VME Måleri AB

VME Måleri AB

Välkommen till oss på VME Måleri!

Vi är ett litet bolag som växer. Därför sätter vi högt värde på våra kundrelationer och på att du ska bli helt nöjd med resultatet. Vi gör vårt yttersta för att möta din förväntningar i varje uppdrag, använder kvalitetsprodukter och tar ett tydligt miljöansvar.

VME Måleri erbjuder det mesta inom inom- och utomhusmålning; fasadmålning, tapetsering, renovering av lägenheter, bredspackling m.m. i hela Västra Götaland. Vi arbetar främst i Göteborg, Mölndal, Hisingen, Torslanda, Kungälv, Västra Frölunda, Billdal, Kullavik, Hovås, Askim, Särö, Mölnlycke, Härryda, Stenungssund, Jörlanda, Kode, Nödinge, Surte, Ale, Lerum, Floda, Gråbo, Partille, Sävedalen.

Vi strävar efter att vara flexibla i vårt arbete och vill att det ska vara enkelt och smidigt för dig att anlita oss för ditt måleriprojekt!
Välkomna

Läs vad 31 kunder tycker om VME Måleri AB 2

• Anton M
    2021-02-10
    - Extremt lätta att ha att göra med
    - Proffisionell
    - Flexibla
    - Trevliga

Har bara mina bästa rekommendationer att ge. Ett riktigt bra företag att ha att göra med.
    Vilket fantastiskt omdöme, vi är så tacksamma, Tack Vänliga hälsningar VME MÅLERI / David VME Måleri AB
  • 2020-10-31
    Tapetsering som utfördes på ett mycket bra sätt.
  • Kerstin U
    2020-09-20
    Mitt hus har fått en ny färgdräkt med hjälp av VME Måleri.
    Bemötandet var trevligt, omtänksamt (sic!) och pålitligt. Arbetet är skickligt utfört.
    2020-09-08
    Har varit mycket nöjd med VME måleri. Bra bemötande och noggranna.
    2020-09-03
    Tapetsering. Bra och professionellt bemötande. Inget krångel och utmärkt resultat. Given offert stämde helt med faktura. Kom i tid!! Helt perfekt, kan inte klaga på något!
  • 2020-09-03
    Bra och effektivt utfört arbete.
    2020-06-29
    Måleri, en del av fasad på hus.
    Bra bemötande från förfrågan till faktura!
    Nöjd med resultatet.
    Tack Jennie för fint omdöme! Roligt att vi kunde hjälpa er. Ha en jätte fin sommar! VME Måleri AB
  • AGNES C
    2020-06-28
    VME målade flertalet rum i vår lägenhet. Vi fick hjälp med kort varsel och målarna blev färdiga inom utsatt tid med ett utmärkt resultat.
    Tack Agnes för ert fina omdöme, vi är glada att vi kunde hjälpa er innan flyttlassat kom. Ha en riktig härlig sommar & all lycka med nya lägenheten! Mvh VME MÅLERI AB / David Berggren VME Måleri AB
  • Anton A
    2020-05-05
    Målare fick i uppdrag att komma med förslag och idéer om invändig målning av ett 70-tals hus som hade då tidens kolörer. Efter överenskommelse om pris och uppskattade kostnader gjordes en offert. Under tiden arbetet på gick fick vi ett bra samförstånd med utföraren som informerade oss hela tiden om vad som var gjord och skulle göras i nästa steg.
    Förslag gjordes på vilken färg som de skulle använda på källaren och i badrummet.
    Resultatet var över förväntan och priset stämde med viss justering efter utökad uppdrag från vår sida.
    Ett stort tack till personalen David och Sam👍👍
    2020-04-13
    Köpt Måleritjänst. Bra bemötande med förståelse för arbetets komplexitet. Lite dålig på kommunikation. Bra utfört arbete.
    Tack Peter för att du tog dig tid att recensera oss! Bra att du påminner oss att återkoppling är viktig! Det hjälper oss att bli ännu bättre så det tar vi med oss. Må så gott / David VME Måleri AB
    2020-02-29
    Ärlig, bra kommunikation, flexibel!
    Tack Oskar! Lycka till med nya huset! Välkommen tillbaka när det passar er! // David VME Måleri AB
    2020-02-29
    Trevliga och effektiva.
    Snyggt jobb!
    Jätte roligt att vi blev rekommenderade av någon ni kände som vi hade varit och målat hos tidigare! Tack för ert förtroende! Välkomna tillbaka när det passar er! Med vänlig hälsning David VME Måleri AB
    2020-02-26
    Ville ha hjälp med målning och tapetsering
    David Svarade på min förfrågan och utförde allt helt fantastiskt.
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra jobb !!!
    Jag kan varmt rekommendera VME Måleri !
    Tack Leif för att vi fick ert förtroende att utföra er lägenhetsrenovering! Stort lycka till nya boendet & tack för ditt fina omdöme! / David VME Måleri AB
    2020-01-25
    Renovering av helveteshall. Bra resultat. Trevligt bemötande.
    2019-10-12
    Trevligt bemötande och mycket väl utfört arbete , som bestod av målning av min sommarstuga.
    2019-10-10
    They did the whole painting of the house very effectiv and quick. We are very satisfied and hope the quality of the job is ok as well and this nice view will last 8-10 years.
    2019-10-10
    Väldigt bra bemötande och jättefint resultat! Mycket nöjd 😀
    Stort tack! Kul att ni är nöjda med oss och slutresultatet / David VME Måleri AB
    2019-05-06
    David Berggren hanterade ommålningen av vår blivande fotostudio

Det gick fort från första kontakt till färdigt jobb och resultatet blev kanon

Bemötandet var väldigt trevligt
    2019-05-03
    Målning av kontor, trevlig och seriöst bemötande. Flexibilitet i arbetet. Snabbt och enkelt.
    Tack Emma för ert fina omdöme av oss! Ni är alltid välkomna att höra av er igen! Med vänlig hälsning VME MÅLERI AB / David Berggren VME Måleri AB
    2019-04-26
    Jättenöjd med detta företag, bra kontakt och snabb service.
    Rekommenderar definitivt WME.
    Tack Jonas och BRF Gibraltargatan! Ni är alltid välkomna tillbaka // VME MÅLERI AB VME Måleri AB
  • 2019-01-09
    Tapetsering.
    Duktiga, snabba, proffsiga och trevliga killar.
  • 2019-01-09
    VME Måleri utförde ett tidspressad målningsarbete i en lokal och trots ständiga tilläggsarbeten under arbetets gång utfördes jobbet med strålande resultat och i god tid. Kanonmålare!
  • 2018-11-10
    Underbara killar och otroligt duktiga. Ett rent nöje att ha dom hemma hos mig
    Tack Birgitte för dom fina orden! Mvh David VME Måleri AB
  • 2018-06-19
    Otroligt trevligt och proffsigt bemötande.
    Rak kommunikation och därav inga överraskningar i pris vilket uppskattas enormt.
    Väldigt noggrant utfört jobb med flexibilitet för tidsrams skull.
    Kommer alltid kontakta VME Måleri för jobb i framtiden!
    2018-02-22
    Professionella, trevliga och hjälpsamma. Vi är nöjda med resultatet.
    Stort tack Linda för erat fint omdöme av oss! Det var roligt att få vara hos er på kontoret och göra fint. Ni är alltid välkomna att höra er om det är något annat ni vill ha hjälp med. Mvh David VME MÅLERI VME Måleri AB
  • Joakim D
    2017-04-18
    Mycket trevligt bemötande sen var det väldigt fint utfört arbete.
    2017-04-18
    Bemötandet från David är suveränt från början till slut. Trevligare person får man leta efter. Som ett plus är han dessutom bra på att måla :)
    2017-04-18
    Bra service och engagemang, prisvärt.
    2017-04-18
    VME Måleri har alltid levererat hög kvalité med kunden i fokus. Kan med trygghet anlita VME åt våra hyresgäster då jag vet att det blir ett väl utfört arbete och det tas god hänsyn till den verksamhet som bedrivs i lokalen eller fastigheten.
    2017-04-18
    Hade ett kök med tråkiga tapeter. Nu är det vitt och fräscht tack vare ett proffsigt jobb utfört av VME Måleri. Supernöjd!
  • West-Tech
    2017-03-03
    Personligt bemötande med god serviceanda.
    Stort driv och ett extra plus för uppföljningen efter slutfört arbete.

Vänliga hälsningar
    Torbjörn