Alla kategorier Järnhandel Stockholms län Solna Vontab Säkerbostad AB

Bangatan 13, 171 63 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Vontab Säkerbostad AB

• Anna B
    Anna B skrev om Vontab Säkerbostad AB
    Leveranstiden blev 9 månader istället för 3. Har fått reklamera den 3 ggr pga felinstallationer, vilket f.ö. varit mycket svårt att göra då ingen på hela företaget verkar läsa mail och inte återkommer efter telefonsamtal.
    Är fortfarande väldigt svårt att låsa/låsa upp - så inget att rekommendera till dig som ibland har tider att passa (man blir inlåst) Hade nästan hellre haft ingen dörr alls än denna, men den är fin att titta på och titthålet har fungerat sen start, men i övrigt fyller dörren inte sin funktion iom att den inte går att öppna eller stänga samt att brevinkastet fungerar som pappersförstörare. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Vontab Säkerbostad AB
    Undvik denna firma. Jag beställde min dörr för 7! månader sedan. Fortfarande ingen dörr installerad. Försenad leverans. ingen återkoppling. Efter drygt 4 månader kom dörren - felhängd. Ingen återkoppling. 6 veckor senare ett mail fr fakturavdelningen att den kommer om 4 veckor. Efter första samtalet från SäkerBostad och 7 månader går de med på att ersätta mig 2000kr. För 7 månaders väntan, en felleverans, en missad semesterdag och massor av frustration. Alternativet att häva leveransen säger de innebär att jag ska betala alla deras kostnader för dörren. Känns obehagligt och väldigt osäkert att köpa en SÄKERHETSdörr från detta bolag. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Vontab Säkerbostad AB
    Jättenöjd med hela processen och framförallt min nya säkerhetsdörr! Rekommenderas! Läs mer
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Vontab Säkerbostad AB
    Fick besök av en säljare från Säker Bostad som för att skapa förtroende drog historier om att han precis sagt upp sig för att vara pappaledig två år, han hade bara bott i Sverige i tre år trots helt flytande svenska och dessförinnan jobbat i gruvorna i Australien, Han hade precis köpt en stor fin lägenhet inne i Stockholms innerstad och det var dessutom mycket prat om att han hade passiva inkomster på 130.000:- i månaden och försökte rekrytera oss till ett nätverk som sålde hälsojuicer. Att han sålde dörrar var mest för det var så kul att träffa folk. Efter besöket var både jag och min sambo ytterst tveksamma till alla berättelser och efter en snabb koll på denne säljares Facebook insåg vi att allt var lögn. Något han också erkände då jag ringde upp honom och konfronterade honom. Jag fick till svar att han drog dessa historier för att "underhålla" potentiella kunder. Högst oseriöst! Läs mer