Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sigtuna Viltbilen

Viltbilen

BILLBY GÅRD, 193 91 Sigtuna — Visa karta

Syftet med viltbilen är att människor ska börja äta mera hälsosamt och renare kött. Viltbilen ger dig ett lättare alternativ att konsumera viltkött under hela året.

Det som ger viltköttet den fantastiska kvaliten skapas av att viltet lever fritt i de svenska skogarna utan stress, utan kontakt med transporter och industrier.

Den fantastiska köttkvalitén påverkas även av viltets föda som finns helt naturligt i de svenska skogarna.

Läs vad 7 kunder tycker om Viltbilen

• Carina K
    Carina K skrev om Viltbilen
    Högklassigt sortiment. Kunniga säljare som ger matgädje när det är som bäst!!! Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Viltbilen
    Jag har bara handlat en gång av viltbilen och jag var mycket nöjd med servicen och det viltkött som jag då köpte. Läs mer
  • sven
    sven skrev om Viltbilen
    Bra service. Vildsvin skinkstek toppen. Revben o karre segt kanske gammalt djur? Läs mer
    2013-08-15 Mathias E svarar sven
    Hej Sven!
    Beklagar att du var lite missnöjd med revbenen samt karrén.

Detta kan bero på flera orsaker, de som är vanligast orsakerna till segt kött är upptinings metoden, tillagning samt självklart att de kan ha varit ett äldre djur, men vi strävar alltid efter så hög köttkvalitét som möjligt.

Hoppas du blir nöjd med framtida köp.

MVH Mahias Viltbilen
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Viltbilen
    Vi har bara positiva erfarenheter både vad gäller kvaliteten på varorna och servicen samt bemötande. Läs mer
  • monika h
    monika h skrev om Viltbilen
    har naturligtvis inte testat alla produkter men so far so good!
    Med tanke på vilken typ av kött man stoppar i sej är detta en suverän idé Läs mer
  • Björn F
    Björn F skrev om Viltbilen
    Gott med riktigt kött! Trevligt bemötande och smidigt med hemleverans. Läs mer
  • Richard E
    Richard E skrev om Viltbilen
    Vill du köpa allt mellan himmel och jord när det gäller viltkött, så är Viltbilen det givna valet. Bra priser och en service som få företag idag kan leva upp till. Inget är omöjligt för killarna som driver Viltbilen. Jag vill med denna rekommendation få så många som möjligt att upptäcka Viltbilen om du vill ha bra kött och en lyckad fest. Läs mer