Westréns Glasmästeri Eftr AB

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Westréns Glasmästeri Eftr AB

• 2019-04-25

KARITA D skrev om Westréns Glasmästeri Eftr AB
    Var inne och beställde en glasskiva till ett skrivbord i höstas, skulle ta ett par veckor. Ingen hör av sig och tiden går, tills för drygt en vecka sedan då en kvinna ringer och säger att de inte vetat vem som beställt skivan, men att de har ringt mig massor av gånger för att jag skall hämta den, men jag svarar ju aldrig. Hur kan de ringa om de inte vet vem som beställt? Hämtar skivan, men det visar sig att det är fel mått, så jag åker tillbaka. Får till svar av glasmästaren att de har beställt skivan efter de mått jag lämnat. Jag beställer väl inte en skiva som är för stor för bordet!! Och jag hade faktiskt med mig en person vid beställningen som säger samma mått som jag gör. De har bara ringt mig en gång och det var då jag åkte och hämtade, men vid återbesöket så står glasmästaren och ljuger och hävdar att han ringt mig. Det får bli en mer seriös glasmästarfirma nästa gång!!
    Har så svårt för människor som ljuger mig rakt upp i ansiktet!Det är ju vi kunder som betalar deras löner! Läs mer