Web2d2 - Grafisk design och bild

Ring 076-856 45 54 web2d2.com

4 omdömen om Web2d2 - Grafisk design och bild

Dockan E
Skrev om Web2d2 - Grafisk design och bild

Vi köper produktion av marknadsföringsmaterial, design av hemsida samt administration av hemsida av Web2d2. Det går alltid mycket snabbt och lätt att få hjälp och vi får alltid ett mycket professionellt bemötande. De levererade tjänsterna är alltid av toppklass.

Svar från Web2d2 - Grafisk design och bild

Tack så mycket för de fina orden! Det är alltid kul att jobba med er. Ser fram emot fortsatt samarbete och att leverera ännu mer fantastiska tjänster. Tack igen!

Therese G
Skrev om Web2d2 - Grafisk design och bild

Vi har haft nöjet att samarbeta med Lena på Web2d2 under 3 års tid och har från dag 1 haft ett mycket kreativt och positivt samarbeta. Lena forcerar oss med smakfulla idéer och grafisk design och är alltid ljudhör för våra idéer.

Svar från Web2d2 - Grafisk design och bild

Hej Therese, Jag uppskattar verkligen dina vänliga kommentarer! Det är alltid en glädje att samarbeta med er och bidra till att förverkliga era idéer. :-) Att höra att ni känner att samarbetet har varit kreativt och positivt gör mig verkligen glad. Ser fram emot fortsatt framgång tillsammans!

Frida T
Skrev om Web2d2 - Grafisk design och bild

Proffsig hjälp med vår hemsida :)

Svar från Web2d2 - Grafisk design och bild

Hej Frida, Tack för vänliga ord! Det var en glädje att få modernisera er hemsida och det är alltid fantastiskt att höra att ni är nöjda med resultatet. Om det är något specifikt ni önskar eller behöver i framtiden, tveka inte att låta mig veta. Ser fram emot fortsatt gott samarbete!

Martin N
Skrev om Web2d2 - Grafisk design och bild

Engagerad och kunnig. Proffsig med hög servicegrad.

Svar från Web2d2 - Grafisk design och bild

Hej Martin, Tack så mycket för vänliga ord! Det har varit en glädje att arbeta med er genom åren. Att höra att ni uppskattar mitt engagemang, kunskap och proffsiga service gör verkligen mitt arbete meningsfullt. Ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till er!