera!
    2022-08-31 Verifierad kund
    Skander and his crew were very professional and coordinated with us so we could replace all of our wood floors in three steps. This allowed us to move everything comfortably.
    The fishbone oak floors are magnificent and have transformed our apartment!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Anlitade företaget för att lägga genomgående fiskbensparkett i en lägenhet. Skander gjorde ett riktigt bra jobb, han var snabb, noggrann, renlig och trevlig.
    Hej Elias, vi tackar jättemycket för de finfina orden. Tack för ditt fina bemötande och ditt förtroende! Ditt omdöme betyder väldigt mycket för oss. Victoria Golv
    2022-07-07 Verifierad kund
    Victoria Golv hjälpte mig med att byta mitt golv i hela lägenheten. Jag fick toppen service, de var flexibla och är supernöjd med resultatet! De var flexibla med startdatum, höll oss uppdaterade och fick verkligen det lilla extra i service.
    Hej Johanna,
    Tack så jättemycket för att du gav dig tid att skriva om oss. Tack för det fina omdömet vi är så glada att ni är nöjda och att allting kändes bra och vi ser fram emot att ses igen i framtida projekt. Tack än en gång vi uppskattar enormt mycket!
    2022-07-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande under hela processen. Trots att furugolvet från 1888 var i dåligt skick blev det mycket fint efter slipning och behandling. Mycket väl utfört arbete - rekommenderar Victoria Golv
    Tack så jättemycket för det finfina omdömet. Det glädjer oss otroligt mycket. Tack för ditt förtroende och din fina rekommendation! Victoria Golv
  • Sherine D
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket duktiga, professionella och riktigt serviceminded genom hela processen, från första kontakten tills att mitt golv (1-stav parkett ek) i min villa blev lagt. Jag fick även klinker lagt vid min braskamin. Det blev så fint, jag är så oerhört nöjd! Jag kommer absolut kontakta Victoria Golv för eventuella framtida behov. Rekommenderas varmt.
    Tack så jättemycket för de fina orden Sherine! Tack för att du gav dig tid att skriva om oss! Din rekommendation betyder väldigt mycket för oss då detta är vårt mål nöjda och trygga kunder. Tusen tack för ditt förtroende, för ett gott bemötande och ett fint samarbete. Victoria Golv
  • Beauté D
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra service bra jobb , bemötande, allt. Super bra . Bravo Bravo Bravo .
    Tack snälla för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete. Merci beaucoup!! Victoria Golv
    2022-06-19 Verifierad kund
    Otroligt trevlig personal!
    De gjorde exakt det de sa att de skulle göra under utsatt tid!
    Väldigt bra resultat!
    Tusen tack för det finfina omdömet. Vi tackar och uppskattar detta otroligt mycket! Glädjer oss att ni är nöjda. Victoria Golv
    2022-06-07 Verifierad kund
    Super good work! We changed our floor
    Thank you so much for the review, we appreciate it so much Victoria Golv
    2022-04-18 Verifierad kund
    Mycket fint arbete med vår fiskbensparkett! Snabbt och proffsigt
    Tack snälla för det fina omdömet! Det uppskattar vi otroligt mycket! Victoria Golv
    2022-04-04 Verifierad kund
    25 kvm reglering av trossbotten, läggning av spångolv och därefter fiskbensparkett i etta på Södermalm.

Jag fick snabbt en tid för ett första besök och utvärdering av hur mycket som behövde göras. Jag rekommenderades att ta bort befintligt plankgolv då det inte var i våg och det fanns nivåskillnader. Jag fick snabbt en mycket prisvärd offert på allt jobb inklusive material.

Jag rev själv plankgolvet enligt överenskommelse dagarna innan planerad projektstart. Trots att jag försköt projektstart med en dag då rivningen tog mer tid än tänkt färdigställde Skander och Victoria golv golvet enligt ursprunglig plan. Fakturan landade på samma summa som offerten trots lite extrajobb (t.ex. den snygga övergången till sovrummet). Efter utfört arbete möttes vi upp i lägenheten för information av resultatet och underhållsanvisningar, stort plus att ni bryr er om era kunder.

Det enda jag hade önskat att bli upplyst om innan arbetets start var att det blev ett täcke av fint slipdamm i andra rum i lägenheten. Rekommenderar att antingen utföra jobbet i en tom lägenhet eller täcka saker ordentligt innan start.

Jag är hur som helst väldigt nöjd med resultatet och vill tacka er för ett mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Victoria golv och kommer absolut höra av mig vid framtida golvarbeten.
    Tack snälla för det finfina omdömet! Det uppskattar vi enormt mycket. Stort tack för ett mycket fint samarbete och ett gott bemötande! Vi ser fram emot framtida projekt. Victoria Golv
    2022-03-10 Verifierad kund
    Pålitliga, lyhörda och väldigt professionella genom hela processen. De lyssnade på våra önskemål, kom med många bra & snygga förslag på lösningar och var tillgängliga från början till slut.

Vi är mer än nöjda med slutresultatet – äntligen ett gäng som verkligen lägger manken till för att allt ska bli riktigt bra! Det kändes som att de var på "vår sida" hela tiden och att de inte är nöjda förrän kunden är helnöjd.

Jag kommer tveklöst tipsa folk i min omgivning om dem framöver.
    Tusen tack för ditt finfina omdöme. Det är verkligen detta vi eftersträvar. Tack för de fina orden och för ett härligt samarbete. Vi ser fram emot att höra från er igen. Victoria Golv
    2022-03-04 Verifierad kund
    Tog in offerter från 3 olika företag inför läggning av parkettgolv i hela min lägenhet om 68 kvadratmeter. Beslutade mig för Victoria Golv som gav ett förtroendeingivande intryck, de är mycket tillmötesgående i kommunikationen och gav en prisvärd offert för hela arbetet, inklusive inköp av material. För mig är det mycket viktigt med en tydlig offert som preciserar exakt vad som ingår i arbetet samt anger tidsplan, så jag behövde diskutera vissa detaljer och tydliggöra dem i offerten innan jag kände mig trygg. Jag blev väldigt nöjd med golvet, arbetet blev klart på överenskommen tid, (med en dag tillgodo) och Iskander var tillmötesgående och snabb på att följa upp när jag hade några frågor och funderingar efteråt. Kan varmt rekommendera Victoria Golv till vänner och bekanta och skulle själv anlita dem igen, om jag behövde göra något form av golvarbete.
    Tack snälla Lo för ett mycket fint omdöme. Det är just detta vi eftersträvar! Vi är glada över att vi kunde uppfylla dina krav och leverera enligt dina förväntningar. Tack för ditt förtroende och tack än en gång för din rekommendation. Vi ser fram emot framtida projekt! Victoria Golv
    2022-03-03 Verifierad kund
    Fiskbensparkett 56 kvm. Vi är mycket nöjda med vår fiskbensparkett! Trevligt bemötande, måna om att göra kunden nöjd och prisvärt!!!
    Tack snälla för finfina omdömet! Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med er! Victoria Golv
    2022-02-25 Spontant omdöme
    Victoria Golv AB överträffade mina förväntningar,

Proffsiga, noggranna och otroligt hjälpsamma!

De tog bort mina gamla golv som var ojämna och sviktade. Slut resultatet är nya golv i 2 sovrum, vardagsrum samt kök/hall som är jämna och helt perfekt lagda. Fick hjälp med val av golv utav Skander och han hittade verkligen det perfekta golvet till min lägenhet utifrån min vision.

Kom alltid i tid och tidsplanen hölls med väldigt god marginal!

Rekommenderar starkt!

Om jag någonsin behöver lägga golv igen kommer jag anlita Victoria Golv AB igen !
    Hej Emily! Tack snälla för din fina rekommendation, det uppskattar vi jättemycket! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med dig. Tack för din vänlighet och vi ser fram emot framtida projekt. Victoria Golv
    2022-02-14 Verifierad kund
    Proffsiga och prisvärda! Väldigt nöjd med resultatet.
    Tack snälla! Det glädjer oss massor. Victoria Golv
    2022-01-20 Verifierad kund
    Anlitade Victoria golv och de ”trollade bort” knarr i undergolvet på ett smart sätt och lade samtidigt in ett nytt klickgolv. Mycket snabba, punktliga och prisvärda.

Liten miss i kommunikationen kring vem av oss som skulle köpa in vilket material inför arbetet (därför 4 i betyg istället för 5)
    Hej Maria,
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Tråkigt att det blev ett litet missförstånd. Tack för ett trevligt samarbete!
  • Dan Victor Per M
    2022-01-19 Verifierad kund
    75 kvm fiskbensparkett. Jättenöjd med både resultat men framförallt servicen från Victoria Golv. De kommunicerar alla väldigt bra och har alla inställningen att problem ska lösas (lite svårt med att få tag i material pga dagsläget, men de löstes på ett bra sätt). Ett extra plus för Skander som la golvet, toppen kille och golvläggare. Tack!
    Hej Dan,
    Stort tack för dina fina ord! Det har varit otroligt trevligt att få lägga ditt golv. Hela gruppen tackar för din vänlighet och artighet. Vi ser fram emot att få höra från dig igen och ses i framtida projekt. Stort tack än en gång!
    2022-01-11 Verifierad kund
    Skander är väldigt trevlig att arbeta med. Han kommer i tid när man avtalat en tid och gör jobbet i tid (han vabbade 2 dagar vilket såklart inte är några problem och han informerade om den "fördröjningen". Golvet blev väldigt fint. Tyvärr så var väggarna nymålade innan de kom och la fiskbensparkett. Efter att de varit där var väggarna väldigt dammiga samt hade massa fläckar av Lim. De målade väggarna samt tvättade dem i efterhand när jag sagt till angående det men blev en del jobb för mig att markera ut alla ställen som färgen var bortskavd på då det var flera rum och nästan alla väggar fått fläckar. Så mitt tips är att man själv täcker väggarna i förväg för att slippa allt efterarbete då det tog en del tid och fördröjde min inflytt.
    Hej Madeleine, tack för ditt omdöme och din utförliga beskrivning. Härligt att få höra från dig att du är nöjd med golvet och tidsplaneringen. Tack för ett trevligt samarbete! Victoria Golv
    2022-01-07 Verifierad kund
    Företaget är prisvärda och superduktiga! Victoria Golv la fiskbensparkett i hela min lägenhet och jag är så nöjd med resultatet. Kommer definitivt att anlita er igen om jag behöver hjälp med golvläggning.
    Hej Samuel, tack för din fina rekommendation och din vänlighet! Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med dig. Vi ser fram emot att få höra från dig igen. Tusen tack än en gång! Victoria Golv
    2021-11-22 Verifierad kund
    We recently hired Victoria Golv to lay 53 sqm of parquet floor and cannot recommend them enough.

Yassin and the whole team at Victoria Golv were knowledgeable, professional and and delivered a five star service.

We will certainly be recommending Victoria Golv to our friends in future and will always consider them first if we require any further work doing.
    Hi Michael, thank you very much for your nice recommendation, it has been very nice to work with you. We look forward to hearing from you again. Victoria Golv
    2021-10-14 Verifierad kund
    Proffsiga, snabba, trevliga, tillmötesgående och konkurrenskraftiga. Mitt nylagda fiskbensparkettgolv blev verkligen jämnt och fint trots att underlaget var ojämnt och dåligt.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera denna firma!
    Hej Joakim, tusen tack för din fina rekommendation. De orden är väldigt värdefulla för oss. Det är just detta vi eftersträvar. Tusen tack än en gång! Victoria Golv
    2021-10-14 Verifierad kund
    Väldigt gott bemötande! Resultatet av deras arbete blev mycket bra. Vi bytte alla golv från olika typer till ett massivt trägolv samt målning av alla rum. Arbetet varade i 3 veckor. Vi skulle starkt rekommendera Victoria golv till andras
    Hej Johan, tack snälla för din fina rekommendation det betyder väldigt mycket för oss. Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med dig. Victoria Golv
    2021-09-19 Verifierad kund
    Snabba och tillmötesgående! Rekommenderas
    Tusen tack för din fina rekommendation!! Victoria Golv
    2021-08-28 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda med arbetet som Victoria golv utförde hos oss. De lade nya golv i vår fyrarummare med kort varsel. Arbetet utfördes snabbt och noggrant och med stor hantverksskicklighet. Det var trevlig och kunnig personal som tog sig tid att diskutera olika lösningar med oss. Allt var rent och snyggt när de slutat och tidsplanen hölls med god marginal . Vi kan därför varmt rekommendera dem.
    Karl och Gun G
    Tusen tack för en jättefin rekommendation!! Det uppskattar vi otroligt mycket! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med er! Tack än en gång! Victoria Golv
  • 2021-05-24 Spontant omdöme
    Victoria Golv mer än återställde original-golvet som legat gömd under fruktansvärd plastmatta de senaste 50 åren i min lägenhet. Det känns som att lägenheten dubblade i värde! Snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar starkt!
    Tack snälla för din fina rekommendation, det glädjer oss mycket. Victoria Golv
    2021-05-10 Verifierad kund
    Mycket bra. Levererade vad dom lovade. Kan varmt rekommenderas.
    Tusen tack för ditt fina omdöme och ett jättetrevligt samarbete. Victoria Golv
    2021-04-22 Verifierad kund
    90 kvm massiv fiskbensparkett i Bandhagen. Mycket professionella och flexibla. Rev ut allt underliggande golv, flytspacklade och la nytt. Konkurrenskraftiga på både pris och kompetens.
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig. Victoria Golv
  • 2021-03-24 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda med Victoria Golv. Snabba, trevliga och serviceminded. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla för din fina rekommendation. Victoria Golv
    2021-03-08 Verifierad kund
    Bra jobb håller tiderna städar efter jobbet och pratar bra svenska och håller mig underrättad om vad som är på gång
    Hej Gunnel! Tack för ditt omdöme och ett mycket trevligt samarbete! Victoria Golv
  • Jan Stefan K
    2021-02-10 Verifierad kund
    Victoria gjorde ett mycket bra jobb med mitt golv till väldigt överkomligt pris. Höll sig till överenskommen tidsplan. Rekommenderar starkt!
    Hej Stefan, vi är glada att du haft en bra upplevelse med oss. Tack för ditt omdöme och det fina samarbetet! Victoria Golv
    2021-02-03 Verifierad kund
    Victoria Golv la parkett golv på hela övervåningen på huset (70 kvm). Mindre än två dagar senare var de klara med allting och mycket snyggt blev det! Jag kan verkligen rekommendera Victoria Golv!
    Hej Daniel, tack för den fina rekommendationen det glädjer oss! Det var jättetrevligt att få samarbeta med dig. Victoria Golv
    2020-12-30 Verifierad kund
    Beställt golvläggning i hela min lägenhet. Blev superbra och dessutom uppskattade jag deras trevliga och proffesionellt sätt då jag själv inte hade koll på någonting i princip så gav de mig olika alternativ så det kändes tryggt och bra med valet av golv och klinker. Rekommenderar denna firma.
    Hej Susanna, tack snälla för din fina rekommendation och för det fina samarbetet vi haft. Hoppas vi ses igen i framtida projekt 😊 Victoria Golv
    2020-12-18 Verifierad kund
    Superbra jobb och service rakt igenom, från första kontakt - både av kundtjänst och golvläggarna. Blev väldigt nöjd med mitt nya golv. Dessutom jobbade de stenhårt för att utföra jobbet innan nästa hantverkare skulle in, trots att det var kort om tid. Kan varmt rekommendera.
    Hej Jeanette, tack snälla för ditt fina omdöme. Det uppskattas otroligt mycket! Tack för ett härligt och mycket trevligt samarbete 😊 Victoria Golv
    2020-12-16 Spontant omdöme
    Snabba o effektiva i allt från golv-val, arbete och uppföljning! Proffsiga i alla led! De la golv i hall, kök o ett sovrum! Ett mkt snyggt resultat!! Som pricken över i:et lämnade dem det snygg o välstädat! Rekommenderar dem varmt!!
    Hej Eva,
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och för din härliga rekommendation.
    2020-12-15 Verifierad kund
    Mycket snabb och smidig service! Fick bra hjälp att välja golv och sedan la de golvet på kort tid. Jag var mycket nöjd med allt. Inga extra kostnader, tvärtom blev det lite billigare.
    Hej Karin,
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi otroligt mycket!!
    2020-11-23 Verifierad kund
    Vi lade om golvet i hallen. Det gjordes med parkett och klinker med golvvärme.

Det är alltid lätt att prata med Viktoria Golv. Enkel och snabb kommunikation.

Mina förväntningar var ju att vi skulle få golvet snabbt på plats och med toppkvalitet.

Allt detta klarade Viktoria Golv av !!!
    Hej Göran,
    Tusen tack för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete.
    2020-11-13 Spontant omdöme
    Jag valde att lägga ett fiskbensparkett golv och olja de i en ljusare färg och resultatet blev superfint verkligen och jobbet utfördes smidigt. Dem var väldigt måna om att jag skulle vara nöjd vilket kändes tryggt!
    Hej Rana,
    Tack så jättemycket för dina fina ord och för din härliga upplevelse med oss.
    2020-11-09 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Victoria Golv AB för golvslipning i min lägenhet och är supernöjd med både resultatet och bemötandet under arbetets gång. Super proffsigt och pålitliga! Victoria Golv höll vad de lovade både i tid, offert och resultat och jag kände mig trygg under hela processen. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var jättetrevligt att få samarbeta med er. Victoria Golv
  • 2020-11-05 Spontant omdöme
    Vi anlitade Victoria Golv AB för att lägga heltäckningsmattor i fyra sovrum. Resultatet blev mycket fint och vi är väldigt nöjda! Vi fick ett trevligt och seriöst bemötande. Rekommenderas!
    Tack så mycket Alexander! Det var jättetrevligt att få samarbeta med dig. Hoppas vi ses igen i framtida projekt! Victoria Golv
    2020-11-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med mitt köksgolv och kan rekommendera denna firma
    Tusen tack Britt-Louise! Det glädjer oss mycket. ⭐ Victoria Golv
  • 2020-11-04 Insamlad av företaget
    Totalbyte av klick parkett. Otroligt professionella och flexibla initialt! Något som bara blev bättre under processens gång! Rekommenderar starkt för ALLA kunder som söker golv lösningar hos seriösa men framförallt ärliga och kunniga golvläggare! Har nu rekommenderat Victoria Golv till mamma som även hon ska total renovera golvet hemma!
    Tack Yassin för alla kreativa idéer du bidrog med när vi inte hade många kvar!

Vänligen
    Mycket nöjd kund!!!
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och förtroendet! Victoria Golv