West Chimes AB

Ring 070-297 92 21 www.westchimes.com

7 omdömen om West Chimes AB

Ewa S
Skrev om West Chimes AB

Köpte uppbyggnad en ny hemsida. Bra kommunikation, bra service och bra pris. Vad mer kan en kund begära?

Rawdesigns
4.9/5 i betyg av 86 omdömen 4.9 av 86 omdömen

Jag är jättenöjd med arbetet som Ida och Paul utfört. Nya logga, snygg design på hemsidan för www.mindatorsupport.se och optimering av ladd

Klas H
Skrev om West Chimes AB

Jag fick otroligt bra hjälp. Hemsidan var nere, och Daniel på West Chimes satte sig snabbt in i problemet. Någon timme senare kom ett mejl att allt fungerade igen. Jag kan verkligen rekommendera West Chimes!

Andreas R
Skrev om West Chimes AB

Mycket bra service och tog ansvar långt utöver det vanliga. Jag är väldigt nöjd! Kan verkligen rekommendera West Chimes AB.

Emil A
Skrev om West Chimes AB

Alltid trevligt bemötande och hjälpsam!

Craig M
Skrev om West Chimes AB

Daniel is so proffessional in his work and has helped me push my buissness out to so many people to see it , He completely knows what my website needed and produced an amazing website for me. Highly recommemded C.Mitchell

Wahllöf U
Skrev om West Chimes AB

Bra, snabbt och effektivt stöd för att få upp min nya hemsida. Kan varmt rekommendera Daniel Fälted.

Eva P
Skrev om West Chimes AB

Daniel har hjälpt mig på bästa sätt. Haft tålamod, svarat snabbt och pedagogiskt. Han har känts som en stor trygghet i datadjungeln.