Alla kategorier Fastighetsbolag Västra Götaland Svenljunga Wästgöta Textilindustri AB

Wästgöta Textilindustri AB

Skenevägen 4, 512 60 Överlida — Visa karta

WÄSTGÖTA - Damkläder damunderkläder dammode och hemtextil på postorder. Ex: blusar trosor byxor och kjolar.

Läs vad 2 kunder tycker om Wästgöta Textilindustri AB

• Ragnhild K skrev om Wästgöta Textilindustri AB
    Jag håller med dig Philip j. Prisvärt svar: Ja, trevlig kundbemötning i butiken svar; njaa, den kan ju bli bättre men den är ju inte av s.k Toppklass. En mycket bra företag. Ser gärna att de jobbar lite mer med hemsidan! Till vi som är lite kraftigare(inget illa menat) kan jag starkt rekommendera detta företag. Jag behöver inte säga någonting mer.

Vid tagnentbordet

Ragnhild Läs mer
  • Philip j skrev om Wästgöta Textilindustri AB
    Wästgöta Textilindustri(www.wastgota.se) är en bra postorderbutik med ett fantasktiskt utbud för dig som är lite äldre. Kvalitén är av toppklass och utbudet är mycket mycket prisvärt. Som en stolt och trogen konsument kan jag starkt rekommendera denna webbsida och att beställa hem gratis katalogen. Snabb och smidig leveranstid gillar jagliksom den trevliga kundbemötningen i butiken. Jag gillar även detta företaget eftersom jag som är lite kraftigare hittar mina kläder, butiken har alltså lite större storlekar. Läs mer