Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Alingsås Vinden Secondhand

Maskingatan 6, 441 39 Alingsås — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Vinden Secondhand

• Andreas J
    Andreas J skrev om Vinden Secondhand
    Vinden är verkligen nått att rekomendera . Dom har väll nästan allt till låga och perfekta priser .Ända nackdelen med vinden tycker jag är att den ligger ganska långt bort låg bättre till förut , men dom har bättre lokal .
  • Anna G
    Anna G skrev om Vinden Secondhand
    En av Västsveriges bästa 2handaffärer med allt mellan himmel och jord. Och ett fik med kaffe och bulle till rätt pris.
    Mycket kan se ut som brôte men plötsligt finner man en pärla man inte visste att man sökte, men bara måste ha! Ofta till ett rimligt pris, ibland riktigt billigt, i enstaka fall har de vett att ta storstadspriser för riktiga guldkorn.
    Vid öppningsdags är det rena tjurrusningen vilket kan hanteras på två sätt: Antingen stegar man målmedvetet mot en viss avdelning och hugger snabbt en försäljare när man gjort sitt fynd - eller så strosar man lojt med diskret röntgenblick, greppar något som eventuellt kan vara intressant och sätter sig sedan i kafét tills hysterin och stridsdammet lagt sej. Det är då jag gjort mina allra bästa fynd.

Maskingatan 6, 441 39 Alingsås