Voady

Voady

www.voady.se
  • BadgeTwoYears

Voady – Vi vill förändra och skapa lönsamhet i frisör och skönhetsbranschen! Vi har samlat all vår erfarenhet i en digital plattform som ska förenkla och förbättra din vardag. Vårt skräddarsydda system för frisör och skönhetsbranschen innehåller bokningssystem, kassaregister, lönesystem, marknadsföring och mycket mer. Vi vet...

60 omdömen om Voady

Linda O
Skrev om Voady

Fungerar utmärkt o bra pris och lätt att använda

Svar från Voady

Stort tack för ditt fina omdöme Linda! Det gör oss så glada att du är nöjd med ditt val :)

Clas Å
Skrev om Voady

Vi hade höga förväntningar på Voady och de har överträffats. Så väl genomtänkt. Man har en fantastiskt bra överblick på allt man man behöver och lite till. Superbra support därtill.

Svar från Voady

Hej Clas! Åh vad roligt att höra att vi överträffat era förväntningar. Vi är så glada att ni valde oss :)

Anette U

Vi är såå nöjda på alla sätt o fantastisk support har ni Med vänlig hälsning /Anette

Svar från Voady

Åh tack Anette! Vi är så glada att ha dig hos oss och att höra att du är nöjd :)

Emilia K

Svårt att använda, betalade mer än vad jag trodde att jag skulle behöva pga att deras priser inte var inkl moms

Svar från Voady

Hej Emilia! Vad tråkigt att du upplevde det så. Du kom ju aldrig igång med systemet så förhoppningsvis hade det känts bättre om du fått testa det ordentligt. Vi försöker vara tydliga med priserna på avtalet så jag beklagar att du inte uppfattade att moms skulle tillkomma. Hoppas du hittat ett system som passar dig bättre för din frans-verksamhet.

Lisa H
Skrev om Voady

Bra bemötande och jag är nöjd med Voady

Svar från Voady

Hej Lisa! Tusen tack för ditt omdöme. Vi är så glada att du är nöjd!

John H
Skrev om Voady

ett bra system med fantastisk support

Svar från Voady

Tack för ditt omdöme John! Har varit superroligt att ta hand om er under uppstarten av Voady. Så kul att ni känner er nöjda :)

Anna-Viktoria G

Vi är jättenöjda med Voady på dator, fungerar lite sämre på Ipad /Telefon tyvärr.

Svar från Voady

Hej Anna-Viktoria! Tack för fint omdöme! Eftersom det är mycket drag and drop i datorvy vilket inte är lika smidigt på touch-skärm så finns det många bra tips för att förbättra användarupplevelsen på telefon/ipad. Många använder endast touch-skärm och det funkar fint. Slå oss gärna en signal på supporten så visar vi :) Tack för att du tog dig tid att skriva :)

Melina S

Lätt att schemalägga, smidigt lönesystem bra uppbyggt!

Svar från Voady

Hej Melina! Tack för fint omdöme. Härligt att du känner dig nöjd med lönesystemet :)

Annica G

Tycker att det fungerar bra och nöjd med allt som går att se såsom statistik m.m. Enda negativa är att en del kunder tycker det är krångligt att boka med alla val och steg innan bokning är klar.

Svar från Voady

Hej Annica! Tack så mycket för ditt fina omdöme :) Tipsa dessa kunder om att skapa ett konto och gå via sin profil. Därifrån kan de boka samma tjänst igen och hamnar direkt på val av tid i kalendern. Snabbare än så blir det inte :) Vad roligt att ni är nöjda!

Hanna S
Skrev om Voady

Älskar den snabba supporten och hjälpsamheten i alla samtal! Programmet är enkelt att jobba i och ger en som frisör bra verktyg för att förenkla en jobbdagarna!

Svar från Voady

Hej Hanna! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det är bara roligt när du ringer :)

Linda
Skrev om Voady

Mycket bra bemött. Sen är en stor önskan att de tillkommer en app då de är svårt att boka och boka om tiderna via telefon. Önskar de var lättare att skrolla- små marginaler att föra musen över. Synd man inte kan skicka ut reklam Mail. Annars mycket bra sida . Vi använder bara onlinebokning och kassa

Svar från Voady

Hej Linda! Tusen tack för ditt fina omdöme. Hör gärna av dig till oss på supporten så kan vi ge dig tips på hur du smidigast använder Voady i telefonen. Då kan vi även prata om hur ni kan lösa marknadsföringsbiten :)

Helena M

Jag är en av få som har valt Voady trots att jag inte är frisör! Och jag är supernöjd! Dock skulle ni ju faktiskt kunna utöka så att fler som mig med butik kan ha detta kassasystem. Och att det är lättare att skriva in tex egna varugrupper mm. Att allt inte handlar om frisörer. Jag har tipsat massor av andra som inte är frisörer att kolla upp Voady!

Svar från Voady

Åh tack Helena för ditt fina omdöme :) Vi har ju valt att rikta oss till frisörer i första hand och göra det riktigt bra eftersom vi själva är frisörer. Med det sagt så är det klart att vi vill vidareutveckla systemet till alla skönhetsbranscher. Det känns väldigt roligt att du är så nöjd! Tusen tack :)

Jennie B

Mycket bra. Vi har alltid fått hjälp när frågor uppstått. Och är supernöjda med programmet.

Svar från Voady

Men så roligt att höra Jennie! Stort tack för att du tog dig tid att lämna omdöme :)

Julia H
Skrev om Voady

Enkelt smidigt upplägg skräddarsytt för mig som frisör. Enkelt med prislista som räknar ut priset.

Svar från Voady

Tack för ditt fina omdöme Julia! Visst är det bra att priset räknas ut genom ditt timpris så att du år säker på att du har samma intäkt oavsett behandling :)

Natalie S

Bra support, enkel sida för mig och kunder att boka. Speciellt då dom har en liten ”konsultation” innan man kan boka. Super nöjd!

Svar från Voady

Hej Nathalie! Vad roligt att höra :) Ja visst hjälper det mycket att onlinebokningen ser till kunden bokar rätt tid. Skönt att slippa felbokningar :) Tack för ditt fina omdöme!

Diana B
Skrev om Voady

bra i grund o botten dock otydliga instuktioner delger ej tex kassa istruktioner jag skulle verifiera något har dock ej fått något mail

Svar från Voady

Hej Diana! Men så tråkigt att du upplever att du inte fått bra instruktioner. Vi finns på telefonsupport varje dag och hjälper gärna till. Jag ser till att någon kontaktar dig under dagen så vi kan säkerställa att du inte saknar något. Tveka aldrig att höra av dig till oss!

Eva E
Skrev om Voady

Bra kassa och bokningssystem, bra support Om någon av mina vänner behöver ett nytt bokningssystem skulle jag rekommendera dem Voady✨✨✨

Svar från Voady

Åh så roligt att höra! Tusen tack för ditt fina omdöme :)

Marie P
Skrev om Voady

Jättebra bemötande! Det jag kan tycka utifrån mitt perspektiv är att det ÄR och VAR krångligt å förstå vissa saker.... Även om det finns förklarat i avsnitt för varje grej så är man ändå väldigt osäker som ny.... Å är man dessutom trögfattad så tar det sin lilla tid. Så en rekommendation är att man börjar i god tid å förbereder sig långt innan man ska starta igång , för det tar tid!

Svar från Voady

Hej Marie! Stort tack för ditt omdöme :) Du är så välkommen att höra av dig till oss om du behöver hjälp och hjälpcentret inte är din grej. Vi hjälper gärna till med uppstarten. Trögfattad är du då rakt inte! Tack för att du valde Voady, det gör oss så glada :)

Marita A

Vi hade inga förväntningar. Då vi precis avslutat ett samarbete med Bokadirekt som sänkte alla våra förväntningar i botten. Så allt har bara varit ett steg i rätt riktning. Sen finns det ju alltid saker att förbättra för användarvänligheten i deras produkt.

Svar från Voady

Hej och tack för ert omdöme. Maila oss gärna på support@voady.se så vi får ta del av vad ni saknar och önskar för framtiden. Vi går gärna igenom systemet med er igen ifall det finns funktioner som ni inte upptäckt ännu :)

Anette S

Fantastiskt bemött med snabb glad hjälpsam proffsig personal! Önskade ett lätt fungerande boknings system vilket jag fick! Använder Backoffice Nöjd kund!

Svar från Voady

Tack Anette för ditt fina omdöme. Vi är så glada att du valde oss och att du tycker det är lätt att använda dig av systemet :)

Linda Å

Absolut bästa kassa- & bokningssystem, det märks att dom verkligen har tänkt på allt! Otroligt bra & supertrevlig kundservice! Rekommenderar 100%!♡

Svar från Voady

Åh wow vilket fint omdöme Linda! Vad roligt att höra att du är så nöjd :)

Linnéa J

Det är superbra! Det enda vi skulle önska är att man inte behöver skriva i summan när man tar betalt utan att det sker automatiskt om man inte vill ändra summa. Sen även tydligare vilken tid ”strecken” visar i kundbokningen. Annars toppen!

Svar från Voady

Hej Linnea! Tack för ditt fina omdöme :) Du behöver inte skriva summan. Klicka bara på betalsättets knapp, exvis kort så fylls summan automatiskt i. Angående strecken i bokningen kan ni testa att ändra inställningar på skärmen. Det skulle kunna vara att skärmen är lite ljus. Men vi tar med oss det som önskemål oavsett. Tack för din feedback!

Hultmarks Frisörer

Fantastiskt bemötande alltid när jag ringer. Jag hade stora förväntningar på Voady då jag lyssnat på Zoom med dem och olika boknings system och tyckte det lät som om de hade det jag behöver. Många smarta funktioner.

Svar från Voady

Tack Tina! Vi är så glada att du valde oss :) Du gör ett fantastiskt arbete i Frisör stängd grupp!

Karin J
Skrev om Voady

Grym support och flexibelt bokningssystem som är integrerat med kassasystem och personalliggare dessutom till en rimlig kostnad. Tycker mer och mer om det

Svar från Voady

Åh tack Karin! Vad roligt att du känner dig nöjd med ditt byte. Det är alltid flest frågor i början och ju mer man lär sig desto mer brukar man få ut :) Skönt att vi har kunnat hjälpa dig med alla dina funderingar.

Linn P
Skrev om Voady

Supernöjda!!!!! Funkar bäst, supertrevlig och snabb support.

Svar från Voady

Åh tack för ert fina omdöme. Vad härligt att höra att ni är nöjda med både system och bemötande :)

Salong A

Det är ett väldigt enkelt system som gör det smidigt för oss som kunder & skulle man mot förmodan behöva hjälp är supporten klockren! Vi är väldigt nöjda med Voadys bokningssystem, både för egen del & det vi lämnat vidare till revisorn, tydligt & lätt-navigerat!

Svar från Voady

Tack för ert fina omdöme! Vi strävar verkligen efter att systemet ska vara lättanvänt och smidigt. Så roligt att det är så ni upplever det också :)

Runt A
Skrev om Voady

Voady är bäst! Så enkelt, smidigt och bra funktioner!

Svar från Voady

Wohoo vad kul att höra :) Vi är så glada att ni valt att använda Voady!

Nina P
Skrev om Voady

Trevligt bemötande, hjälpte till i början lätt att lära sig och så mycket värt allt besvär man hade med ett annat bolag så är detta 10 av 10. Bokningssystem sms och utskick så jäkla bra! 🌟nina

Svar från Voady

Hej Nina! Åh vad roligt att höra att du är nöjd med ditt byte. Härligt att höra att du upplevde att övergången var smidig :)

Gabriella V

Alice är fantastisk och har löst alla saker som uppstod

Svar från Voady

Hej Gabriella! Ja Alice är en riktig stjärna. Vad roligt att du trivs hos oss och att du är nöjd med supporten :)

Frida N
Skrev om Voady

Lättanvänt system för både utföraren och kunder! Är otroligt imponerad över supporten som svarat på mail sena kvällar när jag har frågor. Uppskattas!

Svar från Voady

Hej Frida! Stort tack. Vad kul att höra att du uppskattar vår support! Den är det viktigaste vi har :)

Cecilia Castañeda N

Allt bra men vi saknar en app.

Svar från Voady

Hej! Stort tack för ditt omdöme :) Vi vill gärna veta mer om vad du önskar av en app och vad det är du saknar i den webbaserade mobilversionen. Skicka gärna ett mail till support@voady.se så ska vi skriva upp era idéer på önskelistan.

Pintorp A

Lätt att få kontakt med och supersnabba svar . SUPERNÖJD!!!!!

Svar från Voady

Vad kul att höra att du är nöjd! Vi tycker att det är superviktigt att vara tillgängliga och ge snabb support :) Roligt att det märks och uppskattas.

Klippstugan M

Voady har en otroligt bra kundtjänst när något strular och dem är snabba på att åtgärda problem

Svar från Voady

Stort tack för ert fina omdöme! Vad roligt att ni trivs hos oss.

Jennie F

Helt ok, är inte så stor salong så har inte satt in mig i allt, än så länge funkar det som jag behöver det

Svar från Voady

Hej Jennie! Tack för ditt omdöme. Hoppas du får möjlighet att upptäcka alla våra smarta funktioner. Du är varmt välkommen att boka ett digitalt möte med oss så visar vi dig :)

Hårkonsten A

Alltid trevlig personal ,service på hög nivå. Programmet är lätt att använda både av kunder och salongsanvändare. Ständigt bra uppdateringar efter salongsanvändares önskemål. Jag har bokningsprogrammet med sms tjänst.

Svar från Voady

Åh så roligt att höra att ni trivs hos oss. Vi är så tacksamma för alla nya ideer ni kommer med så att vi tillsammans kan utveckla vårt drömsystem :)

Carolins A

Mycket bra bokningssystem enkelt och finns allt du behöver i det. Bra och lätt att få support om man behöver det .

Svar från Voady

Hej Carolin! Vad roligt att höra att du har allt du behöver :) Tack för ditt fina omdöme!

Åresaxen A

En klar uppgradering från vårt förra bokningssystem. Svarar alltid när man ringer supporten om man har problem. Blir alltid väldigt trevligt bemött. Är jättenöjda. Saknar bara en app så att det är lättare att sköta sina bokningar på telefonen.

Svar från Voady

Tack bästa ni! Vi jobbar på att göra det ännu enklare i mobilen. Men visst vet ni att det finns smarta sätt att jobba i mobilen? Om inte, slå oss en signal så visar vi :)

Johans.cc A

Vi fick ett mycket bra mottagande, vi hade höga förväntningar och jag tycker de levde upp helt okej. Vissa saker tycker vi det gamla bokningssystemet var bättre men det handlar nog om att vi behöver vänja oss och hitta egna vägar i systemet.

Svar från Voady

Hej Johan! Tack för ditt omdöme! Vad kul att ni är nöjda med mottagandet. Låt oss gärna veta vad ni saknar. Ibland kanske det finns knep som ni inte hittat och om ni saknar funktioner så tar vi mer än gärna med oss dessa till önskelistan för utveckling :)

Capilynx K

Alltid bra bemötande, snabb hjälp när sådan behövs. Är allmänt nöjd!

Svar från Voady

Tack för ditt fina omdöme! Ett bra bemötande är viktigt för oss :)

Linda L
Skrev om Voady

Enastående alltihopa!, allt i från introduktion till fortsatt service! Kanon bra system med alla finesser man kan önska :-)

Svar från Voady

Tack Linda! Så roligt att höra att du är nöjd och att du blivit bra bemött. Så kul att du uppskattar våra finesser :)

Nyans A
Skrev om Voady

Bästa bokningssystemet jag jobbat med. Har massor med smarta funktioner som optimerar bokningen. Enkelt att se statistik. Supersmidig kassalösning med integrerad betalterminal. Behöver man hjälp får man snabbt tag på supporten som är hjälpsamma och trevliga. Otroligt nöjd!

Svar från Voady

Tack bästa ni! Kul att ni är nöjda och att vi lyckades lösa kvittoskrivaren förra veckan. Bra teamwork!

Degmez E

Proffsig uppstart och har haft inga som helst problem med Voady. Snabbt och lätt för både mina anställda och kunder att använda. Har väldigt gott omdöme från våra kunder om hur enkelt det var att boka in sig hos oss. Voady rekommenderas varmt.

Svar från Voady

Tack Emma för din rekommendation! Så roligt att höra att det är problemfritt för dig, din personal och dina kunder :)

Holland A

Från allra första kontakt när vi knappt bestämt oss för Voady till i dag flera år senare har vi hela tiden mötts av 5-stjärnig service, kunskap och support. Användarvänligt för både kund och för företaget. Onlinebokningen är oslagbar och hela systemet minimerar felbokningar och personligen älskar jag både upplägget med tilläggstjänster och den omfattande statistiken. Fem stjärnor som sagt!

Svar från Voady

Åh så roligt att höra! Tack för ett så fint omdöme. Det värmer i hjärtat! Fantastiskt att det blivit lättare för kunderna att boka rätt tid. Det är trots allt det viktigaste!

Ellinore D

Jätte bra! Snabb smidig service. Riktiga proffs!

Svar från Voady

Tack Ellinore! Kul att höra från ett proffs till ett annat :)

Forma A
Skrev om Voady

Fint bemötande . Snabb hjälp vid behov.

Svar från Voady

Tack för fint omdöme! Vad roligt att höra :)

Fricks A

Lätt att använda och bra översikt för lager och statistik.

Svar från Voady

Tack för ert omdöme! Vad kul att ni gillar statistiken. Det gör vi med :)

Hårstudion A

Är jättenöjd med Voady , lätt att förstå och kunderna är väldigt nöjda

Svar från Voady

Vad roligt att höra! Tack för att du tog dig tid att skriva. Fint att också kunderna uppskattar bokningen, det är ju faktiskt viktigast av allt :)

Lina U
Skrev om Voady

Voady har alltid bemött oss proffsigt och snabbt. Vi har alltid varit nöjda, från första stund, även fast vi av någon outgrundlig anledning valde att byta mitt i julruschen så har det fungerat klockrent hela tiden. Vi är glada att vi bytte system!

Svar från Voady

Tack Lina! Vi är också glada att ha er hos oss. Bästa julklappen den julen :)

Massageterapeuterna A

Mkt bra information och starthjälp av mitt kassaregister som jag köpt av Voady. Alltid ett vänligt bemötande när man ringer och har några frågor.

Svar från Voady

Åh vad roligt att höra! tack för ditt omdöme :)

Jenny E
Skrev om Voady

Professionella, lyhörda för önskemål och en superbra support. Enkelt program som har det som vi behöver! Snabb svarsfrekvens och enkel kontakt. Personligt och väldigt trevligt team. Framåtdrivande och går i fronten i sin bransch. Finns funktioner som fortfarande behöver utvecklas, men detta jobbas det med och de är lyhörda för kundernas behov och önskemål.

Svar från Voady

Tack för fint omdöme! Vi är så glada att jobba tillsammans med er och visst är det kul att man tillsammans kan vidareutveckla systemet och fylla på med funktionalitet som förbättrar systemet ännu mer. All feedback och alla idéer ni kommer med är ovärderliga för oss. Tack!