Välkommen till Wellstep!

Få en friskare, gladare och mer effektiv personal med oss på Wellstep. Vi gör det lite roligare att träna i form av stegtävlingar och aktivitetsutmaningar.

Vilken typ av nivå du än ligger på vad det gäller motion så behöver vi alla motivation att röra på oss.

Varför Wellstep?
  • Det är roligt
  • Tar väldigt lite tid
  • Alla kan vara med
  • Stärker sammanhållningen
  • Bra uppfattning om din egen hälsa
  • Registrera både via mobil och dator

Använd stegräknare och se vem som kommer först eller anta aktivitetsutmaningen och rör på dig 30 min per dag. Valet är ditt!

Läs vad 71 kunder tycker om Wellstep AB 2

• 2022-06-08 Insamlad av företaget
    jättebra och jätterolig tävling som motivation för arbetskamraterna.
  • 2022-06-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra!
    Snabb och bra service om man hade frågor.
    Appen kunde ibland bli grå så man fick starta om den.

Uppfyllde våra förväntningar!
    Tack, roligt att få hjälpa er med er tävling! Wellstep AB
  • 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb service vid behov.

Vi körde aktivitetstävlingen. Väldigt bra app, enkelt att registrera sina steg/aktiviteter och att följa dom andra lagen.
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jag tycker att appen fungerade väldigt bra och servicen från personalen var snabb och effektiv.
    Grymt att det går att konvertera andra aktiviteter till steg!
    Tack, härligt att höra att tävlingen fungerat bra! Wellstep AB
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jättebra service från Fredrika!
    Tack Kajsa, roligt att få hjälpa er med tävlingen! Wellstep AB
  • 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Supertrevligt bemötande och bra service.
    Tack Hannes! Wellstep AB
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    mycket bra bemötande från wellstep, fick bra med hjälp att komma igång med vår gångtävling. appen fungerade OK, lite småproblem men inget som störde alltför mycket.
    Tack, roligt att få hjälpa er igång med stegtävlingen! Wellstep AB
  • 2022-04-12 Insamlad av företaget
    Fick ett utmärkt bemötande, enkel app att hantera

Stegtävling
    Tack. Roligt att vi fick hjälpa er med stegtävlingen! Wellstep AB
  • 2022-04-04 Insamlad av företaget
    We had a great time doing the step challenge within our company. Thanks to Wellstep for providing a great service. We will be using them for our next challenge & would highly recommend to others!
    Thanks for your nice review! Wellstep AB
  • 2022-04-04 Insamlad av företaget
    Företaget var mycket trevliga, positiva, enkla och uppmuntrande. Jättefin kontakt!
    Vi tycker att tjänsten motsvarade våra förväntningar och är nöjda med produkten.
    Vi använde Wellsteps aktivitetsutmaning.
    Härligt att höra! Roligt att vi fick hjälpa er med aktivitetsutmaningen. Wellstep AB
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    bra och snabb service. Prisvärt. Vissa buggar där det stod fel städer än de man faktiskt kom fram till
    Kul att vi fick hjälpa er med stegtävlingen! Tack för att ni uppmärksammade att fel ortnamn visades när ni passerade dem så vi snabbt kunde fixa detta. Wellstep AB
  • 2022-03-15 Insamlad av företaget
    Jag hade en väldigt bra kontakt som stod ut med alla frågor och ändringar som vi hade.
    Vi satte ihop en egen lösning för att få med så många personer på företaget som möjligt. Några är tävlingsinriktade och några vill bara uppfylla exakt vad som begärs. Så det blev ett mellanting mellan aktivitet och stegtävling.
    Tack Jennie! Roligt att jag kunde hjälpa er att hitta en tävlingsform som fungerade utifrån era önskemål. Wellstep AB
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    väll bemötande, bra kontakt och alltid svar på frågor. Hade ingen förväntningar från början men det blev bra i slutet.
    Roligt att går på en streck och försöker att når målet.
    Stegräknare var från dåligt kvalité som gjorde att man hade olika steg om man jämför det med en klocka, mobil eller annan stegräknare.
    Tack Sione, fint att ni fick en rolig tävling tillsammans. Wellstep AB
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling vid frågor och även med hjälp som vi behövde under tävlingstiden. Alla på företaget gillade upplägger med aktivitetstävlingen.
    Tack Maria för ditt omdöme, vad roligt att höra att ni tyckte om utmaningen! Wellstep AB
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Otroligt snygg customer success/support, alltid snabb hjälp (Fredrika är en stjärna) och alltid hjälpsamma.
    Tack så mycket Emma! Fint att höra att ni är nöjda med den support ni fått under stegtävlingen. Wellstep AB
  • 2021-12-13 Insamlad av företaget
    Enkelt att använda, bra med appen.
    Tack Cecilia! Härligt att höra att det är enkelt att använda appen. Wellstep AB
  • 2021-12-10 Insamlad av företaget
    Hej, jag har fått jättemycket hjälp och trevligt bemötande av Fredrika Knutson när jag ibörjan hade lite svårt att förstå upplägget, fast det visade sig vara lätt.
    Visste inte alls vad vi hade att vänta oss så upplevelsen blev väldigt bra!
    Vi kommer helt säkert att köpa tjänsten Stegräknartävling igen, den var riktigt bra!
    Tack för ditt omdöme Therese! Fint att höra att stegtävlingen blev en härlig upplevelse för er och att jag kunde hjälpa dig med de frågor du hade inför start. Välkomna åter! Wellstep AB
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Vi på Tillväxtverket är helnöjda med Wellsteps aktivitetsutmaning. Vi fick mycket bra service hela vägen från start till mål, samt felfri leverans! Vi hade tusen frågor innan själva aktiviteten satt igång och Wellstep besvarade varenda en snabbt och effektivt. Fredrika är en stjärna!
    Tack Oscar för ditt fina omdöme! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att komma igång med aktivitetsutmaningen. Härligt att höra att jag kunnat hjälpa er på ett bra sätt med på de frågor som dök upp under tävlingens gång. Wellstep AB
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och snabb support!
    Tack Emma! Det var roligt att få hjälpa er att komma igång med er stegtävling. Wellstep AB
  • 2021-11-16 Insamlad av företaget
    Vi fick mycket bra support hos Wellstep, en bra introduktion och enkel pedagogisk genomgång via mail och telefon.

Själva appen var väldigt enkel att förstå, och alla på företaget lyckades genomföra dom olika stegen för att starta igång...även dom mest otekniska.

Wellstep rekommenderas varmt!
    Stort tack Mathilda! Jättekul att få hjälpa er att komma igång med en stegtävling tillsammans. Härligt att läsa att alla kunnat delta, vår förhoppning är att det ska vara enkelt att genomföra en tävling. Wellstep AB
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Alltid mycket snabb och vänlig service. Mycket bra kommunikation med företagets kundtjänst. Individuella önskemål realiserades fint. Själva appen var enkelt att använda och mycket överskadlig.
    Tack Tanja för ditt fina omdöme! Roligt att vi fick sätta upp en personlig stegtävling åt er och kunnat ge god service under tävlingens gång. Wellstep AB
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Lätta att ha att göra med och väldigt hjälpsamma.
    Tack Elin, roligt att få hjälpa er med er stegtävling! Wellstep AB
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Funkar superbra, bra och snabb support och hela teamet gillade upplevelsen.
    Bästa är att man kan följa och tävla mot varandra via en karta
    Tack för ditt omdöme! Härligt att ni uppskattat stegtävlingen och vår support. Roligt att ni gillar att få följa era deltagare på kartan på vägen fram till målet. Wellstep AB
  • 2021-11-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och överskådligt verktyg att registrera i
    Tack för ditt svar, roligt att höra att ni haft en bra upplevelse av vår tjänst. Wellstep AB
  • 2021-11-08 Insamlad av företaget
    Vi beslutade att gå till Gran Canaria och räknade och registrerade steg. Kul aktivitet med kollegorna. Motivationen för oss som deltog steg även om vi inte hade en individuell tävling utan gick mot gemensamt mål. Vi gick i mål tidigare än beräknat då vi hade dålig koll på daglig aktivitet innan.
    Nu funderar vi på nästa aktivitet, som vi tänkt oss efter årsskiftet.
    Härligt att höra, tack för dina ord! Roligt att ni klarade målet att ta er till Gran Canaria tillsammans och planerar för ny aktivitet. Wellstep AB
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    lätta att ha att göra med ur alla perspektiv
    Tack, vad roligt att höra! Fint att få hjälpa er med er tävling. Wellstep AB
  • 2021-10-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, snabba och hjälpsamma. Enkelt upplägg som är kul att följa. Vi har kört denna en gång tidigare och även denna gång hade vi stegtävling med aktiviteter. Kul att se vår resa från Göteborg mot Rom på kartan.
    Tack för dina ord! Vad roligt att vi kunnat hjälpa er med ännu en lyckad tävling. Wellstep AB
  • 2021-10-06 Insamlad av företaget
    Snabb och bra återkoppling på att lösa våra önskemål.
  • 2021-10-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på synpunkter.
    Tack, vad roligt att höra! Kul att vi kunde hjälpa er med er tävling. Wellstep AB
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    - Appen enkel att använda
    - Mkt behjäpliga vid frågor
    - Fungerade utmärkt då vårt bolag sitter i flera länder
    - Engelsk version
    - Fungerar även på kinesiksa plttformer
    Stort tack för ditt omdöme!
    Härligt att det har fungerat bra med tävlande från olika länder.
  • 2021-06-29 Insamlad av företaget
    Appen har funkat jättebra och det var lätt att komma igång. Det finns liknande appar som erbjuder ännu mer funktionalitet (till ett betydligt högre pris), men för vår del fanns allt vi behövde i denna app. Det var enkelt att lägga in steg och aktiviteter samt följa de individer och lag som var med i tävlingen. Wellstep har dessutom gett snabb och personlig service.
    Tack för det fina omdömet Lina! Roligt att höra att ni är nöjda med appen och att det fungerat bra för er med tävlingen. Wellstep AB
  • 2021-06-29 Insamlad av företaget
    Snabba svar och proffsigt bemötande
    Tack Annika, roligt att vi kunde hjälpa er med er tävling! Wellstep AB
  • 2021-06-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra.
    Kändes dock som att det var för många steg när man lade till vissa aktiviteter.
    Tack för ditt omdöme och feedback kring aktivitetsomvandlingen! Wellstep AB
  • 2021-06-21 Insamlad av företaget
    Superbra bemötande och hjälp. Användareupplevelsen av appen var sådär bra.
    Tack för ditt omdöme. Vad roligt att jag kunde hjälpa er med er tävling på ett bra sätt!
    Vi arbetar just nu med uppdateringar av appen, mejla gärna till mig på fredrika@wellstep.se om din upplevelse och vad vi kan förbättra. Tack på förhand.
  • 2021-06-15 Insamlad av företaget
    Snabb och bra service. Kul tävling!
  • 2021-06-04 Insamlad av företaget
    Informationen på webben kan bli tydligare, annars har allt fungerat mycket bra!
    Tack, roligt att höra att er tävling fungerat bra! Vi får se över informationen så det kan bli tydligare framöver. Wellstep AB
  • 2021-06-03 Insamlad av företaget
    Vi använde oss utan Wellsteps stegutmaning i drygt en månad. Vi hade bra uppslutning och väldigt bra engagemang, väldigt lyckad aktivitet!
    Jag hade en trevlig kontakt med Wellstep och de var hjälpsamma när vi skulle planera aktiviteten.
    Kanon!
    Tack för ditt omdöme. Härligt att höra att ni hade en lyckad aktivitet tillsammans! Wellstep AB
  • 2021-06-03 Insamlad av företaget
    Vi har kört aktivitets/stegutmaning med jobbet, blev väldigt lyckat! Alla har kämpat på och pushat varandra. Vi har hela tiden fått bra support och stöd från Wellstep! Rekommenderas!
    Tack för ditt fina omdöme! Roligt att ni haft en lyckad utmaning tillsammans och att vi kunnat hjälpa er med den. Wellstep AB
  • 2021-06-01 Insamlad av företaget
    Vårt företag köpte aktivitetsutmaningen för att personalen skulle bli mera aktiva då man jobbar hemifrån. De allra flesta gjorde betydligt mera pga denna aktivitet och man "pushade" varandra i sina grupper för att öka sin aktivitetsnivå. En rolig och enkel aktivitet som alla kan vara delaktiga i och lätt att registrera.

Fick bra hjälp och stöttning av Fredrika vid uppläggandet av aktiviteten med olika lagindelningar.
    Tack för dina ord. Vad bra att jag kunde hjälpa er igång med er tävling och att den fått bidra till ökad aktivitet när ni jobbar hemifrån! Wellstep AB
  • 2021-06-01 Insamlad av företaget
    Vi körde en aktivitetsutmaning för kontoret med Wellstep, och är supernöjda med hela upplägget!
    Tack för ditt omdöme, roligt att höra! Wellstep AB
  • 2021-06-01 Insamlad av företaget
    Vi har på vårt företag kört en aktivitetsutmaning under 7veckor och använt oss av Wellsteps tjänster. Supporten och deras användar app har fungerat utmärkt och vi har fått det önskade resultatet.
    Roligt att ni är nöjda med er tävling! Wellstep AB
  • 2021-05-12 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande! Bra stöttning och hjälp vid frågor.
  • 2021-05-12 Insamlad av företaget
    Stegtävling. Har fått mycket hjälp av Fredrika som hela tiden varit mkt serviceminded.
  • 2021-05-04 Insamlad av företaget
    Enkelt och bra system som man som arbetsgivare kan administrera själv på ett smidigt sätt. Skapade bra aktivitet hos medarbetarna. Kunde sakna möjlighet att följa (och belöna) utveckling hos medarbetare/lag som ökade aktivitet under denna period.
  • 2021-04-23 Insamlad av företaget
    Stegräknartävling
    Fredrika var tillgänglig och proffsigt bemötande!
    Levde upp till våra förväntningar. Kan rekommendera Wellstep!
  • 2021-04-20 Insamlad av företaget
    Det var mycket enkelt att komma igång. Bra hjälp från Wellstep.

Själva tävlingen var spännande med några lag i täten. Bra med både individuell och lagutmaning.

Rekommenderas!
  • 2021-04-14 Insamlad av företaget
    Vi köpte en activity challenge på 6 veckor för hela vårt bolag.

Jag har blivit jättebra bemött och min kontakt har varit väldigt hjälpsam.

Hade inga direkta förväntningar då det var första ggn jag arrangerade en sådan här utmaning, men jag förväntade mig självfallet support när jag behövde det och det har jag fått:-)

Superroligt och lätt sätt att få till mer rörelse i vardagen. Enkel app. Hade önskat lite enklare sätt att exportera resultatdatan till excel, men det är nog det enda jag saknat.
  • 2021-03-08 Insamlad av företaget
    Vi valde att köpa in en aktivitetsutmaning för våra medarbetare under en period på sex veckor här i början av 2021.
    Vi blev otroligt bra bemötta och fick ett stabilt och kompentent intryck av företaget. Snabb respons och ett makalöst enkelt samarbete.
    NI levererar en bra, enkel, prisvärd och grafiskt begriplig produkt. Bra koncept att inte vara bunden till steg utan omvandlings-möjligheterna gör att fler kan inkluderas dels beroende på individuella fysiska möjligheter men även individuella preferenser.
  • 2021-03-05 Insamlad av företaget
    Vi körde stegtävlingen via Wellstep med 30 medarbetare. Vi är supernöjda, snacket kring rörelse & motion har aldrig varit mer centralt på arbetsplatsen än nu. Det jämfördes steg dagligen och det skapade en godare sammanhållning i hela gruppen då vi delade upp lagen över hela butiken. Blir spännande att köra en ny tävling framöver när vi har statistik att gå på och kunna utmana varandra utefter varje individs kapacitet. Vi kommer definitivt att köra igen!
  • 2021-03-04 Insamlad av företaget
    Vi fick det vi trodde och beställde , en ganska enkel och visuell uppföljning på steg o aktivitet.
    För att uppnå ett högre betyg så hade jag velat se mer detaljer som tex vilka aktiviteter de olika deltagarna har registrerat.
    Men fungerade alldeles utmärkt och enkelt att administrera