Wasa Club

Mia N

Alltid toppklass på både anläggning och personal, som ett andra hem! <3

Jonathan R
Skrev om Wasa Club

Vi tecknade företagsavtal under våren 2017 och nu spelas det squash varje vecka. Det är bra lokaler, trevlig personal och smidiga bokningar för banor. Rekommenderas varmt!

Jakob D
Skrev om Wasa Club

Fantastiskt ställe att lira squash på. Bara att springa över på lunchen och försöka spöa chefen i en tresättare.

Tobias L
Skrev om Wasa Club

Superbra ställe som ligger centralt, Jobbar man runt stan är det perfekt att gå dit och träna eller spela en squashmatch. Tjejerna i receptionen är superhärliga & trevliga. Kan verkligen rekommendera detta ställe.

Huseyin S
Skrev om Wasa Club

Fin sporthall och oerhört hjälpsamma och trevlig personal. Hade aldrig spelat squash tidigare så jag hade ingen erfarenhet men tack vare vårt företag har man nu lärt sig det också och det var ju superkul.Salongen ligger väldigt centralt vilket är ett plus.Fräscha omklädningsrum.Det enda som kunde varit lite bättre var väl att vid spel arenan kunde det varit lite ljusare, eftersom det ligger nedre plan så är det lite mörkt men inte så att det hindrar att spela utan mer för den possitiva känslan skulle jag vilja säga! Rekommenderar stället!