VME Måleri

Granatvägen 12, 444 61 Stora höga — Visa karta

Välkommen till oss på VME Måleri!

Vi är ett litet bolag som växer. Därför sätter vi högt värde på våra kundrelationer och på att du ska bli helt nöjd med resultatet. Vi gör vårt yttersta för att möta din förväntningar i varje uppdrag, använder kvalitetsprodukter och tar ett tydligt miljöansvar.

VME Måleri erbjuder det mesta inom inom- och utomhusmålning; fasadmålning, tapetsering, renovering av lägenheter, bredspackling m.m. i hela Västra Götaland. Vår bas är dock i Stora Höga så vi arbetar främst i Göteborg, Kungälv och Stenungsund.

Vi strävar efter att vara flexibla i vårt arbete och vill att det ska vara enkelt och smidigt för dig att anlita oss för ditt måleriprojekt!

Läs vad 8 kunder tycker om VME Måleri

• Josefine G
    Josefine G skrev om VME Måleri
    Otroligt trevligt och proffsigt bemötande.
    Rak kommunikation och därav inga överraskningar i pris vilket uppskattas enormt.
    Väldigt noggrant utfört jobb med flexibilitet för tidsrams skull.
    Kommer alltid kontakta VME Måleri för jobb i framtiden! Läs mer
  • Linda2 S skrev om VME Måleri
    Professionella, trevliga och hjälpsamma. Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-02-25 David B svarar Linda2 S
    Stort tack Linda för erat fint omdöme av oss! Det var roligt att få vara hos er på kontoret och göra fint.
    Ni är alltid välkomna att höra er om det är något annat ni vill ha hjälp med.
    Mvh David
    VME MÅLERI
  • Joakim D
    Joakim D skrev om VME Måleri
    Mycket trevligt bemötande sen var det väldigt fint utfört arbete. Läs mer
  • Hanna E skrev om VME Måleri
    Bemötandet från David är suveränt från början till slut. Trevligare person får man leta efter. Som ett plus är han dessutom bra på att måla :) Läs mer
  • Per J skrev om VME Måleri
    Bra service och engagemang, prisvärt. Läs mer
  • Oscar K skrev om VME Måleri
    VME Måleri har alltid levererat hög kvalité med kunden i fokus. Kan med trygghet anlita VME åt våra hyresgäster då jag vet att det blir ett väl utfört arbete och det tas god hänsyn till den verksamhet som bedrivs i lokalen eller fastigheten. Läs mer
  • Johan J skrev om VME Måleri
    Hade ett kök med tråkiga tapeter. Nu är det vitt och fräscht tack vare ett proffsigt jobb utfört av VME Måleri. Supernöjd! Läs mer
  • West-Tech
    West-Tech skrev om VME Måleri
    Personligt bemötande med god serviceanda.
    Stort driv och ett extra plus för uppföljningen efter slutfört arbete.

Vänliga hälsningar
    Torbjörn Läs mer