Vitvaruservice i Stockholm AB
2.3 i betyg av av
6 omdömen
Här kan man beställa service av produkter, installation samt reservdelar.
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag6 omdömen om Vitvaruservice i Stockholm AB
-
skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB
Were sent by Electrolux for a warranty repair. Couldn't find the issue with a newly installed airconditioner unit in a guesthouse. Claimed we need to tear down the walls to investigate further.
Unpleasant experience.
We got billed 2k sek (six months later)
Another technician, from another company, took 20 minutes to find the leak (loosen bolt) and recharge the gas.
Hopefully a bad exception, but would not recommend. -
-
skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB
Sämsta företaget någonsin. Väntat på ny vitvara i en månad. Tre sms, tre avbokningar.
-
skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB
Min diskmaskin i en Stockholmshemslägenhet gick sönder i början på september. Anmälde till Stockholmshem som i sin tur anmälde till er. Tekniker kom efter ett par dagar och konstaterade att maskinen behövde bytas ut. Så långt allt bra. Sen händer ingenting. Ingen kommunikation alls. Jag ringer till Stockholmshem. De hänvisar mig till er. Ringer er kundtjänst som inte vet. Säger att rätt person ska ringa upp. Ingen ringer. Ringer igen efter ett par dagar. Då säger ni att det är lång leverans på maskinen. Kommer först efter 3-4 veckor (i början på oktober). Det bli i början på oktober och jag ringer igen. Kundtjänst vet inget. Säger att nån ska ringa upp. Det gör ingen men det kommer ett sms om installation kan ske 6 oktober. När killarna med kommer för att installera maskinen ser vi direkt att det är fel maskin de har. Det ska vara en inbyggd. Killarna säger att kundservice ringer mig och bokar ny tid med rätt maskin. Ingen ringer. Idag ringer jag kundtjänst och tjejen jag pratar med hittar inget ”ärende”. Men säger att någon från serviceavdelningen ska ringa upp. När de senare på dagen ringer upp säger hon att inte fått svar än från Stoclholmshem om det är okej att beställa ”rätt” maskin. Ska säger att jag tycker det är extremt dåligt att jag ska behöva vänta 1,5 månad på få en diskmaskin utbytt och dessutom vara den som hela tiden behöver ta kontakt med er för att något ska hända. Ellinor Lindfors var ganska oförmögen att ge ett bra kundbemötande. Hennes inställning var mest ”det är inte mitt fel”. Jag kände noll förståelse för min situation och noll engagemang och drivkraft i att vilka lösa problemet så snabbt som möjligt.
-
skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB
Stort tack!
När den föreningsdrivna Fritidsgården på Dalarö startade behövde vi ett kylskåp.
Vi tog då kontakt med Vitvaruservice i Stockholm och dagen efter fick vi reda på att de sponsrade oss med ett kylskåp som vi omgående kunde vi hämta.
Stort tack! -
skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB
Tar mer betalt för att komma dit och säga "maskinen går inte att laga" än vad ett annat företag tar för att laga samma maskin. Riktigt bondfångeri!
-
skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB
Snabba och proffsiga! Fixade min frys så den är som ny!