Alla kategorier Hushållsvaror Stockholms län Solna Web2life AB

Läs vad 2 kunder tycker om Web2life AB

• Sirwa J
    Sirwa J skrev om Web2life AB
    “Oseriöst företag, VARNING!!
    Säljare som försöker driva webbföretag. Snacka är det enda dem är bra på. Allt är möjligt till en början, bråttom med ordererkännande och förskottsbetalning. Inget avtal upprättas trots flertalet påtryckningar.
    Beställning den 17/1 2014, 15 dagars leverans, vi har fortfarande inte fått något levererat.
    Problem med personal, löften om att NU ska det bli klart när NN tar över. Inget händer, mindre och mindre händer, Det arbete som visas upp är sanslöst oprofessionellt. Lyckades strula till det så att hemsidan (arbetssidan) låg skarp och våra jajja leads hamnade på en ofullständig hemsida.
    Hemsidan är fortfarande inte okej, viktiga länkar leder till "sidan kan inte hittas".
    Förlorat mängder av potentiella kunder då nya hemsidan skulle vara klar inför en vår drive i mars.
    Har kontaktat advokat nu!
    AKTA er! Låt er inte luras av deras påstridiga säljare utan läs på lite på internet så får ni se den verkliga sanningen om detta bolag.
    Rent Hemma AB
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Web2life AB
    VARNING!!! SKIT FÖRETAG
    Köpte tjänst i MARS och betalade i förskott men har fortfarande inte fått något!
    När jag ringde dem för att säga upp avtalet ville de INTE ge upp och lovade att riva den sista fakturan då jag tjänar på affären. Tjänsten blev inte levererad pga att webutvecklaren har valt att avsluta sin anställning!!
    Jag har ringt och mailat fler ggr utan att få svar. De är Sämre än sämst.
    KÖP INGENTING WEB2LIFE!!!

Svetsarvägen 15, 171 41 Solna