Widab

Widab

  • BadgeFiveYears
Omdömen totalt
843
Snittbetyg
4.5

Om företaget

Välkommen till WIDAB! WIDAB AB grundades 2015 och är ett av Sveriges starkast växande bolag i branschen. Vi ritar, projekterar, säljer, installerar och reparerar både restaurang och storköksutrustning, professionell tvätt och torkutrustning samt vitvaror. Produkter och tjänster: Varma köksmaskiner, kalla köksmaskiner, diskmaskiner,... 

Skriv ett omdöme

843 omdömen om Widab

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 843 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Therese J

Min mangelduk blev perfekt o snabb leverans

Mikael K

Så bra och snabb service. Rekommenderar verkligen att handla här

Maria O
Skrev om Widab

Jätte nöjd med produkten, fungerar utmärkt.

Maj-britt A

Köpte en mangelduk. Fick väldig bra hjälp av kundtjänst som hjälpte mig att få rätt sort till min mangel. Dom var otroligt snabba med leveransen. Tror jag fick den dagen efter. Så kan verkligen rekommendera dom.

Marie D
Skrev om Widab

Mkt stök kring beställningen som blev dubblerad från 4 produkter till 8 och sen var de fyra kag skulle ha uppdelade på tre leverander. Fick vara hemma 3x5 timmar för att ta emot leveranserna… sen flera påstötningar från post nord om stt jag skulle hämta de paket jag i n t e beställt. Blev dubbelfakturerad trots att jag bara lagt e n beställning. Sen löste det sig men det blev ganska mkt extra besvär för mig som jag inte orsakat själv.

Bostadsrättsföreningen 7

Widab skickade beställningen snabbt, men DHL sen levererade till en utlämningsställe i fel stad.

Jörgen Ö

Enkelt att beställa, snabb leverans!

Stefan J

Jag är otroligt nöjd med mitt köp och framför allt med den fantastiska kundservice jag fått. Bra produkter kan många erbjuda, men det som verkligen skiljer ett bra företag från ett enastående är hur man tar hand om sina kunder när något inte blir som det ska. I mitt fall blev jag bemött med ett engagemang och en service långt över vad man kan förvänta sig. Hela processen hanterades professionellt, smidigt och med en genuin vilja att hjälpa till, vilket jag uppskattar enormt. Det är just i hanteringen av reklamationer och... 

Lisbeth R

Kanonbra, trevligt bemötande och snabb leverans

Monica I

Snabb service, bra mangelduk som passade min gamla mangel.

Svar från Widab

Hej Monica, tack för ditt omdöme och hoppas att din mangel fortsätter att tuffa på i många år framöver /Linus

Madeleine T

På vilket sätt blev du bemött av Widab? Mycket bra bemötande Vilka förväntningar hade ni och hur levde Widab upp till dem? Mycket bra service och hjälpsam personal Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst En mycket bra helhets upplevelse och snabb leverans av reservdelar

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Madeleine och tack för dom fina orden och ditt omdöme /Linus

Tage H
Skrev om Widab

Första gångs köp från Widab; elektronisk termometer - ett första test visar på hög kvalitet

Svar från Widab

Hejsan Tage, mycket populär termometer. många av oss som också använder tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Mattila A

Snabb leverans! För oss ute på bygden är Postnord bästa leverantören.

Svar från Widab

Hejsan Mattila, ja vi jobbar ständigt med att ha så bra och smidiga leveranser som möjligt. skönt att det gick snabbt ändå och tack för ditt omdöme / Kundtjänst

Bostadsrättsföreningen U

Lätta att hitta på nätet och snabb leverans 👍👍👍

Svar från Widab

Hejsan, härligt att upplägget var enkelt och gick smidigt! tack för ditt omdöme /Kundtjänst

Pauline S

Enkelt, snabb leverans och smidigt

Svar från Widab

Hejsan Pauline och tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst

Lollos A

Snabb leverans och bra service

Svar från Widab

Hejsan Lollos, tack så mycket för ditt omdöme glad midsommar /Linus

Tobias W

Snabb och smidigt leverans och bra produkt

Svar från Widab

Hejsan Tobias och tack för ditt omdöme Glad Midsommar önskar vi /Widab

Thomas Z

snabb och korrekt hantering av reklamation, med ersättningsprodukt

Svar från Widab

Hejsan Thomas, ja ibland händer saker tyvärr. välkommen åter och tack för ditt omdöme /Linus

Kjell S
Skrev om Widab

köpte mangelduk av er. leveransen funkade bra.

Svar från Widab

Hejsan Kjell, tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme /Widab

Inge P
Skrev om Widab

Varan motsvarar beställning, Leveranstid var 2 veckor.

Svar från Widab

Hejsan Inge, ja vissa specialprodukter kräver lite längre leveranstid. tack för ditt omdöme /Kundtjänst

Jack L
Skrev om Widab

Nöjd. Sbabb leverans. Komplett och bra kvalitet så vtt jag kan bedöma så här långt. Behöver litet mer tid efter leverans för att sätta högsta betyg.

Svar från Widab

Hejsan Jack. kul att allt är till belåtenhet såhär långt! tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst

Berglunda B

snabb och bra service, man bockar och bugar för väldigt snabb service

Svar från Widab

Hejsan Berglunda, tack för ditt omdöme och tack för din order /Linus

Marie N
Skrev om Widab

Gav bort den i present idag, den uppskattades!

Svar från Widab

Hejsan Marie, härligt att det var en uppskattad present. tack för att du lämnade ett omdöme /Linus

PATRIK P

Bra och kunnig personal. Allt gick jätte smidigt

Svar från Widab

Hejsan Patrik, alltid härligt när det flyter och är smidigt! tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Anton Ahmad E

Som förväntat! Beställde och fick paketet snabbt.

Svar från Widab

Hejsan Anton, tack så mycket för ditt omdöme och trevlig helg /Linus

Fastighetsbolaget A

Snabb och enkelt att beställa bokningscylinder

Svar från Widab

Hej Fastighetsbolaget, Snabbt och enkelt är bra! tack för ditt omdöme /Kundtjänst

Lars-Åke L

Trots att jag är en mycket liten kund fick jag snabb och kunnig hjälp

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Lars-Åke. kunder stora som små behöver alla hjälp ibland. tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst

Eivor G
Skrev om Widab

Jättefin service och bra bemötande

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Eivor, tack för ditt omdöme. ha en fin dag /Kundtjänst

Angela H

Bra bemötande, anpassar efter önskemål och behov, bra återkoppling

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Angela, tack så mycket för ditt omdöme. välkommen åter /Kundtjänst

Kåssrat K

Mycket trevligt bemötande av Widabs kundservice. Kan varmt rekommendera.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Kåssrat. tack för rekommendationen och ditt omdöme /Kundtjänst

Reiner B

Köpt en Bora spishäll, och fick bästa möjliga support.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hej Reiner, hoppas det kommer att lagas mycket god mat. tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst

Viktor M

Snabb respons och trevliga personer!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Viktor. tack för dom fina orden och ditt omdöme /Kundtjänst

Daniel L

BRa.................................................................................................................................

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Daniel och tack för ditt omdöme /Kundtjänst

Tore S
Skrev om Widab

Lett og komme i kontakt med å vel utfört arbeid. Kan anbefales.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Tore, kul att du är nöjd från start till mål tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Markus A

Bra support, snabb leverans av material

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Markus. tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Frida W
Skrev om Widab

otroligt bra och snabb service.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Widab

Hejsan Frida. tack för ditt omdöme /Linus

André B

Snabba att leverera varor och riktigt bra att göra med

Svar från Widab

Hejsan Andre, tack för dom fina orden och ditt omdöme /Linus

Lena J
Skrev om Widab

Snabb leverans o välsorterat. Kommer förmodligen handla mera där :)

Svar från Widab

Hejsan Lena, tack så mycket för ditt omdöme du är alltid välkommen /Linus

Kent S
Skrev om Widab

Snabb leverans av produkter. Bara positivt.

Svar från Widab

Hejsan Kent, kul att du är nöjd. tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst

Tipo H
Skrev om Widab

Snabbt och smidigt. Den utlovade leveranstiden stämde.

Svar från Widab

Hejsan Tipo och tack så mycket för ditt omdöme. härligt att du är nöjd /Kundtjänst

Proposh A

Jag har inte fått min vara än.

Svar från Widab

Hejsan Proposh, ser här att vi har dialog med dig gällande detta. tack för ditt omdöme /Kundtjänst

Martin P

Gick fort o få hem , inga konstigheter!

Svar från Widab

Hejsan Martin och tack så mycket för att du lämnade ett omdöme /Linus

Ellinor R

Jag har beställt bestick som kommer om typ 8 veckor… lite svårt att säga om det då blir bra eller inte. Hoppas mest nu att jag inte behöver betala innan produkten kommer. Hade uppskattat att det stod när jag beställde att det skulle ta så lång tid.

Svar från Widab

Hejsan, fakturan går givetvis iväg i samband med att produkterna är påväg. tyvärr tillverkar dom alla bestick på beställning vilket medför längre leveranstid på dessa bestick när dom inte finns på våran hylla tyvärr. du får givetvis avbeställa din order om det är för lång tid att vänta. bara att kontakta våra kundservice isåfall tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Marie A
Skrev om Widab

Snabb service utöver det vanliga och väldigt trevlig personal.

Svar från Widab

Hejsan Marie, tack för ditt omdöme och dom fina orden /Linus

Fredrik D

Helt ok och snabbt jobbat. Synd att det är så hopplöst att köpa patroner till gräddsifonen och att man måste köpa det via företag. Men förstår tyvärr varför men det är krångligt och det borde stå när man köper just den produkten.

Svar från Widab

Hejsan Fredrik. ja det är tråkigt att det har blivit så. men det är svensk lagstiftning som vi givetvis kommer att följa även om det drabbar privatpersoner tack så mycket för att du lämnade ett omdöme /Linus

Marie P
Skrev om Widab

Lätt att beställa, snabb och smidig leverans.

Svar från Widab

Hejsan Marie, lätt snabbt och smidigt är så vi vill ha det! tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Carolina R

Toppen och smidigt med leverans.

Svar från Widab

Hejsan Carolina. toppen och smidigt gillar vi att läsa! tack för ditt omdöme /Linus

Amrollah H

Jag är mycket tacksam och nöjd och Jerper helpte mig på bästa sätt. Mvh Amir

Svar från Widab

Hejsan Amrollah, tack så mycket för ditt omdöme, jag skall hälsa Jesper /Linus

Bw A
Skrev om Widab

Grymt bra och snabb leverans......

Svar från Widab

Hejsan BW, orden grymt och snabb tackar vi för. tack för att du lämnade ett omdöme /Linus

Gårdshuset A

Snabb o korrekt hantering av vår order.

Svar från Widab

Hejsan Gårdshuset, tack så mycket för ditt omdöme /Linus

Filtrera omdömen