Välkommen till Wallstore.se!

Hos oss hittar du tapeter för alla smaker och stilar. Skulle du av någon anledning inte hitta det du söker så är du varmt välkommen att kontakta oss.

Exempel på leverantörer: Boråstapeter, Carma, Decor Maison, Duro, Ferm Living, Intrade, Sandberg, Svealin

Välkommen att besöka vår hemsida där du hittar en mängd olika tapeter till försäljning och utförsäljning. Där kan du även läsa om hur du gör för att få tapeterna på plats på enklast vis.

Läs vad 70 kunder tycker om Wallstore.se 2

2022-01-15 Verifierad kund
    Kanonpris
    Grymt snabb leverans
    2021-12-29 Verifierad kund
    Snabb leverans och trevlig service. Svarade i telefon… fantastiskt :-)
    Hej Per,
    Tack så hjärtligt för ditt omdöme. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt. Slå oss gärna en signal även då – vi älskar att snacka färg & tapet!

Glada hälsningar
    2021-12-28 Verifierad kund
    Tapeter som kom snabbt. Trevlig och serviceinriktad personal.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Något försenad leverans men bra information från företaget
    2021-11-20 Verifierad kund
    Snabb frakt och bra packat att de fina tapeterna!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bra service, mycket hjälpsama.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Snabb lev………………………,……………………………..
    2021-10-23 Verifierad kund
    När jag hörde av mig via mejl till Wallstore svarade Victor mig på ett otroligt proffsigt och professionellt sätt! Bemötandet var 10 av 10. Jag fick bl.a hjälp med val av tapeter och jag är supernöjd över resultatet! De lade ner mycket tid på att hjälpa mig och jag är otroligt tacksam över det!

Jag kan med glädje rekommendera Wallstore!

Tack!
    /från en hundra procent nöjd kund :)
    Hej Susanna,
    Måndagar kan vara lite gråa ibland på kontoret, men ditt omdöme gjorde vår dag! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för de fina orden. Vi blir superglada av att höra att du är så nöjd. Hoppas det blir fint på väggarna också! Hör gärna av dig igen om du har några funderingar kring uppsättningen av tapeterna. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt!

Glada hälsningar
    Wallstore
    2021-10-17 Verifierad kund
    Snabb leverans.
    Har inte hunnit sätta upp tapeterna ännu.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Bra priser och hittade alla tapeter jag behövde som jag sökt efter länge!
    2021-10-12 Verifierad kund
    Leveransen var något försenad men kundservice skötte det exemplariskt kommunikationsmässigt. Bra jobbat Victor.
    Hej Petter,
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ber återigen om ursäkt för förseningen, men vad glada vi blir av att höra att du är nöjd trots allt. Tack också för att du gav oss en ny chans med en order till. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt!

Vänliga hälsningar
    2021-10-12 Verifierad kund
    Snabb leverans. Trevlig kundtjänst.
    Hej Frida,
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Kul att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka nästa gång det är dags för tapetsering.

Vänliga hälsningar från oss på Wallstore.se
    2021-10-11 Verifierad kund
    Beställde tapeter och tyckte det var superbra att det gick att välja batchnummer på ena tapeten som vi behövde komplettera med fler rullar till,(enligt hemsidan enbart 2 rullar kvar vilket var det vi behövde och rätt batchnummer blev det).

Till den andra tapeten som inte gick att välja batchnummer löste det sig ändå, då vi tapetserade en rulle per vägg (två kortsidor i ett rum med målade väggar emellan). Tror dock inte det var några nyansskillnader även om man tapetserat dem bredvid varandra.

Är mycket nöjd över snabb leverans, betalning med klarna och inget annat att klaga över.
    Hej Gabriella,
    Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tack också för det utförliga och fina betyget. Till nästa gång så får du gärna kontakta oss om du är ute efter något specifikt batchnummer, så kan vi alltid kika om det finns tillgängligt. Vi blir superglada av att höra att du är så nöjd. Hoppas vi hörs igen när det är dags för nästa projekt.

2021-10-09 Verifierad kund
    Fick mina tapeter, allt bra.............
    2021-10-04 Verifierad kund
    Snabb leverans av superfina tapeter👌
    2021-09-29 Verifierad kund
    Jag skickade efter 2 rullar tapeter, kom snabbt och med korrekt bemötande .
    2021-09-22 Verifierad kund
    All toppen mycket nöjd.
    Fin kvalitet och snabb leverans
  • Milja U
    skrev om Wallstore.se
    2021-09-09 Verifierad kund
    Lätt att beställa, riktigt snabbt leverans och billigt
    2021-08-28 Verifierad kund
    Snabb leverans! Billiga och hela och snygga tapeter! Mönsterpassningen var en aning off, där av prissänkningen kanske? Kommer absolut beställa mer tapet därifrån nästa gång det ska tapetseras igen!
    2021-08-25 Verifierad kund
    beställde en tapetrulle som kom dagen efter .

Kommer rekommendera Wallstore.se till mina vänner.
    Hej Ann-Britt,
    Vad kul att höra att du är så nöjd att du även vill rekommendera oss till dina vänner. Det är det vi alltid stävar efter. Tack så mycket för att du handlade hos oss, och varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt.

Vänliga hälsningar från oss på Wallstore
    2021-08-14 Verifierad kund
    Köpte tapeter. Fantastiskt service. Väldigt serviceinriktad kille i telefonen som verkligen gjorde allt för att hjälpa mig att få ihop mina rullar. Snabb leverans.
    Hej Jenny,
    tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med vår service och ditt köp hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt.

Ha en fin dag,
    Glada hälsningar från oss på Wallstore
    2021-08-08 Verifierad kund
    Allt fungerade bra. Snabb leverans och snygga tapeter
    2021-07-26 Verifierad kund
    Mycket bra pris, fina tapeter och snabb leverans.

Björn
    2021-07-21 Verifierad kund
    Har sökt tapeten Meadow ett tag och hittade glädjande nog den hos er. Bra service och snabb leverans
    2021-07-20 Verifierad kund
    Snabbt gensvar att beställningen gått fram. Det fattades en tapetrulle för oss, den hade utgått och vi fann att Wallstore hade en kvar! Vad lättade vi blev. Snabb leverans och bra pris. Frakten kanske var lite mycket, men vi var glada att hittat ”den sista rullen”

Med vänlig hälsning, Lena Sarenwald
    2021-07-19 Verifierad kund
    Trevlig service över telefon. Snabb leverans
    2021-07-11 Verifierad kund
    Snabbt och bra bemötande vit telefonkontakt
    2021-07-09 Verifierad kund
    Gott bemötande, stor hjälpsamhet, snabb leverans. Allt har fungerat totalt smärtfritt med wallstore.se!

Dessutom hittade jag tapet jag älskar som jag hade svårt att få tag på!
    2021-07-03 Verifierad kund
    Hej vi har köpt tapeter ett par gånger bra kvalite,bra pris snabb leverans väldigt nöjda vi ska gärna rekommendera till våra vänner vh Bo
    2021-06-23 Verifierad kund
    Prisvärt snabb leverans och väl packat.Bra upplysning ang retur.
    Hej Astrid,
    Vad glada vi blir för det fina omdömet och vad kul att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt.
    2021-06-23 Verifierad kund
    Snabb leverans, enkel och smidig beställning.
    2021-06-22 Verifierad kund
    Bemött mycket vänligt i mailkontakt. Tror han hette Victor.
    2021-06-18 Verifierad kund
    Snabb leverans och jag fick rätt produkter. Finns inget att anmärka på.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Snabb leverans.Lätt att hitta det jag sökte bra information
    Tack så hemskt mycket för omdömet. Vad kul att du är nöjd med din upplevelse hos oss!
    Varma hälsningar från oss på Wallstore.se
    2021-06-07 Verifierad kund
    Personlig kontakt och snabb leverans. Mkt nöjd!
    2021-05-26 Verifierad kund
    Tapet från Midbec. Helnöjd med den service och det bemötande jag fick. Bara leveransen som jag inte var 100 % nöjd med då det tog lie längre än utlovat att få rullarna.
    Hej Jeanette,
    tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ber om ursäkt för att leveransen tog lite längre tid än normalt för dig. Dina tapeter skickades samma dag som vi fick in ordern, men jag ser att det tog 4 arbetsdagar innan du fick paketet. Det är visserligen inom vår utlovade leveranstid på 2-5 arbetsdagar, men normalt sätt brukar paketen vara framme betydligt snabbare än så. Jag misstänker att det har skett någon försening hos DHL i detta fallet. Hoppas du kan tänka dig att återkomma när det är dags för nästa projekt, så att vi kan få visa våra vanligtvis snabba leveranstider.
    Trevlig helg från oss på Wallstore!
    2021-05-22 Verifierad kund
    Art Deco tapet, jättefin och snabb leverans, bra pris
    2021-05-18 Verifierad kund
    det gick fort att få varorna enkelt och tydlig information
    2021-05-12 Verifierad kund
    Snabb leverans av tapeten jag beställt!
    2021-05-11 Verifierad kund
    Jättebra priser och väldigt snabb leverans!
  • Bab K
    skrev om Wallstore.se
    2021-05-06 Verifierad kund
    Hello, I passed an order on Wallstore, in Swedish. No order confirmation, no English option, no news for a couple of days. Great service. Thinking about cancelling.Thanks.
    Hi Bab K!
    I'm sorry to hear that things have not been working as it supposed to. I cannot find an order in our system on the name Bab K. Please get in touch with us at info@wallstore.se or +46 31 797 54 20 with your name or order number and we will look in to this promptly. Order confirmations are automatically sent out to all customers that have placed an order. Sometimes the confirmation emails can get stuck in spamfilters. Please check your junk email folder to see if the email could be there. I'm sorry that our site is not available in English yet. We do have plans on translating the site in the near future. However we're a small company and does not have the resources at the moment.

Hope to hear from you soon!

Best regards
    2021-05-04 Verifierad kund
    Jag köpte tapeter och det var snabb leverans. Jag hade frågor kring tapetrullarna innan jag köpte dem och de besvarades också snabbt. Mycket bra service!
    2021-04-11 Verifierad kund
    Beställde Midbec tapeter från outlet, fick paketet snabbt och är väldigt nöjd
    2021-04-08 Verifierad kund
    Köpte en rulle tapet och det var smidigt och enkelt att beställa.
    Inga problem och snabb leverans.
    2021-04-06 Verifierad kund
    Tapeter
    Snabb leverans
    Bra mailkontakt
    2021-04-05 Verifierad kund
    Jag köpte tapeter. Bra pris. Snabb leverans.
    Tapeten såg precis ut som jag förväntat mig.
    En sak som borde förändras på hemsidan är att alla förekommande färger på en tapet borde visas när man väljer att titta närmare på en viss tapet. Lite svårnavigerat när man kollar på sortimentat.
    Men överlag är jag mycket nöjd!
    Hej Anneli!
    Tack för att du tog dig till att skriva ett omdöme och vad kul att du är nöjd med tapeterna. Tack också för din feedback, vi håller helt med dig. Tyvärr är det lite för omfattande att lösa med en gång. Men det är en funktion vi definitivt kommer implementera när vi gör om sajten inom en snar framtid.

2021-03-29 Verifierad kund
    Vi beställde tapet på webben och två dagar senare hade tapeten levererats och var mycket snygg!
    2021-03-29 Verifierad kund
    Ni tog kontakt med mig pga en tapet som inte fanns i lager och visste inte riktigt när den skulle komma in igen, ni undrade om jag ville makulera beställningen. Då jag tittat på denna tapet i över ett år och hade äntligen bestämt mig så valde jag att ha kvar beställningen, kunde vänta några veckor till.
    Sedan kom tapeten in och snart ska den sättas upp i mitt nya fräsha kök :) Är supernöjd med servicen, och såklart den grymma tapeten
    2021-03-28 Verifierad kund
    Tapeter
    Mycket snabb leverans
    Allt med digital kontakt.
    2021-03-25 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra priser!