Alla kategorier Industridesign Stockholms län Stockholm Södermalm Walk On Water Creation AB

Walk On Water Creation AB

Östgötagatan 93, 116 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Walk On Water Creation AB

• Sandra P
    Sandra P skrev om Walk On Water Creation AB
    Tack Walk On Water för att ni gett nytt liv till accessoarvärlden. Man kan inte annat än att älska dessa väskor, laptopfodral, datorväskor, plånböcker och reflexer med sådan kreativ design. Nu har det äntligen blivit roligt att köpa ett laptopfodral eller en datorväska. Jag kan varmt rekommendera Walk On Waters kollektion!
    Nikke L gillar detta
  • william t
    william t skrev om Walk On Water Creation AB
    Walk on water har lätt dem snyggaste laptopfodralen samt snygga laptop väskor väskorna. samt andra snygga accessorer..
  • Mats P
    Mats P skrev om Walk On Water Creation AB
    Kan man annat än rekommendera ett svenskt företag som har tagit sig an den tråkiga accessoarvärlden med sån kreativ kraft. Tidigare kunde man inte hitta ett tufft, snyggt laptopfodral tex, men nu har Walk On Water ett fantastiskt sortiment ute i butikerna. Eloge till svensk väskdesign!
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Walk On Water Creation AB
    Jag vill rekommendera Walk On Water.

Walk On Water designar funktionella ”street” mode accessoarer såsom väskor, laptop fodral, datorväskor, plånböcker och reflexer mm. Inspirationen till Walk On Waters produkter hämtas bland annat från musik och modevärlden.

Så för dig som behöver ett nytt skin till din laptop eller väska kan jag verkligen rekommendera att besöka www.walkonwater.se

Jag jobbar på företaget Walk On Water Creation och ett av våra koncept är Walk On Water. Vi håller även på med högkvalitativa utemöbler under namnet Slick Outdoor.

Östgötagatan 93, 116 64 Stockholm