Victoriakliniken

• Badge2021
4.4
Call 08-530 210 00 Share

About company

Victoriakliniken är en specialistklinik för estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi, vackert belägen nära vattnet i Saltsjöbaden, strax utanför Stockholm. Våra tre kirurger är alla specialister i plastikkirurgi, och har tillsammans över 45 års erfarenhet. Grundare och klinikchef är Charles Randquist, som även driver kliniken...

118 omdömen om Victoriakliniken

Sedan starten hos Reco 2017

Malena E
Wrote about Victoriakliniken

Har gjort en bröstförstoring på Viktoria kliniken, hos Jessica. Jag har blivit bemöt på ett otroligt bra och professionellt sätt från mitt första mejl till operation. Är super nöjd med resultatet

Emelie E
Wrote about Victoriakliniken

Jag gjorde en Hybridbröstförstoring hos Dr Marie Jaeger för en vecka sedan och är så nöjd! Marie har med sin härliga energi visat stort intresse i att förstå just min önskan, funnits där med snabb återkoppling vid alla mina frågor längs vägen, varit ärlig i sin guidening för att jag som kund ska bli nöjd och ha rätt förväntningar med allt från estetik till andra risker. Jag har känt mig trygg hela vägen och upplever att jag kunnat ta ett nyanserat och välinformerat beslut. På operationsdagen blev jag omhändertagen på...

First-Name L
Wrote about Victoriakliniken

Dr Marie Jaeger har ett fint & lyhört sätt att bemöta sina patienter och jag upplever att patienterna är viktigast för henne. Jag känner mig trygg med Marie då hon är ärlig, omhändertagande men också med hennes kunskap och att hon är professionell i sitt arbete. Jag gick på magkänslan när jag bokade tid hos Marie och det är jag glad för. Tack Marie för ditt engagemang och din vänlighet!

Helena A
Wrote about Victoriakliniken

Jag gjorde en bröstförstoring hos Jessica och jag är super nöjd! Bra bemötande både på kliniken på Karlavägen och i Saltsjöbaden! Rekommenderar Victoria kliniken varmt!

Tina T
Wrote about Victoriakliniken

Gjorde ett bröstlyft hos Marie och är supernöjd! Bra information under hela processen och snabb återkoppling och hjälp när jag fick en liten komplikation efter ingreppet. Så nöjd med resultatet nu 6 månader efter! Och jättegulliga sköterskor under mitt ingrepp som tog hand om mig!

Maria C
Wrote about Victoriakliniken

Mycket missnöjd med min näsoperationen och ännu mer missnöjd efter att kirurgen operera om mig då han skulle ”fixa” problemet. Såg ut som en avatar efter första operationen och har inte fått resultatet jag förvänta mig. Önskade mig en rak näsa och den är allt annat än rak. Krokig, sned och katastrofal. Dessutom så låg en kompress kvar i min näsa efter operation. Då menar jag inte tamponaden som man ska dra ut dagen efter utan en efterglömd kompress som låg kvar i min näsa i 2,5 veckor efter operation och som jag av en slump...

Maria C gillar detta
Ulrica Birgitta Olivia D
Wrote about Victoriakliniken

4 år sedan min bröstförstoring på Victoriakliniken. Jag är fortfarande mer än nöjd! Kirurg Dr Charles Randquist är oerhört kunnig och perfektionistisk i sitt arbete, lämnar inget åt slumpen. Brösten är fantastiska, naturliga och lika fina nu som strax efter ingreppet. Rekommenderar alla som funderar på att genomgå en kosmetisk operation att besöka Victoriakliniken!

Svar från Victoriakliniken

Hej Ulrica tack för ditt omdöme! Dr Charles uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension. Med vänlig hälsning Victoriakliniken

Linda L
Wrote about Victoriakliniken

Glad att jag valde Victoria kliniken! Fantastiskt omhändertagande, engagerad personal, man känner verkligen att dom bryr sig. Vacker och harmonisk miljö. Supernöjd med resultatet! Rekommenderas varmt på alla sätt!

Svar från Victoriakliniken

Hej Linda, tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension. Med vänlig hälsning Victoriakliniken

Milla Marija Virginia M
Wrote about Victoriakliniken

Underbar personal för övrigt, speciellt dom som tog hand om mig efter operationen. Är så nöjd med allt från konsultationer till operationen mm. De tog verkligen hänsyn till mina önskemål och förklarade vad som var möjligt och inte vid en näsplastik, vilket gjorde mig säker på att det var rätt klinik för mig.

Svar från Victoriakliniken

Hej Milla, tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension. Med vänlig hälsning Victoriakliniken

STEFANI D
Wrote about Victoriakliniken

Fantastiskt och professionellt bemötande från första stund i hela kliniken. Charles får dig att känna dig trygg och bekväm i din kropp och är ärlig och korrekt han fick mig att komma tillbaka efter jag skaffat mitt första barn, vilket jag gjorde och tackar han för idag, han är ärlighetens ärligaste läkare. Han utför ingenting utan säkerhet, han får dig att känna att ett ingrepp är att få en nål i fingret. Han är så yrkesskicklig och prisad i omvärlden. Har haft mina bröstimplantat i 7 år nu och fått 3 barnet och kunnat amma...

Svar från Victoriakliniken

Hej Stefani, Tack för ditt omdöme, vi är så glada att du är så nöjd med oss på Victoriakliniken. Vi uppskattar att du tog dig tid för att skriva en sådan fin recension. Med vänlig hälsning Victoriakliniken

Jessica Marlene A
Wrote about Victoriakliniken

Jag gjorde en intimoperarion (blygläppsförminskning) hos Marie & hennes team. Fick ett jättebra bemötande vid konsultation , bra information innan och eventuella frågor som jag hade. Jag var jättebekväm innan operation och kände mig trygg med all personal, samt med Marie och hennes team väl på plats. Otroligt bra och lyhört gäng, proffesionellt och är så nöjd med upplevelsen samt resultatet. Ni är i trygga händer hos Victoriakliniken! 👏🏼

Svar från Victoriakliniken

Hej Jessica Marlene A, tusen tack för ditt fina omdöme, vad kul att höra att du är nöjd med oss, vi uppskattar verkligen dina värmande ord för vår klinik och personal. Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

MARIA W
Wrote about Victoriakliniken

Fantastiskt resultat och superprofessionellt kundbemötande hela vägen! Har tidigare haft kirurger som ej kunnat eller velat ta sig an min näsa pga sekundär plastik och komplexitet. Dr Randquist har inte bara infriat men överträffat alla mina förväntningar, resultatet är långt över det jag kunna drömma om! /Maria

Svar från Victoriakliniken

Hej Maria, Vad kul att höra att du är nöjd med oss, vi uppskattar verkligen dina värmande ord för vår klinik och Dr Randquist. Stort tack för det! Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

JINO R
Wrote about Victoriakliniken

Kan starkt rekommendera Dr Charles. Väldigt duktig, ger naturliga resultat och har ett öga för detaljer.

Svar från Victoriakliniken

Hej, stort tack för din rekommendation. Vi blir så glada för de fina ord. Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

PIA K
Wrote about Victoriakliniken

Tanken av bröstförstoring hade funnits länge. I samband med sjukskrivning för axel så passade jag på. Konsultation dagen efter jag bokade. Tre veckor senare låg jag på operationsbordet. Jessica Gahm har tagit emot mig från första meddelandet, som var vi bokning av konsultation. Varje sms och Mail har hon svarat på så snabbt så jag undrar om hon hinner med en operation. 😂 Jag har fått svar på mina frågor och från det jag klev in på Viktoriakliniken i Saltsjöbaden blev jag behandlad som en prinsessa. Personalen såg...

Elin L och PIA K gillar detta
Svar från Victoriakliniken

Hej Pia, tack snälla för din rekommendation. Vi blir så glada för dina fina ord om vår klinik och personal samt om din upplevelse hos oss. Vi hoppas du blir lika nöjd över slutresultatet! Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

PIA M
Wrote about Victoriakliniken

Hej! Jag är 49 år och har lidit över mina bröst i över 20 års tid. Första gången jag kom i kontakt med Victoriakliniken var för 10 år sedan. Jag var på konsultation hos Dr Charles Randquist för en bröstförstoring. jag blev jättebra bemött och miljön var fantastiskt. Pga av saker som hände i livet så blev det ingen operation då. Men jag tänkte att ska jag nån gång göra en bröstoperation så finns det bara ett ställe och det är Victoriakliniken. Så i januari -21, efter sammanlagt fyra graviditeter, kände jag att tiden...

Svar från Victoriakliniken

Hej Pia, tack för att du tog dig tid och skrev ett sådant långt och fint omdöme, vad kul att höra att du är nöjd med oss och dina operationer, vi uppskattar verkligen dina värmande ord för vår klinik och personal. Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

Acke S
Wrote about Victoriakliniken

För 20 år sen gjorde min fru en näsplastik och nu i år vår dotter. Vi är så enormt nöjda med resultatet och vill förmedla detta till andra. Kommer inte ihåg varför vi valde just Viktoria kliniken. Vi kanske hade tur. Hela processen med konsultationen, operation, eftervård och kontroll har skötts på ett fantastiskt sätt. Det är inte ofta man som kund känner en sån eufori av att se resultatet. Stort tack till Dr. Randqvist och personal. Mvh Acke, Karolina och Elina

Svar från Victoriakliniken

Hej Acke, Vad kul att höra att ni är nöjda med oss, vi uppskattar verkligen dina värmande ord för vår klinik och personal. Stort tack för det! Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

Synnöve H
Wrote about Victoriakliniken

Jag gjorde en bröstförminskning och är mycket nöjd med resultat och service. Själva kliniken är fantastisk och har en mysig atmosfär så man känner sig lugn. Det är professionell personal och man blir tagit hand om på bästa möjliga sett.

Svar från Victoriakliniken

Hej Synnöve, Vad glada vi blir av dina fina ord för vår klinik och personal, och inte minst att du är nöjd över slutresultatet! Stort tack för det. Med vänlig hälsning, Victoriakliniken

Funda P
Wrote about Victoriakliniken

Jag har sedan 20 år tillbaka haft problem med huden så som acne/finnar och dessutom fått ärr och pigment fläckar. Mina problemområden har varit dekoltage, rygg, axlar och ansikte. Första steget blev jag behandlad av Neolaser med kombination av Microneedling. Andra steget fick jag en salva som jag skulle fortsätta behandla huden hemma i ca 8 veckor. Jag har fått ett fantastisk resultat. Så många läkarbesök, mediciner, krämer som jag har testat och dessutom besökt läkare utomlands och inget har hjälpt så mycket som den behandlingen...

Therese W gillar detta
Svar från Victoriakliniken

Hej Funda, Tusen tack för dina fina ord om oss på Victoriakliniken. Vad glada vi blir över att du är nöjd med behandlingen samt slutresultatet med Neolaser. Varmt välkommen åter om det är något mer vi kan hjälpa dig med. Med vänliga hälsningar, Victoriakliniken

Li G
Wrote about Victoriakliniken

Professionellt lyhört bemötande, seriösa och omtänksamma.

Svar från Victoriakliniken

Tack för ditt omdöme vi uppskattar det verkligen. Med vänlig hälsning Victoriakliniken

Catarina N
Wrote about Victoriakliniken

Jag gjorde en brösrförstoring för 1år sen. Konsultations mötet var mycket proffsigt. Jag upplevde mitt bemötande som vänligt,proffsigt,inlyssnande. Det märktes fort att Charles har erfarenhet och ett vant öga för detaljer och kommande slutresultat. Operationsdagen gick superbra. Det som kändes så tryggt var att man stannade kvar ett dygn för att få stöttning i smärtlindring och annat efter behov. Jag blev väl ompysslad av proffsig personal. Kravet var 3 veckor sjukskriven, det behövdes. Att timma på läkning är ingen...

Jeanette Margareta W
Wrote about Victoriakliniken

Jag har gjort en bröstförstoring och det har gått bra. Jag var mycket nervös först men blev mycket väl omhändertagen, jag hade mycket frågor både före och efter operationen, men ni har svarat på allt. Det har varit lätt att få tag på er när det är något som jag undrat över. All personal som jag har träffat på Viktoriakliniken har varit mycket trevliga och man blev lugn i deras närvaro. Bara positivt.

Shanice Janette Berit H
Wrote about Victoriakliniken

Jag köpte en Miradry behandling. Jättetrevligt bemötande absolut! Men behandlingen var fruktansvärd och bland det värsta jag varit med om. Den ena behandlaren var väldigt överdriven och stressig. Pratade väldigt säljigt och nästan som på manus men i praktiken kändes båda väldigt oerfarna gällande miradry. Allt de sa var som att de läste texter direkt från google. Saker jag själv googlat fram för länge sedan. Det står på er hemsida att det ska ta 1 h, jag var på kliniken i 4,5 h varav 3,5 h var behandling trots två behandlare....

Therese W gillar detta
Malin A
Wrote about Victoriakliniken

En Bröstförstoring som ändrade Livet till det absoluta bästa! Jag är så nöjd med allt. Kunnig, trevlig, trygg och proffsig personal. Jag skulle göra om detta alla dagar i veckan och rekommenderar verkligen denna klinik.

Svar från Victoriakliniken

Hej Malin, Vad glada vi blir av att få höra om din upplevelse på vår klinik! Tusen tack för de fina orden om oss och vår sevice. Med vänliga hälsningar, Victoriakliniken

Helene H
Wrote about Victoriakliniken

Jag blev väldigt väl mottagen och fick snabb hjälp

Ulrika Y
Wrote about Victoriakliniken

Bröstförstoring Jättebra bemött Inte så nöjd med slutresultatet.känns som om brösten blev olika i formen vilket de inte var innan & att de sitter för högt upp. Fick inte tillräkligt med smörtstillande med mig hem trots att jag förklarat för dem att jag behöver oftast extra...

Diana E
Wrote about Victoriakliniken

Jag har gjort en bukoperation. Blev väldigt bra bemött och kände mig omhändertagen. Kirurgerna kändes väldigt kunniga. På återbesöket så hade jag lite saker som jag inte blivit nöjd med och tänkte ta upp det. Men kirurgen såg det själv och påpekade att detta måste åtgärdas. Vi bokade en ny tid för detta, utan extra kostnad. Jag kan bara ge plus till den här kliniken som är bra på alla sätt. Alla anställda är jätte gulliga. Det minus jag har är att dom är väldigt dyra i jämförelse med andra kliniker.

Ewa W
Wrote about Victoriakliniken

Mycket trevligt bemötande under hela processen. Kunnig och trevlig personal.

Lana O
Wrote about Victoriakliniken

Extremely professional, warmly recommend.

Therese Terzo A
Wrote about Victoriakliniken

Dålig service, ångra mig djup att jag gick dit. Aldrig mer .

Wilma H
Wrote about Victoriakliniken

Blev bemött bra, kändes aningen stressat under sövningen men väldigt trevlig personal. Skulle rekommendera.

Elvira M
Wrote about Victoriakliniken

Topp snyggt lyxigt vänligt och bra

Patricia M
Wrote about Victoriakliniken

Är mkt nöjd med både bemötande och resultat! Duktig och kompetenta!

Sofia H
Wrote about Victoriakliniken

Hann aldrigt dit Men de var proffs det lilla,jag benöttes

Sirpa L
Wrote about Victoriakliniken

Undersökning och bedömning inför kommande operation bröstreduktion. Vänlig och proffesonelt bemötande. Långt att resa från Stockholmcentrum

Evelina Ã
Wrote about Victoriakliniken

Väldigt proffsiga, schysta och inkännande, de på VK.

Nazanin L
Wrote about Victoriakliniken

Otrevlig och arrogant personal! Det finns andra

Maria C gillar detta
Helena H
Wrote about Victoriakliniken

Jättenöjd med precis allting, ångrar inget!

Tina E
Wrote about Victoriakliniken

Jag är supernöjd med victoriakliniken och deras insatser. Både det ingrepp och slutligt resultat, mina förhoppningar men ej förväntningar var stora. Dom har bra bemötande och arbetar proffesionellt, man känner sig trygg och lugn under hela vistelsen Jag skulle lätt rekommendera dom.

Linda U
Wrote about Victoriakliniken

Vid valet av kirurg och klinik finns det många aspekter att ha i åtanke. Dr Randquist är otroligt skicklig och levererar på varenda punkt, men min stora eloge går till hela teamet. Från inskrivning till hemgång så har varenda person varit helt fantastisk och nivån av kompetens och omhändertagande är enormt hög. Det märks tydligt att varenda person är på rätt plats. Och för mig som valt Viktoriakliniken återspeglas hela personalstyrkans kompetens i det fantastiska resultat som jag får bära med mig varenda dag. Tack!

Svar från Victoriakliniken

Tack för din fina kommentar Linda. Otroligt roligt att höra att du är nöjd med ditt resultat och vår personal, din kommentar skickas vidare till alla på på kliniken! Återigen, tusen tack. Mvh, Pauline från Victoriakliniken

Sofi Teresia K
Wrote about Victoriakliniken

Jag gjorde en bröstförstoring och är supernöjd! Hela upplevelsen från konsultation till återbesök har känts tryggt och proffsigt. Rekommenderar alla som vill göra en operation att besöka Victoriakliniken

Svar från Victoriakliniken

Tusen för för dina fina ord, uppskattas enormt. Mvh, Pauline från Victoriakliniken

Barbro H
Wrote about Victoriakliniken

Jag var rädd för undersökningen som jag skulle göra. Men när jag blev uppropad av en snäll trevlig läkare och han talat med mig hur undersökningen och behandlingen går till så blev jag lugn . Med vänlig hälsning, Barbro

Svar från Victoriakliniken

Tack för din kommentar Barbro! Vi försöker alltid skapa en lugn och trygg miljö för alla våra patienter. Mvh, Pauline från Victoriakliniken

Maxime Shira H
Wrote about Victoriakliniken

Proffsigt bemötande, bästa servicen och jättefin lokal!

Marã­a Celia B
Wrote about Victoriakliniken

Ögonlock operation Bemötandet var utmärkt. I det stora hella var uppfylldes förväntningar.

Bibbi Louise A
Wrote about Victoriakliniken

Trevliga ,men lite snobbiga! Tycker de är väldigt fyra !

Pernilla Z
Wrote about Victoriakliniken

Genomförde en bröstaug. i december och kan summera hela upplevelsen (från första mötet till återbesök) positivt. Kunnig personal, trevligt bemötande och en härlig atmosfär.

Helene P
Wrote about Victoriakliniken

Kirurgen var en timme försenad till min konsultation och väldigt otrevlig mot sin personal.

Jenny R
Wrote about Victoriakliniken

För mycket sälj, för lite medicinsk expertis.

Lena F
Wrote about Victoriakliniken

Dr Randgvist gjorde fillers och botox på mig, en väldigt duktig och erfaren plastkirurg! Mycket professionellt och trevlig personal, Victoriakliniken lever verkligen upp till mina förväntningar och ska man göra nån form av ingrepp så skulle jag absolut rekommendera dom!

Svar från Victoriakliniken

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar! Vad roligt att höra att du är nöjd med din injektionsbehandling hos Dr. Randquist. Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning, Pauline från Victoriakliniken

Emelie B
Wrote about Victoriakliniken

Jättebra service, bemötande och ett fantastiskt resultat.

Svar från Victoriakliniken

Tack för din fina kommentar Emelie, jätteroligt att höra att du är nöjd med ditt resultat, vår service och bemötande. God fortsättning, Med vänlig hälsning Pauline från Victoriakliniken

Karl Anders Oscar O
Wrote about Victoriakliniken

Kommunikationen bra med Mail och så. Sen blev det ett litet missförstånd att jag inte hade rakat mig under armarna innan besöket. Detta hade kunnat undvikas med ett kontrollsamtal. Nu har tyvärr effekten avtagit och jag behöver en ny behandling. Mvh Anders 0708323268

Svar från Victoriakliniken

Tack för din kommentar Karl. Innan en miraDry behandling skickar vi ut ett informationsmail där alla instruktioner inför, under och efter behandling står, bland annat att raka sig 5 dagar innan behandlingstillfället. Enligt statistik behöver 1/10 patienter en andra behandling för att uppnå önskat resultat, alltså en svettreduktion på 82%, vilket också är något som noga informeras innan behandling. Du är mer än välkommen att boka en kostnadsfri pensling som undersöker vilka svettkörtlar som fortfarande är aktiva, eller alternativt...