Alla kategorier Kontorutrustning Stockholms län Nynäshamn Visuell Promotion Sthlm

Visuell Promotion Sthlm

Brantingsgatan 37, 115 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Doxana AB Tryck och Reklam. Vi har helhetslösningar inom tryckt reklam och media för dom flesta företag. Vår policy är att endast jobba med kvallitéts produkter och välkända varumärken. Vi trycker i huvudsak med sublimeringste
Fryksdalsbacken 20, 12343, FARSTA
Master Office
Bo J:
Jag hade nog lite otur i starten som fick kontakt med säljaren Lambertsson. Han kan verkligen prata omkull de flesta (troligen har han lärt ...

Läs vad 1 kund tycker om Visuell Promotion Sthlm

• Daniel A
    Daniel A skrev om Visuell Promotion Sthlm
    Har sällan skådat sämre service! Den inkompetenta försäljaren låtsas förstå vad kunden menar när han i själva verket inte har någon aning och istället för att fråga låter han kunden lida i slutändan. På grund av hans okunskap fick jag vänta hur länge som helst på att några garderober skulle bli kompletta då elektroniken till innner- och ytterskåpsbelysningen felbeställts gång på gång. Han skyller i sin tur på kunden trots att han vet att kunden inte är utbildad elektriker och inte har några som helst kunskaper inom detta område. Min elektriker hävdade också att han var helt ute och cyklade.
    Varje gång jag bad honom att rätta till alla fel prioriterade han istället nya kunder. Vid påpekande av fel blir han alltid spydig.
    Rekommenderar alla att gå någon annan stans istället, så allt blir rätt från början. Önskar hans företag snabb konkurs!

Brantingsgatan 37, 115 35 Stockholm