Erika

Erika en del av Wash

15 omdömen om Erika

Malin B
Skrev om Erika en del av Wash

Hur bra som helst! Jag är supernöjd

Pia E
Skrev om Erika en del av Wash

Världens bästa Erika! Min dotter blev så nöjd, hon frågade om vi kunde gå till er varje dag! Fin fläta och silverglittrig spray var det bästa! :0)

Hanna W
Skrev om Erika en del av Wash

Supertrevlig och proffsig! Bra klippt och jag kommer absolut att komma tillbaka!

Margareta L
Skrev om Erika en del av Wash

Mycket bra bemötande och Erika är en toppenfrissa. Lika bra och trevlig varje gång.

Elin B
Skrev om Erika en del av Wash

Erika är kunnig, tillmötesgående och lättsam. Du får god hjälp med stil och hårvårdsprodukter. Jag kan rekommendera henne och har aldrig varit missnöjd.

Maria B
Skrev om Erika en del av Wash

Jättenöjd. Duktig och bra bemötande. :)

Birgitta L
Skrev om Erika en del av Wash

Man blir alltid välkomnad på ett personligt sätt. Jag förväntar mig en skön stund och ett snyggt resultat, som även jag kan få till hemma sedan. Erika ställer alltid fråga hur jag vill ha det och kommer med idéer om klippning och färger. Hon tar inte för givet att hon redan vet vad jag vill ha trots att jag varit hos Erika många gånger. Det ger en känsla av att komma ut med en ny fräsch frisyr varje gång. Jag är alltid jättenöjd och jag köpte mitt favoritschamop och balsam som Erika tidigare tipsat om. De är alla trevliga och professionella!

Gun P
Skrev om Erika en del av Wash

Lyhörd och lätt att kommunicera med. Trevlig tjej och gott bemötande. Köpte ett shampo.

Annika M
Skrev om Erika en del av Wash

Skicklig, lyhörd och supertrevlig.

Jenny W
Skrev om Erika en del av Wash

Bästa frisören i Östersund! Lyhörd och kunnig frisör som ger bra service och har ett lugnt bemötande.