Wellstep AB

Wellstep AB

www.wellstep.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Wellstep! Få en friskare, gladare och mer effektiv personal med oss på Wellstep. Vi gör det lite roligare att träna i form av stegtävlingar och aktivitetsutmaningar. Vilken typ av nivå du än ligger på vad det gäller motion så behöver vi alla motivation att röra på oss. Varför Wellstep? * Det är roligt * Tar...

95 omdömen om Wellstep AB

Sedan starten hos Reco 2020

Victoria L
Skrev om Wellstep AB

Bra och snabb service! Trevligt bemötande och flexibelt :) Portalen är bra och användarvänlig, stort plus att det finns en app! Ännu bättre om man hade kunnat välja distanser själv för lite mer personlig touch :)

Svar från Wellstep AB

Tack Victoria för ditt omdöme! Roligt att höra att det har varit en bra upplevelse att genomföra stegtävlingen och att vi kunnat ge er god hjälp med den. Det är möjligt att skräddarsy en helt egen sträcka att gå mot en extra kostnad.

Ann-Christin L
Skrev om Wellstep AB

Allt har fungerat bra. Företaget tog sig tid att informera och har svarat snabbt på de frågor jag haft. Vi körde en ren stegtävling. Passar en del men flera medarbetare vill kunna registrera annat. Hälsningar Åse Viste Sparbank

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme! Vad roligt att er stegtävling fungerat bra och att vi kunnat hjälpa er med den på ett bra sätt.

Tanja H
Skrev om Wellstep AB

Vår kontaktperson Fredrika har hela tiden varit mycket hjälpsam och ledde genom vår stegtävling alldeles utmärkt och proffsigt - innan vi kom igång och under hela tävlingsperioden. Vi har alltid fått snabb respons och tackar för en härlig upplevelse som var mycket uppskattat bland alla deltagare. Själva appen var lätt att hantera och mycket överskadlig.

Svar från Wellstep AB

Tack Tanja! Vad roligt att höra att er stegtävling blev lyckad och varit enkel att genomföra. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er med er tävling!

Victoria K
Skrev om Wellstep AB

Bra service och snabba svar. Appen uppdaterades under tiden vi hade den vilket gjorde upplevelsen ännu bättre så tack för det.

Svar från Wellstep AB

Tack Viktoria. Toppen att vi kunnat ge snabb service och att ni uppskattat tävlingen och de uppdateringar vi har gjort med appen!

Zandra H
Skrev om Wellstep AB

Det fungera väldigt bra i uppstarten och jag fick snabb återkoppling vilket krävdes eftersom vi strulade något i början. Enkel webbsida att göra ändringar i.

Svar från Wellstep AB

Tack Zandra! Vad härligt att vi kunde hjälpa er med er tävling så att upplägget blev bra för er.

Jonatan B
Skrev om Wellstep AB

Vi köpte en stegtävling, Stockholm - Paris och det vara riktigt roligt och uppskattat. Hela företaget var engagerade och av 36 deltagare gick vi tillsammans över 15 236 259 steg på en månad. Vilket ger ett snitt på 13 226 steg/dag och det är riktigt bra utifrån ett hälsoperspektiv. Rekommenderar starkt Wellstep

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme! Roligt att stegtävlingen var uppskattad av er alla och fantastiskt kul att ni fick ihop så många steg tillsammans.

Maria B
Skrev om Wellstep AB

Jag tycker vi fått väldigt bra support och snabba svar vid frågor. Har rekommendrat fler att anlita Wellstep . Väldigt enkelt verktyg att arbeta i och billigt att signa upp sig.

Svar från Wellstep AB

Tack Maria för ditt omdöme och att du rekommenderar oss vidare! Roligt att ni uppskattar stegtävlingen.

Karolina B
Skrev om Wellstep AB

Andra gången vi kör tävling med Wellstep. Väldigt roligt upplägg! Uppskattades av alla medarbetare.

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme! Roligt att tävlingen uppskattas av er och att ni återkom för en ny tävling i år.

Jessica A
Skrev om Wellstep AB

Kul koncept som är enkelt att engagera medarbetare med

Svar från Wellstep AB

Härligt att höra. Tack för ditt fina omdöme!

Antaros Medical Ab A

Lättanvänd app, och jätteroligt att få främja hälsan och ha roligt med alla medarbetare på detta sätt!

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme! Kul att stegtävlingen har varit uppskattad på er arbetsplats.

Helene H
Skrev om Wellstep AB

Mycket bra bemätande. Snabb respons och bra information. Vi är mycket nöjda. Det var ett smidigt och enkelt förfarande med appen.

Svar från Wellstep AB

Vad roligt att höra att det har varit enkelt att genomföra er tävling och att vi kunnat ge er bra hjälp. Tack för ditt omdöme!

Ulrica T
Skrev om Wellstep AB

Jag är så nöjd med bemötande, tips och hjälp från Wellstep. Inga frågor har varit omöjliga att besvara eller få hjälp med. Vi har haft stegtävling på jobbet.

Svar från Wellstep AB

Tack Ulrica för ditt fina omdöme! Jättekul att vi fått hjälpa er med er stegtävling.

Anna G
Skrev om Wellstep AB

Vi har i företaget haft ett abonnemang på ett år och har testat både aktivitetstävling och stegtävling. Det har varit givande och roligt. Vi har fått bra hjälp av vår kontaktperson på Wellstep när det har behövts. Tjänsten är ganska enkel att förstå och vi som varit administratörer har kunnat göra många förändringar själva. Wellstep fungerar verkligen bra för alla oavsett förmåga och träningsstatus. Roligt också att man kunde välja på många olika avatarer till profilbild. Då blev det mer personligt. För att få ut mest av...

Svar från Wellstep AB

Tack så mycket! Härligt att höra att ni har uppskattat ert abonnemang hos oss och de tävlingar ni har genomfört under året.

Helena W
Skrev om Wellstep AB

Väldigt gott bemötande av kontaktperson på Wellstep. Stegtävlingen har haft en hälsosam effekt, ökat lagandan och motiverat till att röra på oss mer. Rekommenderas!

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme! Härligt att höra att stegtävlingen fått ge er positiva resultat.

Frida P
Skrev om Wellstep AB

Kan varmt rekommentera Wellstep för företagets stegtävlign. Lätt att anpassa tävling och rutt efter företagets specifika behov och önskemål, lätt att koppla med varje individs stegräknings-device, enkelt att använda och bra resultatlistor. Även admin-grässnittet är mycket lätt att förstå och använda. Vår stegtävling skapade ett enormt engagemang och hjälpte många medarbetare till en mer aktiv vardag och vi fick dessutom en bra teambuildnande effekt, för att team som sitter utspritt i flera länder.

Svar från Wellstep AB

Tack Frida för ditt svar! Jättekul att höra att ni är nöjda med er stegtävling och att den fått bidra till en mer aktiv vardag samt skapa mer samhörighet bland era medarbetare.

Sanna L
Skrev om Wellstep AB

Snabb service och enkelt att administrera.

Svar från Wellstep AB

Roligt att höra, tack för ditt omdöme!

Satu K
Skrev om Wellstep AB

Jättebra support och bemötande från Wellstep. Det var enkelt att använda programmet i vår stegtävling och vid frågor fick jag ett snabbt svar eller hjälp. Toppenbra!

Svar från Wellstep AB

Tack för de fina orden! Roligt att få hjälpa er med ännu en lyckad stegtävling.

Terese L
Skrev om Wellstep AB

Mycket bra bemötande, hjälpsamma och snabba på att återkoppla. Hoppades på en enkel app, som var enkel att hantera vilket det också var. Stegtävling med bra flexibla ad on-aktiviteter, som skapade gemensam VI-känsla och en snackis.

Svar från Wellstep AB

Tack Therese! Roligt att få hjälpa er med stegtävlingen.

Åsa V
Skrev om Wellstep AB

Trevligt bemötande och enkel tjänst att använda. Vi kommer att återkomma.

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme. Roligt att ni gillar vår tjänst och återkommer!

Julia A
Skrev om Wellstep AB

Mycket bra kundtjänst och smidig app! Allt var enkelt och tävlingen var kul.

Svar från Wellstep AB

Roligt att höra. Stor tack för ditt omdöme!

Therese H
Skrev om Wellstep AB

Bra service. Vill ha ett användarvänligt och enkelt system, som vi fick.

Svar från Wellstep AB

Tack så mycket Therese, härligt att höra att det varit enkelt för er att använda er av vår stegtävling.

Sara A
Skrev om Wellstep AB

Bre bemötande och service, lättanvänt verktyg, kul att man kan köra olika lag. Svårt att få en överblick över resultatet. Att få en graf över de olika deltagarna om den som har gjort bäst progress i tävlingen.

Svar från Wellstep AB

Tack Sara för ditt omdöme! Härligt att det har fungerat bra med stegtävlingen. Vi tar med ditt önskemål i vårt vidare utvecklingsarbete.

Rebecka D
Skrev om Wellstep AB

Väldigt bra och snabbt bemötande!

Svar från Wellstep AB

Tack så mycket, jättekul att få hjälpa er med stegtävlingen!

Elin W
Skrev om Wellstep AB

Bra support och snabb hjälp. Lite tekniska strul med appen, såsom att man måste gå in i appen för att steg ska uppdateras. Man blir ofta utloggad även om man kryssat i att hålla sig inloggad. Synd att admin inte kan styra över hur mycket en aktivitet är värd i steg.

Svar från Wellstep AB

Vad bra att du fått snabb och bra hjälp av oss! Tack för förslag på förbättringar och nya funktioner. Det stämmer att man behöver gå in i tävlingen för att stegen ska kunna hämtas in från ex Apple hälsa, men den hämtar även bakåt i tiden så man behöver inte gå in varje dag. Mejla oss gärna om det är något mer du funderar på.

Karin M
Skrev om Wellstep AB

jättebra och jätterolig tävling som motivation för arbetskamraterna.

Svar från Wellstep AB

Roligt att höra, tack för ditt omdöme!

Malin B
Skrev om Wellstep AB

Mycket bra! Snabb och bra service om man hade frågor. Appen kunde ibland bli grå så man fick starta om den. Uppfyllde våra förväntningar!

Svar från Wellstep AB

Tack, roligt att få hjälpa er med er tävling!

Rebecca C
Skrev om Wellstep AB

Trevligt bemötande och snabb service vid behov. Vi körde aktivitetstävlingen. Väldigt bra app, enkelt att registrera sina steg/aktiviteter och att följa dom andra lagen.

Edward J
Skrev om Wellstep AB

Jag tycker att appen fungerade väldigt bra och servicen från personalen var snabb och effektiv. Grymt att det går att konvertera andra aktiviteter till steg!

Svar från Wellstep AB

Tack, härligt att höra att tävlingen fungerat bra!

Kajsa S
Skrev om Wellstep AB

Jättebra service från Fredrika!

Svar från Wellstep AB

Tack Kajsa, roligt att få hjälpa er med tävlingen!

Hannes L
Skrev om Wellstep AB

Supertrevligt bemötande och bra service.

Tack Hannes!

Kristoffer Å
Skrev om Wellstep AB

mycket bra bemötande från wellstep, fick bra med hjälp att komma igång med vår gångtävling. appen fungerade OK, lite småproblem men inget som störde alltför mycket.

Svar från Wellstep AB

Tack, roligt att få hjälpa er igång med stegtävlingen!

Theodora F
Skrev om Wellstep AB

Fick ett utmärkt bemötande, enkel app att hantera Stegtävling

Svar från Wellstep AB

Tack. Roligt att vi fick hjälpa er med stegtävlingen!

Tom C
Skrev om Wellstep AB

We had a great time doing the step challenge within our company. Thanks to Wellstep for providing a great service. We will be using them for our next challenge & would highly recommend to others!

Svar från Wellstep AB

Thanks for your nice review!

Karolina S
Skrev om Wellstep AB

Företaget var mycket trevliga, positiva, enkla och uppmuntrande. Jättefin kontakt! Vi tycker att tjänsten motsvarade våra förväntningar och är nöjda med produkten. Vi använde Wellsteps aktivitetsutmaning.

Svar från Wellstep AB

Härligt att höra! Roligt att vi fick hjälpa er med aktivitetsutmaningen.

Alexandra J
Skrev om Wellstep AB

bra och snabb service. Prisvärt. Vissa buggar där det stod fel städer än de man faktiskt kom fram till

Svar från Wellstep AB

Kul att vi fick hjälpa er med stegtävlingen! Tack för att ni uppmärksammade att fel ortnamn visades när ni passerade dem så vi snabbt kunde fixa detta.

Jennie M
Skrev om Wellstep AB

Jag hade en väldigt bra kontakt som stod ut med alla frågor och ändringar som vi hade. Vi satte ihop en egen lösning för att få med så många personer på företaget som möjligt. Några är tävlingsinriktade och några vill bara uppfylla exakt vad som begärs. Så det blev ett mellanting mellan aktivitet och stegtävling.

Svar från Wellstep AB

Tack Jennie! Roligt att jag kunde hjälpa er att hitta en tävlingsform som fungerade utifrån era önskemål.

Sione D
Skrev om Wellstep AB

väll bemötande, bra kontakt och alltid svar på frågor. Hade ingen förväntningar från början men det blev bra i slutet. Roligt att går på en streck och försöker att når målet. Stegräknare var från dåligt kvalité som gjorde att man hade olika steg om man jämför det med en klocka, mobil eller annan stegräknare.

Svar från Wellstep AB

Tack Sione, fint att ni fick en rolig tävling tillsammans.

Maria B
Skrev om Wellstep AB

Snabb återkoppling vid frågor och även med hjälp som vi behövde under tävlingstiden. Alla på företaget gillade upplägger med aktivitetstävlingen.

Svar från Wellstep AB

Tack Maria för ditt omdöme, vad roligt att höra att ni tyckte om utmaningen!

Emma L
Skrev om Wellstep AB

Otroligt snygg customer success/support, alltid snabb hjälp (Fredrika är en stjärna) och alltid hjälpsamma.

Svar från Wellstep AB

Tack så mycket Emma! Fint att höra att ni är nöjda med den support ni fått under stegtävlingen.

Cecilia W
Skrev om Wellstep AB

Enkelt att använda, bra med appen.

Svar från Wellstep AB

Tack Cecilia! Härligt att höra att det är enkelt att använda appen.

Therese S
Skrev om Wellstep AB

Hej, jag har fått jättemycket hjälp och trevligt bemötande av Fredrika Knutson när jag ibörjan hade lite svårt att förstå upplägget, fast det visade sig vara lätt. Visste inte alls vad vi hade att vänta oss så upplevelsen blev väldigt bra! Vi kommer helt säkert att köpa tjänsten Stegräknartävling igen, den var riktigt bra!

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme Therese! Fint att höra att stegtävlingen blev en härlig upplevelse för er och att jag kunde hjälpa dig med de frågor du hade inför start. Välkomna åter!

Oscar H
Skrev om Wellstep AB

Vi på Tillväxtverket är helnöjda med Wellsteps aktivitetsutmaning. Vi fick mycket bra service hela vägen från start till mål, samt felfri leverans! Vi hade tusen frågor innan själva aktiviteten satt igång och Wellstep besvarade varenda en snabbt och effektivt. Fredrika är en stjärna!

Svar från Wellstep AB

Tack Oscar för ditt fina omdöme! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att komma igång med aktivitetsutmaningen. Härligt att höra att jag kunnat hjälpa er på ett bra sätt med på de frågor som dök upp under tävlingens gång.

Emma Ö
Skrev om Wellstep AB

Bra bemötande och snabb support!

Svar från Wellstep AB

Tack Emma! Det var roligt att få hjälpa er att komma igång med er stegtävling.

Mathilda T
Skrev om Wellstep AB

Vi fick mycket bra support hos Wellstep, en bra introduktion och enkel pedagogisk genomgång via mail och telefon. Själva appen var väldigt enkel att förstå, och alla på företaget lyckades genomföra dom olika stegen för att starta igång...även dom mest otekniska. Wellstep rekommenderas varmt!

Svar från Wellstep AB

Stort tack Mathilda! Jättekul att få hjälpa er att komma igång med en stegtävling tillsammans. Härligt att läsa att alla kunnat delta, vår förhoppning är att det ska vara enkelt att genomföra en tävling.

Tanja H
Skrev om Wellstep AB

Alltid mycket snabb och vänlig service. Mycket bra kommunikation med företagets kundtjänst. Individuella önskemål realiserades fint. Själva appen var enkelt att använda och mycket överskadlig.

Svar från Wellstep AB

Tack Tanja för ditt fina omdöme! Roligt att vi fick sätta upp en personlig stegtävling åt er och kunnat ge god service under tävlingens gång.

Elin O
Skrev om Wellstep AB

Lätta att ha att göra med och väldigt hjälpsamma.

Svar från Wellstep AB

Tack Elin, roligt att få hjälpa er med er stegtävling!

Henrik S
Skrev om Wellstep AB

Funkar superbra, bra och snabb support och hela teamet gillade upplevelsen. Bästa är att man kan följa och tävla mot varandra via en karta

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt omdöme! Härligt att ni uppskattat stegtävlingen och vår support. Roligt att ni gillar att få följa era deltagare på kartan på vägen fram till målet.

Lina H
Skrev om Wellstep AB

Bra bemötande och överskådligt verktyg att registrera i

Svar från Wellstep AB

Tack för ditt svar, roligt att höra att ni haft en bra upplevelse av vår tjänst.

Monica L
Skrev om Wellstep AB

Vi beslutade att gå till Gran Canaria och räknade och registrerade steg. Kul aktivitet med kollegorna. Motivationen för oss som deltog steg även om vi inte hade en individuell tävling utan gick mot gemensamt mål. Vi gick i mål tidigare än beräknat då vi hade dålig koll på daglig aktivitet innan. Nu funderar vi på nästa aktivitet, som vi tänkt oss efter årsskiftet.

Svar från Wellstep AB

Härligt att höra, tack för dina ord! Roligt att ni klarade målet att ta er till Gran Canaria tillsammans och planerar för ny aktivitet.

Annika S
Skrev om Wellstep AB

lätta att ha att göra med ur alla perspektiv

Svar från Wellstep AB

Tack, vad roligt att höra! Fint att få hjälpa er med er tävling.