Voady

Voady

www.voady.se
  • BadgeTwoYears

Voady – Vi vill förändra och skapa lönsamhet i frisör och skönhetsbranschen! Vi har samlat all vår erfarenhet i en digital plattform som ska förenkla och förbättra din vardag. Vårt skräddarsydda system för frisör och skönhetsbranschen innehåller bokningssystem, kassaregister, lönesystem, marknadsföring och mycket mer. Vi vet...

84 omdömen om Voady

Annica E

Ett bra program för oss frisörer, enkelt och lätt

Sofi H
Skrev om Voady

Proffesionellt bemötande och ett affärsprogram som slår konkurrenterna på tassarna. Systemet är användarvänligt och lättsamt vilket ger mer tid till salongens riktiga jobb. Skönt att verkligen kunna ta betalt för vad tjänsten FAKTISKT kostar

Mira S
Skrev om Voady

Inget att klaga på 🥰 allt funkar perfekt, enkelt och skönt att jobba med 😀

M.gulinos A

Jag är väldigt nöjd med voady. De har gett mig väldigt bra hjälp när jag behövt de samt att de är duktiga på att ta till sig feedback om man kommer med förslag. De jag saknar i tjänsten är en mejlfunktion där man kan skicka tex. Veckobrev. Kanske kommer snart :)?

Charlotta E

Snabb service. Bra produkt rekommenderas Ännu bättre om Swish kan intrigeras

Salong (

Vi är mycket nöjda. Enkelt system , bra och snabb support

Ann-Christin M

Alltid bra service uppskattar att få hjälp på en gång. Bra program viktigt med löneprogrammet och hjälpen jag får så det blir .blir riktigt.. Det viktigaste är att alla är uthålliga när när jag har svårt och förstå.. Mvh Anki/Hårstället

Ina H
Skrev om Voady

Blir alltid bemöt av voady med öppna armar, hjälper alltid en vid stora som små frågor. Ett otroligt bra bokningssystem som gör det tydligare för mina kunder att boka rätt vilket underlättar mitt jobb. Fantastiskt!

Eva C
Skrev om Voady

Trevligt bemött. Bra support. Hade inga speciella förväntningar men Voady är så mycket mera användarvänligt än mitt förra bokningsprogram. Har bokningsprogram kombinerat med kassa och integrerad kortdragare.

Linda L
Skrev om Voady

Den bästa tänkbara servicen, lätthanterligt program!

Zarah W
Skrev om Voady

Servicen är fenomenal! Och jag är nöjd överlag . Dock en aning lite besviken då det från början skulle vara billigt för frisörer och kostnader skulle läggas på leverantörerna . Nu har priset klättrat, absolut efter att fler funktioner adderats . Visst är basic varianten billig men önskar man några funktioner är det plötsligt högre pris än många konkurrenter.

Svar från Voady

Hej Zarah! Tusen tack för ditt fina omdöme :) Vi har varit noga med att inte höja priset på det befintliga paket man använder. Att uppgradera sig för att få fler funktioner är alltid valfritt. Vi behöver såklart ta mer betalt för fler funktioner eftersom det finansierar att vi kan vidareutveckla systemet. Önskar dig en fin sommar!

Ninna C

Proffsigt och hjälpsam support

Therese C

Voady gör de enkelt för oss att jobba med, dom är alltid hjälpsamma och snabba när man behöver hjälp.

Emil F

Toppen bra! Fantastik service

Holland A

Otoligt användarvänligt för oss frisörer. Alla funktioner har ett syfte att förbättra vårt företagande. Älskar bla möjligheten med tidsstyrda priser, statistiken är fantastisk och att Voady hela tiden utvecklar nya smarta funktioner. Självklart är också behandlingsmenyn med individuella priser för varje frisör och att hårlängd och hårmängd väljs redan vid bokningstillfället så att tid och pris alltid blir rätt. Oslagbart bäst!

Matilda A

Är väldigt nöjd med både den support Voady ger samt själva systemet ,verkligen frisöranpassat. Sen är priset rimligt! Det som fattas är att man kan reglera att bara stamkunder kan boka i vissa perioder. Jag har köpt bokningsystemet.

Anne-Christine G

Mycket Bra! Allt fungerar smidigt och är enkelt att använda. Saknar påminnelse i form av mail dock.

Lena L
Skrev om Voady

Lätt att förstå för både frisör och kund Bästa supporten Hänger med och utvecklar systemet hela tiden. Tycker det är toppen!

Annie F
Skrev om Voady

Fantastisk system och bemötande , servicen är toppen !

Neda M

Super nöjd, varmt rekommenderar ✌🏻

Jenny S
Skrev om Voady

Jättebra är så nöjd! Enkelt med videos på allt du behöver hjälp med för att komma igång, har fungerat riktigt bra hittills.

Malin B
Skrev om Voady

Mycket personligt och informerande bemötande. Hade hört mycket positivt om Voady, vilket de lever upp till. Vi har köpt kassasystem samt webb boknings tjänst och det har gått väldigt smidigt, trots att vi inte är speciellt kunniga på IT.

Svetlana O

Jag är jätte nöjd med Voady, har kassa och bokning system. Kundservice är jätte hjälpsam.

Svar från Voady

Hej Svetlana! Vad roligt att du är nöjd med ditt system och vår kundservice. Det betyder allt för oss!

Carina S

Väldigt nöjda med allt ! //Carina

Svar från Voady

Stort tack för ditt omdöme Carina! Vi blir så glada att du är nöjd med ditt system :)

Linda O
Skrev om Voady

Fungerar utmärkt o bra pris och lätt att använda

Svar från Voady

Stort tack för ditt fina omdöme Linda! Det gör oss så glada att du är nöjd med ditt val :)

Clas Å
Skrev om Voady

Vi hade höga förväntningar på Voady och de har överträffats. Så väl genomtänkt. Man har en fantastiskt bra överblick på allt man man behöver och lite till. Superbra support därtill.

Svar från Voady

Hej Clas! Åh vad roligt att höra att vi överträffat era förväntningar. Vi är så glada att ni valde oss :)

Anette U

Vi är såå nöjda på alla sätt o fantastisk support har ni Med vänlig hälsning /Anette

Svar från Voady

Åh tack Anette! Vi är så glada att ha dig hos oss och att höra att du är nöjd :)

Emilia K

Svårt att använda, betalade mer än vad jag trodde att jag skulle behöva pga att deras priser inte var inkl moms

Svar från Voady

Hej Emilia! Vad tråkigt att du upplevde det så. Du kom ju aldrig igång med systemet så förhoppningsvis hade det känts bättre om du fått testa det ordentligt. Vi försöker vara tydliga med priserna på avtalet så jag beklagar att du inte uppfattade att moms skulle tillkomma. Hoppas du hittat ett system som passar dig bättre för din frans-verksamhet.

Lisa H
Skrev om Voady

Bra bemötande och jag är nöjd med Voady

Svar från Voady

Hej Lisa! Tusen tack för ditt omdöme. Vi är så glada att du är nöjd!

John H
Skrev om Voady

ett bra system med fantastisk support

Svar från Voady

Tack för ditt omdöme John! Har varit superroligt att ta hand om er under uppstarten av Voady. Så kul att ni känner er nöjda :)

Anna-Viktoria G

Vi är jättenöjda med Voady på dator, fungerar lite sämre på Ipad /Telefon tyvärr.

Svar från Voady

Hej Anna-Viktoria! Tack för fint omdöme! Eftersom det är mycket drag and drop i datorvy vilket inte är lika smidigt på touch-skärm så finns det många bra tips för att förbättra användarupplevelsen på telefon/ipad. Många använder endast touch-skärm och det funkar fint. Slå oss gärna en signal på supporten så visar vi :) Tack för att du tog dig tid att skriva :)

Melina S

Lätt att schemalägga, smidigt lönesystem bra uppbyggt!

Svar från Voady

Hej Melina! Tack för fint omdöme. Härligt att du känner dig nöjd med lönesystemet :)

Annica G

Tycker att det fungerar bra och nöjd med allt som går att se såsom statistik m.m. Enda negativa är att en del kunder tycker det är krångligt att boka med alla val och steg innan bokning är klar.

Svar från Voady

Hej Annica! Tack så mycket för ditt fina omdöme :) Tipsa dessa kunder om att skapa ett konto och gå via sin profil. Därifrån kan de boka samma tjänst igen och hamnar direkt på val av tid i kalendern. Snabbare än så blir det inte :) Vad roligt att ni är nöjda!

Hanna S
Skrev om Voady

Älskar den snabba supporten och hjälpsamheten i alla samtal! Programmet är enkelt att jobba i och ger en som frisör bra verktyg för att förenkla en jobbdagarna!

Svar från Voady

Hej Hanna! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det är bara roligt när du ringer :)

Linda
Skrev om Voady

Mycket bra bemött. Sen är en stor önskan att de tillkommer en app då de är svårt att boka och boka om tiderna via telefon. Önskar de var lättare att skrolla- små marginaler att föra musen över. Synd man inte kan skicka ut reklam Mail. Annars mycket bra sida . Vi använder bara onlinebokning och kassa

Svar från Voady

Hej Linda! Tusen tack för ditt fina omdöme. Hör gärna av dig till oss på supporten så kan vi ge dig tips på hur du smidigast använder Voady i telefonen. Då kan vi även prata om hur ni kan lösa marknadsföringsbiten :)

Helena M

Jag är en av få som har valt Voady trots att jag inte är frisör! Och jag är supernöjd! Dock skulle ni ju faktiskt kunna utöka så att fler som mig med butik kan ha detta kassasystem. Och att det är lättare att skriva in tex egna varugrupper mm. Att allt inte handlar om frisörer. Jag har tipsat massor av andra som inte är frisörer att kolla upp Voady!

Svar från Voady

Åh tack Helena för ditt fina omdöme :) Vi har ju valt att rikta oss till frisörer i första hand och göra det riktigt bra eftersom vi själva är frisörer. Med det sagt så är det klart att vi vill vidareutveckla systemet till alla skönhetsbranscher. Det känns väldigt roligt att du är så nöjd! Tusen tack :)

Jennie B

Mycket bra. Vi har alltid fått hjälp när frågor uppstått. Och är supernöjda med programmet.

Svar från Voady

Men så roligt att höra Jennie! Stort tack för att du tog dig tid att lämna omdöme :)

Julia H
Skrev om Voady

Enkelt smidigt upplägg skräddarsytt för mig som frisör. Enkelt med prislista som räknar ut priset.

Svar från Voady

Tack för ditt fina omdöme Julia! Visst är det bra att priset räknas ut genom ditt timpris så att du år säker på att du har samma intäkt oavsett behandling :)

Natalie S

Bra support, enkel sida för mig och kunder att boka. Speciellt då dom har en liten ”konsultation” innan man kan boka. Super nöjd!

Svar från Voady

Hej Nathalie! Vad roligt att höra :) Ja visst hjälper det mycket att onlinebokningen ser till kunden bokar rätt tid. Skönt att slippa felbokningar :) Tack för ditt fina omdöme!

Diana B
Skrev om Voady

bra i grund o botten dock otydliga instuktioner delger ej tex kassa istruktioner jag skulle verifiera något har dock ej fått något mail

Svar från Voady

Hej Diana! Men så tråkigt att du upplever att du inte fått bra instruktioner. Vi finns på telefonsupport varje dag och hjälper gärna till. Jag ser till att någon kontaktar dig under dagen så vi kan säkerställa att du inte saknar något. Tveka aldrig att höra av dig till oss!

Eva E
Skrev om Voady

Bra kassa och bokningssystem, bra support Om någon av mina vänner behöver ett nytt bokningssystem skulle jag rekommendera dem Voady✨✨✨

Svar från Voady

Åh så roligt att höra! Tusen tack för ditt fina omdöme :)

Marie P
Skrev om Voady

Jättebra bemötande! Det jag kan tycka utifrån mitt perspektiv är att det ÄR och VAR krångligt å förstå vissa saker.... Även om det finns förklarat i avsnitt för varje grej så är man ändå väldigt osäker som ny.... Å är man dessutom trögfattad så tar det sin lilla tid. Så en rekommendation är att man börjar i god tid å förbereder sig långt innan man ska starta igång , för det tar tid!

Svar från Voady

Hej Marie! Stort tack för ditt omdöme :) Du är så välkommen att höra av dig till oss om du behöver hjälp och hjälpcentret inte är din grej. Vi hjälper gärna till med uppstarten. Trögfattad är du då rakt inte! Tack för att du valde Voady, det gör oss så glada :)

Marita A

Vi hade inga förväntningar. Då vi precis avslutat ett samarbete med Bokadirekt som sänkte alla våra förväntningar i botten. Så allt har bara varit ett steg i rätt riktning. Sen finns det ju alltid saker att förbättra för användarvänligheten i deras produkt.

Svar från Voady

Hej och tack för ert omdöme. Maila oss gärna på support@voady.se så vi får ta del av vad ni saknar och önskar för framtiden. Vi går gärna igenom systemet med er igen ifall det finns funktioner som ni inte upptäckt ännu :)

Anette S

Fantastiskt bemött med snabb glad hjälpsam proffsig personal! Önskade ett lätt fungerande boknings system vilket jag fick! Använder Backoffice Nöjd kund!

Svar från Voady

Tack Anette för ditt fina omdöme. Vi är så glada att du valde oss och att du tycker det är lätt att använda dig av systemet :)

Linda Å

Absolut bästa kassa- & bokningssystem, det märks att dom verkligen har tänkt på allt! Otroligt bra & supertrevlig kundservice! Rekommenderar 100%!♡

Svar från Voady

Åh wow vilket fint omdöme Linda! Vad roligt att höra att du är så nöjd :)

Linnéa J

Det är superbra! Det enda vi skulle önska är att man inte behöver skriva i summan när man tar betalt utan att det sker automatiskt om man inte vill ändra summa. Sen även tydligare vilken tid ”strecken” visar i kundbokningen. Annars toppen!

Svar från Voady

Hej Linnea! Tack för ditt fina omdöme :) Du behöver inte skriva summan. Klicka bara på betalsättets knapp, exvis kort så fylls summan automatiskt i. Angående strecken i bokningen kan ni testa att ändra inställningar på skärmen. Det skulle kunna vara att skärmen är lite ljus. Men vi tar med oss det som önskemål oavsett. Tack för din feedback!

Hultmarks Frisörer

Fantastiskt bemötande alltid när jag ringer. Jag hade stora förväntningar på Voady då jag lyssnat på Zoom med dem och olika boknings system och tyckte det lät som om de hade det jag behöver. Många smarta funktioner.

Svar från Voady

Tack Tina! Vi är så glada att du valde oss :) Du gör ett fantastiskt arbete i Frisör stängd grupp!

Karin J
Skrev om Voady

Grym support och flexibelt bokningssystem som är integrerat med kassasystem och personalliggare dessutom till en rimlig kostnad. Tycker mer och mer om det

Svar från Voady

Åh tack Karin! Vad roligt att du känner dig nöjd med ditt byte. Det är alltid flest frågor i början och ju mer man lär sig desto mer brukar man få ut :) Skönt att vi har kunnat hjälpa dig med alla dina funderingar.

Linn P
Skrev om Voady

Supernöjda!!!!! Funkar bäst, supertrevlig och snabb support.

Svar från Voady

Åh tack för ert fina omdöme. Vad härligt att höra att ni är nöjda med både system och bemötande :)

Salong A

Det är ett väldigt enkelt system som gör det smidigt för oss som kunder & skulle man mot förmodan behöva hjälp är supporten klockren! Vi är väldigt nöjda med Voadys bokningssystem, både för egen del & det vi lämnat vidare till revisorn, tydligt & lätt-navigerat!

Svar från Voady

Tack för ert fina omdöme! Vi strävar verkligen efter att systemet ska vara lättanvänt och smidigt. Så roligt att det är så ni upplever det också :)