White Room

Jakobsbergsgatan 29, 114 83 Stockholm — Visa karta

Sveriges vildaste femställe? White Room är stilren och modern nattklubb, som sedan starten i september 2005 varit en stor succé. Bara ett stenkast från Stureplan huserar en fantastisk mix av attraktiva och färgstarka gäster.

Nattklubbar nära White Room:

Kungsgatan 29, STOCKHOLM
Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, n... Läs mer ›
Lars Mikael L:
En toppenkväll med god mat, trevlig underhållning och god service. Tack!

Teatergatan 3, STOCKHOLM
Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbju... Läs mer ›
Anna Magdalena Sofia J:
Trevligt och positivt bemötande. Serviceanda ut i fingerspetsarna. Fantastiskt god mat och himmelsk mat.

Läs vad 1 kund tycker om White Room

• Lars P
    Lars P skrev om White Room
    Inte helt reco ställe!
    En av vakterna separerade mig från min tjej, så att hans bekanta skulle kunna ragga på henne!
    När jag dansade med min vackra tjej knackade en vakt mig på axeln, och sa att han ville prata med mig. (så diskret att min tjej inte såg det). Jag följde med, och blev utstängd från stället för att jag var "för full". Jag hade druckit 2 glas vin till maten två timmar tidigare.
    Jag bad om att få tala om för min tjej att jag blivit utslängt, så att hon skulle kunna följa med, eftersom hon kommer från en annan stad, och hade all sin packning och sin mobil hos mig, och ingen annan stans att sova.
    Men vakterna vägrade hjälpa mig få kontakt med henne. 30 minuter senare kom hon ut och undrade varför jag försvan, och sa att en störig kille kommit och raggat på henne jättemycket efter att jag bara helt plötsligt försvunnit.
    Jag beklagar att jag stack ut genom att ha kul och dansa, och kommer aldrig att komma till detta ställe igen.
    Min rekommendation är att se upp för ljugande vakter, och möjligen gå nyckter hit.

Jakobsbergsgatan 29, 114 83 Stockholm