Wallstore.se

Wallstore.se

• Badge2022

Välkommen till Wallstore.se! Hos oss hittar du tapeter för alla smaker och stilar. Skulle du av någon anledning inte hitta det du söker så är du varmt välkommen att kontakta oss. Exempel på leverantörer: Boråstapeter, Carma, Decor Maison, Duro, Ferm Living, Intrade, Sandberg, Svealin Välkommen att besöka vår hemsida där du...

100 omdömen om Wallstore.se

Sedan starten hos Reco 2021

Ingela S
Skrev om Wallstore.se

bra priser och snabba leveranser kanon :)

Fredrik L

Snabb leverans, helt problemfritt

Maria N
Skrev om Wallstore.se

Enkelt att hitta det jag sökte på hemsidan, leverans snabbare än förväntat. Det uppskattas! Bra priser!

Katrin B
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans och bra hemsida

Magnus P

Tydligare faktura/kvitto önskas.

Janieke W
Skrev om Wallstore.se

I ordered from the Netherlands. This wallpaper was on a discount and Wallpaper.se is one of the few company's that is willing to send wallpaper. I got it delevered very quickly and the Sandberg and Boråstapeter wallpaper is amazing. Very happy with this online store.

Svar från Wallstore.se

Many thanks Janieke! We´re glad to here that the delivery was fast and that you´re satisfied with your new wallpapers! We´re happy to have you as our costumer! Welcome again! Regards, Ellinor at Wallstore

Marit H
Skrev om Wallstore.se

Mycket bra kundservice-och leverans !!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Wallstore.se

Tack Marit för din feedback! Vi försöker alltid hjälpa till på bästa möjliga sätt och vi blir så glada att höra när kunderna blir nöjda! Hoppas tapen blev fin! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Ann P
Skrev om Wallstore.se

Köpte tapeter till jättebra pris. Snabb leverans!

Tina L
Skrev om Wallstore.se

Jeg fandt jer på internettet da jeg søgte efter blomstrede tapeter. Jeg tjekkede jeres tidligere anbefalinger inden jeg bestemte mig for at handle. Jeg er meget tilfreds og glad for mit køb ved jer. Det er en meget smuk tapet jeg har modtaget. I har rigtig mange flotte produkter og jeg oplevede en hurtig levering med god kommunikation undervejs samt gode priser. Jeg vil helt klart handle ved jer igen.

Svar från Wallstore.se

Tack Tina för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att höra att du upplevde ditt köp så positivt! Varmt välkommen igen! Vänliga hälsningar, Ellinor

Rigmor S
Skrev om Wallstore.se

Bra kontakt, snabb leverans, köpte en rulle för att komplettera ett skadat parti på vägg. Bra pris/Rigmor

Svar från Wallstore.se

Vad härligt att höra att väggen blev hel och fin igen! Roligt att vi kunde hjälpa till att leverera tapeten till dig och att det dessutom gick snabbt! Hoppas du hittar hit igen :-) Vänliga hälsningar

Monika A
Skrev om Wallstore.se

Bra priser och snabb leverans på fina tapeter

Ewan S
Skrev om Wallstore.se

är väldigt nöjd med hjälpen att ta fram rätt nyans efter ett färgprov jag skickat. Kanonservice!

Svar från Wallstore.se

Hej Ewan, Tack för det fina betyget och vad kul att höra att kulören blev bra. Du är varmt välkommen åter när det är dags för nästa projekt. Ha en fin dag, Vänligen Victor Wallstore.se

Jonna N
Skrev om Wallstore.se

Bra priser snabb leverans! Toppen är supernöjd!!

Svar från Wallstore.se

Hej Jonna, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för det fina betyget. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Hör gärna av dig om det uppkommer några frågor under projektets gång. Annars önskar jag dig varmt välkommen tillbaka när det är dags att göra om där hemma igen. Ha en fin dag! Glada hälsningar Victor Wallstore.se

Elize Å
Skrev om Wallstore.se

Smidigt och snabbt och bra pris!

Mikael R

Snabb hjälp, trevlig personal! Shoutout till Victor

Thomas S
Skrev om Wallstore.se

Tur att såna som ni finns så man kan köpa kvalitetsfärg till rätt pris

Miriam R

Billigt och med snabb leverans! Inget att klaga på 😊

Grzegorz B
Skrev om Wallstore.se

I am very satisfied with my purchases at Wallstore.se The ordered wallpaper was quickly delivered to Poland.

Linda A
Skrev om Wallstore.se

Fina tapeter till bra pris och med snabb leverans.

Malin M
Skrev om Wallstore.se

Personalen avvaktade med att skicka mina tapeter så jag hann lägga till tapetklister till min order. Tack för att ni fixade med detta 🥰

Svar från Wallstore.se

Det var så lite så. Tack själv för att du handlade av oss och tack för det fina omdömet. Hoppas tapeterna blev fina på väggarna. Varmt välkommen tillbaka när det är dags att tapetsera igen. Trevlig helg från oss på Wallstore

Malin E
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans. Vet dock inte varför ni skickade med en bit annan tapet. Onödigt om ni gör så med alla paket ni skickar.

Svar från Wallstore.se

Hej Malin, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, kul att det gick smidigt med leveransen. Angående tapetbiten så är det packmaterial. I stället för att köpa in packmaterial, använder vi tapeter som blir över. Exempelvis kan det handla om tapeter som är skadade, udda rullar eller tapeter som vi inte har fått sålt. Vi tycker att det är ett bra sätt att ta tillvara på sånt som ändå annars skulle slängas och vi slipper då köpa in annat packmaterial. Hoppas det förklarade saken. Ha en fin dag! Vänligen Victor Wallstore.se

Tommy L
Skrev om Wallstore.se

Allt bara bra, inga problem att beställa, spårningslänk funkade, kom på utsatt datum.

Svar från Wallstore.se

Hej Tommy, Tack för att du handlade av oss och tack för det fina omdömet. Kul att allt gick smidigt. Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång det är dags att fixa där hemma. Önskar dig en fin dag! Glada hälsningar Victor Wallstore.se

Marita E
Skrev om Wallstore.se

Vänligt och proffsigt bemött. Jag fick all den hjälp jag just då behövde ! Det kändes bra att handla av Wallstore och jag kände tillit till företaget. Jag handlade fina tapeter vid två tillfällen och är mycket nöjd med Wallstore. Hälsningar Marita Enerud

Svar från Wallstore.se

Hej Marita, Tack så hemskt mycket för det fina omdömet och vad glada vi blir av att höra att du är så nöjd! Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt. Önskar dig en fin dag Vänligen Victor Wallstore.se

Monica B
Skrev om Wallstore.se

Jag är mycket nöjd! Tapeten är fantastiskt vacker! Tack!

Katarzyna W
Skrev om Wallstore.se

Everything is ok. Thank you for beautiful wallpaper!

Emily E

Jättebra och snabb service. Bra priser med. /Emily

Göran T
Skrev om Wallstore.se

Köpte tapeter från deras hemsida, smidigt, snabb leverans och lätt att betala.

Linda-sophie L
Skrev om Wallstore.se

Deras mail med returetikett ville inte komma fram till mig, så de mailade mig igen samt ringde upp mig för att bekräfta att mailet kommit fram. Kundbemötande på proffsnivå verkligen!

Patrik W
Skrev om Wallstore.se

Det är bra tapeter och det gick snabbt att få dem…👍🏻

Lisbeth E
Skrev om Wallstore.se

Snabbt och bra. Köpte färg. Bara positivt.

Svar från Wallstore.se

Hej Lisbeth, Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vad glada vi blir av att höra att din upplevelse av oss var helt positiv. Det är precis så vi vill att det ska vara. Hoppas att färgen blir fin och hör gärna av dig om det uppkommer några frågor under projektets gång. Vi finns på både mejl och telefon. Ha en fin dag! Varma hälsningar från oss på Wallstore.se

Ola L

Kanonpris Grymt snabb leverans

Svar från Wallstore.se

Hej Ola, Tack så mycket för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vad kul att höra att du är nöjd med pris och leverans! Varm välkommen tillbaka när det är dags för nästa tapet- eller målningsprojekt. Vänliga hälsningar från oss på Wallstore.se

Per B
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans och trevlig service. Svarade i telefon… fantastiskt :-)

Svar från Wallstore.se

Hej Per, Tack så hjärtligt för ditt omdöme. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt. Slå oss gärna en signal även då – vi älskar att snacka färg & tapet! Glada hälsningar Victor Wallstore.se

Lena N
Skrev om Wallstore.se

Tapeter som kom snabbt. Trevlig och serviceinriktad personal.

Lisa C
Skrev om Wallstore.se

Något försenad leverans men bra information från företaget

Lisa R
Skrev om Wallstore.se

Snabb frakt och bra packat att de fina tapeterna!

Lars B
Skrev om Wallstore.se

Bra service, mycket hjälpsama.

Hans J

Snabb lev………………………,……………………………..

Susanna G
Skrev om Wallstore.se

När jag hörde av mig via mejl till Wallstore svarade Victor mig på ett otroligt proffsigt och professionellt sätt! Bemötandet var 10 av 10. Jag fick bl.a hjälp med val av tapeter och jag är supernöjd över resultatet! De lade ner mycket tid på att hjälpa mig och jag är otroligt tacksam över det! Jag kan med glädje rekommendera Wallstore! Tack! /från en hundra procent nöjd kund :)

Svar från Wallstore.se

Hej Susanna, Måndagar kan vara lite gråa ibland på kontoret, men ditt omdöme gjorde vår dag! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för de fina orden. Vi blir superglada av att höra att du är så nöjd. Hoppas det blir fint på väggarna också! Hör gärna av dig igen om du har några funderingar kring uppsättningen av tapeterna. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt! Glada hälsningar Victor Wallstore

Dan L
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans. Har inte hunnit sätta upp tapeterna ännu.

Anna L
Skrev om Wallstore.se

Bra priser och hittade alla tapeter jag behövde som jag sökt efter länge!

Petter B
Skrev om Wallstore.se

Leveransen var något försenad men kundservice skötte det exemplariskt kommunikationsmässigt. Bra jobbat Victor.

Svar från Wallstore.se

Hej Petter, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ber återigen om ursäkt för förseningen, men vad glada vi blir av att höra att du är nöjd trots allt. Tack också för att du gav oss en ny chans med en order till. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt! Vänliga hälsningar Victor Wallstore.se

Frida A
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans. Trevlig kundtjänst.

Svar från Wallstore.se

Hej Frida, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Kul att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka nästa gång det är dags för tapetsering. Vänliga hälsningar från oss på Wallstore.se

Gabriella
Skrev om Wallstore.se

Beställde tapeter och tyckte det var superbra att det gick att välja batchnummer på ena tapeten som vi behövde komplettera med fler rullar till,(enligt hemsidan enbart 2 rullar kvar vilket var det vi behövde och rätt batchnummer blev det). Till den andra tapeten som inte gick att välja batchnummer löste det sig ändå, då vi tapetserade en rulle per vägg (två kortsidor i ett rum med målade väggar emellan). Tror dock inte det var några nyansskillnader även om man tapetserat dem bredvid varandra. Är mycket nöjd över snabb leverans, betalning med klarna och inget annat att klaga över.

Svar från Wallstore.se

Hej Gabriella, Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tack också för det utförliga och fina betyget. Till nästa gång så får du gärna kontakta oss om du är ute efter något specifikt batchnummer, så kan vi alltid kika om det finns tillgängligt. Vi blir superglada av att höra att du är så nöjd. Hoppas vi hörs igen när det är dags för nästa projekt. Varma hälsningar från oss på Wallstore

Johan P
Skrev om Wallstore.se

Fick mina tapeter, allt bra.............

Lena S
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans av superfina tapeter👌

Agneta S
Skrev om Wallstore.se

Jag skickade efter 2 rullar tapeter, kom snabbt och med korrekt bemötande .

Eva-lotta G
Skrev om Wallstore.se

All toppen mycket nöjd. Fin kvalitet och snabb leverans

Milja U
Skrev om Wallstore.se

Lätt att beställa, riktigt snabbt leverans och billigt

Alex L
Skrev om Wallstore.se

Snabb leverans! Billiga och hela och snygga tapeter! Mönsterpassningen var en aning off, där av prissänkningen kanske? Kommer absolut beställa mer tapet därifrån nästa gång det ska tapetseras igen!

Ann-britt F
Skrev om Wallstore.se

beställde en tapetrulle som kom dagen efter . Kommer rekommendera Wallstore.se till mina vänner.

Svar från Wallstore.se

Hej Ann-Britt, Vad kul att höra att du är så nöjd att du även vill rekommendera oss till dina vänner. Det är det vi alltid stävar efter. Tack så mycket för att du handlade hos oss, och varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa projekt. Vänliga hälsningar från oss på Wallstore