Alla kategorier Maskinhandel Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Water Company i Sverige AB

Water Company i Sverige AB

Flygfältsgatan 9, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Water Company är vattenleverantören som ger dig flest möjligheter. Välj naturligt mineralvatten från Åre. Eller välkylt filtrerat kranvatten, med eller utan kolsyra. Från en vattenkylare som passar dig, och din arbetsplats.

Läs vad 3 kunder tycker om Water Company i Sverige AB

• Kent J
    Kent J skrev om Water Company i Sverige AB
    Kan bara ge detta företag goda betyg, vi har 2 kolsyreautomater (kommunalt vatten) och en cooler med dunk. Tidigare har vi haft 3 coolers med källvatten från annat bolag. Water Company drog fram vattenrör utan kostnad.
    Har haft Water Company i ett år nu, servicen är topp.
    /Kent Läs mer
  • Kent J
    Kent J skrev om Water Company i Sverige AB
    Har haft Water Company i ett år nu, servicen är topp.
    /Kent Läs mer
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Water Company i Sverige AB
    Water Companys Åre Källa är avstängd pga av höga halter av bakterier.
    Ägaren är åtalad för hygien brister.
    När vi fick kännedom om det så konstaterade vi att han har leveratvatten vid minst ett tillfälle.
    Då begärde vi hos Länsrätten att vitet på 50 000 kronor skulle dömas ut.

Vattenbolaget sålde vatten till hälsocentralen i Järpen trots att provtagningar visat att det kunde finnas bakterier i vattenflaskorna.

– Barn som har känslig mage kan ha blivit sjuka, en sådan risk får man inte ta som företagare, säger miljöinspektören Amanda Hagerman. Läs mer