Volkswagen Smista

2.3

6 omdömen om Volkswagen Smista

Asim A
Skrev om Volkswagen Smista

Oanständiga ! Kom överens muntligt om ett bilköp. Bilen behövde lagas lite. Jag skulle besiktiga bilen online och samtidigt signera avtal digitalt IMORGON. De sålde bilen samma dag till någon annan när jag kom överens om allt dagen INNAN. OTROLIGT OPROFSSIGT OCH MED TOTAL BRIST PÅ OMDÖME . DE HAR INGE KÄNNEDOMVAD ÄR MINIMAL ANSTÄNDIGHET MOT KUNDER. Samma dag när man avtalat allt, säljer man till någon annan.

Carl Linus Magnus A
Skrev om Volkswagen Smista

Har inga bra erfarenheter av Din Bil Volkswagen Smista överhuvudtaget. När jag försökte häva ett avtal för en bil med full garanti tog de inget ansvar och uppförde sig drygt och ointresserade mot mig som kund. Räkna inte med att få någon som helst support om er bil börjar krångla och inte går att laga. De följer inte konsumentverkets och ARNs riktlinjer för hur en reklamation ska gå till. Förvånande och riktigt dåligt.

DANIEL W
Skrev om Volkswagen Smista

VW service i Sverige har ett uselt rykte sedan många år. VW Smista, som drivs av Din Bil, har satt i system att skylla garantifel på felaktigt handhavande för att slippa garantikostnader. De letar efter varje halmstrå till anledning att slippa ersätta på garantin och vägrar trots att det är uppenbart. Man tvingar därigenom de kunder som orkar att strida i olika rättsinstanser och spar pengar på alla de som inte vet hur man gör eller orkar driva sin sak. Uselt!

Martin Tobias R
Skrev om Volkswagen Smista

Otroligt bra service och bra personal ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

JANAN S
Skrev om Volkswagen Smista

Grym service, bra bemötande och gott kaffe

NIKLAS H
Skrev om Volkswagen Smista

Misstror kund även fast det är ett dokumenterat fel som det finns bevis på. Påstår hålla hög service med en fet banderoll ut efter fasaden... Gör om gör rätt, bra bilar men riktigt usel service!