Vitvaruservice i Stockholm AB

Vitvaruservice i Stockholm AB

Ring 070-556 76 43 www.vitvaruservice.se
2.5

Här kan man beställa service av produkter, installation samt reservdelar.

8 omdömen om Vitvaruservice i Stockholm AB

Matheus Ludwig K
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Fick hjälp utav Mattias att byta ut några trasiga delar på en tvättmaskin som blev vanskligt installerad utav en annan firma. Fantastiskt bemötande, löste problemet och var kvick med att hitta lösningar. Ni har mitt fulla förtroende!

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Emil G
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Lämnade in dammsugare på service för tio dagar sedan och fortfarande inte fått någon återkoppling. Ringt fyra gånger till kundtjänst som lovat att någon ska kontakta mig senast nästa dag men fortfarande inte hört ett ljud.

Manuel S
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Were sent by Electrolux for a warranty repair. Couldn't find the issue with a newly installed airconditioner unit in a guesthouse. Claimed we need to tear down the walls to investigate further. Unpleasant experience. We got billed 2k sek (six months later) Another technician, from another company, took 20 minutes to find the leak (loosen bolt) and recharge the gas. Hopefully a bad exception, but would not recommend.

SYLVANA E
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Sämsta företaget någonsin. Väntat på ny vitvara i en månad. Tre sms, tre avbokningar.

Stefan S
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Min diskmaskin i en Stockholmshemslägenhet gick sönder i början på september. Anmälde till Stockholmshem som i sin tur anmälde till er. Tekniker kom efter ett par dagar och konstaterade att maskinen behövde bytas ut. Så långt allt bra. Sen händer ingenting. Ingen kommunikation alls. Jag ringer till Stockholmshem. De hänvisar mig till er. Ringer er kundtjänst som inte vet. Säger att rätt person ska ringa upp. Ingen ringer. Ringer igen efter ett par dagar. Då säger ni att det är lång leverans på maskinen. Kommer först efter...

Terje G
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Stort tack! När den föreningsdrivna Fritidsgården på Dalarö startade behövde vi ett kylskåp. Vi tog då kontakt med Vitvaruservice i Stockholm och dagen efter fick vi reda på att de sponsrade oss med ett kylskåp som vi omgående kunde vi hämta. Stort tack!

JOHAN F
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Tar mer betalt för att komma dit och säga "maskinen går inte att laga" än vad ett annat företag tar för att laga samma maskin. Riktigt bondfångeri!

Martin P
Skrev om Vitvaruservice i Stockholm AB

Snabba och proffsiga! Fixade min frys så den är som ny!