Wellstep

GUNDAS GATA 43, 431 51 Mölndal — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Wellstep

• 2020-10-03

Therése A skrev om Wellstep
    Kul att kunna följa hur långt teamet gått.
    Kul med antalet % kring jorden
    enkelt att omvandla aktiviter till steg
    Enkelt att lägga till ehna steg när migreringen inte funkat

×Kopplingen mellan pacer o wellstep krånglade vissa dagar så de gällde att kontrollera så pacer räknade och sen migrerade.
    ×hade varit kul om man kunde sett vart man slutade exakt när man gått förbi sitt mål. Läs mer
  • 2020-09-08

Sara B skrev om Wellstep
    Aktivitetstävling t företaget.
    Mycket bra service, snabba svar, helt unikt och anpassat tävlingsupplägg. Enkel app som gör jobbet. Vi är nöjda!
    Skulle Som admin velat kunna skicka notiser vi appen till deltagarna, men med tanke på den prisvärda lösningen har jag full förstående för att inte alla funktioner är möjliga. Läs mer
  • 2020-09-07

Eleonor P skrev om Wellstep
    Vi hade en stegtävling på jobbet, stegräknare köpte vi in. Trevlig personal, gott bemötande. Läs mer
  • 2020-09-07

Camilla B skrev om Wellstep
    Vi köpte aktivitetstävlingen.

Kontakten med företaget har varit jättebra, Fredrika Knutson på kundsupport har varit supertrevlig och hjälpsam. 5/5 stjärnor till henne.

Vi ställde en del frågor innan vi beställde Wellstep och utifrån svaren på de frågorna tycker vi att produkten de har levererat har levt upp till våra förväntningar.

Det vi har saknat är att kunna registrera tiden mer exakt. Det är helt okej att en aktivitet ska vara minst 15 minuter lång, men därefter borde man kunna registrera varje minut eller i alla fall var femte minut.

Över lag har dock vår upplevelse av Wellstep varit jättebra! Läs mer
  • 2020-09-06

Caroline T skrev om Wellstep
    Vi körde en skräddarsydd stegaktivitet för vårt företag och våra kunder genom Wellstep. De hjälpte oss sätta upp en karta med delmål som vi skulle ta oss till under aktivitetsperioden.
    Vi blev bra bemötta och fick snabb respons och hjälp med sidan.
    En enkel och förståelig sida.
    Det som fungerade mindre bra enligt flera deltagare var synkningen mellan Wellstep och stegapp Pacer. Läs mer
  • 2020-09-04

Jättekul app där du kunde följa dina kollegor på en karta och se
    Var de fanns på kartan.
    Sämre var att du inte kunde ända lösenord.och du kunde inte stanna inloggad utan måste logga om hela tiden.
    Det var svårt att chatta emellan gruppen i appen. Läs mer

Vasilis K skrev om Wellstep
    Superbra kommunikation! Tack för en bra tävling och hjälp! Läs mer

Caroline E skrev om Wellstep
    Vi köpte aktivitets tjänsten där all aktivitet räknades
    Mkt bra bemötande
    Förväntningarna uppfylldes
    Vi är mkt nöjda och kommer att bedriva tävling igen medarbetarna uppskattade det mkt Läs mer

Staffan E skrev om Wellstep
    Vi ville ha en motionssatsning som gjorde att fler började motionera regelbundet. Det tycker jag blev resultatet.
    Blev bra bemött av Wellstep och vi kommer nog att använda dem igen. Läs mer

Anna G skrev om Wellstep
    Vi valde att köra en aktivitetstävling inom vår organisation vilket var mycket uppskattat. All implementering och uppstart var väldigt enkelt och smidigt med väldigt bra bemötande från Wellstep.
    Vår ambition var att göra något som skulle peppa medarbetarna på de olika kontoren att ha ett gemensamt mål och med fokus på fysisk aktivitet vilket vi lyckades med så på det hela taget är vi väldigt nöjda. Läs mer

GUNDAS GATA 43, 431 51 Mölndal