Alla kategorier Gym Uppsala Enköping Wellness 4 Life Sweden AB

Kalmarvägen 3, 746 31 Bålsta — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Wellness 4 Life Sweden AB

• H
    H skrev om Wellness 4 Life Sweden AB
    Bra gym med bra uppsättning maskiner och fria vikter. Trevlig personal! Läs mer
  • Janne J
    Janne J skrev om Wellness 4 Life Sweden AB
    Det vart julafton på gymmet 11 juni ...Nya maskiner.GRYMT!!!

+++++ Läs mer
    Roger T gillar detta
  • Roger T
    Roger T skrev om Wellness 4 Life Sweden AB
    Fattar inte vad Daniel menar, Gillar stället som faan. Riktigt bra personal som jobbar där.Och snart byts även maskinerna ut. Kan inte hitta något som ska vara dåligt. Läs mer
  • Lucas
    Lucas skrev om Wellness 4 Life Sweden AB
    Tycker att detta gymmet är klart rekommenderbart. Kanske inte de senaste gym maskinerna, men dem fyller sin funktion. I övrigt fräscht och trevligt. Klart prisvärt.

==== Nu har dem köpt in helt nya maskiner och därför höjer jag till högsta betyg. Bor du i Bålsta med omnejd och tränar på gym, eller planerar att börja, kolla in detta gym och jämför! Läs mer
  • Sven O
    Sven O skrev om Wellness 4 Life Sweden AB
    Håller definitivt inte med föregående talare. Priset är bra och man får mycket för pengarna. Kompetens och bra öppettider. De skall troligen byta ut sin utrustning inom kort. Nej föregående talare har nog missat att gå in i lokalen och pratat med personlen. Gör ett nytt besök tycker jag. Läs mer
    Roger T gillar detta
  • Daniel
    Daniel skrev om Wellness 4 Life Sweden AB
    Troligen den sämsta gym jag har besökt. Trots hyfsade maskiner och små men rena lokaler har dem den sämsta kundbemötande jag har varit med om. Jag skulle inte rekomendera den. Priset 365kr i månaden är låg men detta är inte relevant när man träffar personalen. Läs mer

Gårdsvägen 10, 16970, Solna