Min mangelduk blev perfekt o snabb leverans
Widab
Om företaget
Välkommen till WIDAB! WIDAB AB grundades 2015 och är ett av Sveriges starkast växande bolag i branschen. Vi ritar, projekterar, säljer, installerar och reparerar både restaurang och storköksutrustning, professionell tvätt och torkutrustning samt vitvaror. Produkter och tjänster: Varma köksmaskiner, kalla köksmaskiner, diskmaskiner,...
843 omdömen om Widab
Sedan starten hos Reco 2022
Så bra och snabb service. Rekommenderar verkligen att handla här
Jätte nöjd med produkten, fungerar utmärkt.
Köpte en mangelduk. Fick väldig bra hjälp av kundtjänst som hjälpte mig att få rätt sort till min mangel. Dom var otroligt snabba med leveransen. Tror jag fick den dagen efter. Så kan verkligen rekommendera dom.
Mkt stök kring beställningen som blev dubblerad från 4 produkter till 8 och sen var de fyra kag skulle ha uppdelade på tre leverander. Fick vara hemma 3x5 timmar för att ta emot leveranserna… sen flera påstötningar från post nord om stt jag skulle hämta de paket jag i n t e beställt. Blev dubbelfakturerad trots att jag bara lagt e n beställning. Sen löste det sig men det blev ganska mkt extra besvär för mig som jag inte orsakat själv.
Widab skickade beställningen snabbt, men DHL sen levererade till en utlämningsställe i fel stad.
Enkelt att beställa, snabb leverans!
Jag är otroligt nöjd med mitt köp och framför allt med den fantastiska kundservice jag fått. Bra produkter kan många erbjuda, men det som verkligen skiljer ett bra företag från ett enastående är hur man tar hand om sina kunder när något inte blir som det ska. I mitt fall blev jag bemött med ett engagemang och en service långt över vad man kan förvänta sig. Hela processen hanterades professionellt, smidigt och med en genuin vilja att hjälpa till, vilket jag uppskattar enormt. Det är just i hanteringen av reklamationer och...
Kanonbra, trevligt bemötande och snabb leverans
Snabb service, bra mangelduk som passade min gamla mangel.
Hej Monica, tack för ditt omdöme och hoppas att din mangel fortsätter att tuffa på i många år framöver /Linus
På vilket sätt blev du bemött av Widab? Mycket bra bemötande Vilka förväntningar hade ni och hur levde Widab upp till dem? Mycket bra service och hjälpsam personal Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst En mycket bra helhets upplevelse och snabb leverans av reservdelar
Hejsan Madeleine och tack för dom fina orden och ditt omdöme /Linus
Första gångs köp från Widab; elektronisk termometer - ett första test visar på hög kvalitet
Hejsan Tage, mycket populär termometer. många av oss som också använder tack så mycket för ditt omdöme /Linus
Snabb leverans! För oss ute på bygden är Postnord bästa leverantören.
Hejsan Mattila, ja vi jobbar ständigt med att ha så bra och smidiga leveranser som möjligt. skönt att det gick snabbt ändå och tack för ditt omdöme / Kundtjänst
Lätta att hitta på nätet och snabb leverans 👍👍👍
Hejsan, härligt att upplägget var enkelt och gick smidigt! tack för ditt omdöme /Kundtjänst
Enkelt, snabb leverans och smidigt
Hejsan Pauline och tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst
Snabb leverans och bra service
Hejsan Lollos, tack så mycket för ditt omdöme glad midsommar /Linus
Snabb och smidigt leverans och bra produkt
Hejsan Tobias och tack för ditt omdöme Glad Midsommar önskar vi /Widab
snabb och korrekt hantering av reklamation, med ersättningsprodukt
Hejsan Thomas, ja ibland händer saker tyvärr. välkommen åter och tack för ditt omdöme /Linus
köpte mangelduk av er. leveransen funkade bra.
Hejsan Kjell, tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme /Widab
Varan motsvarar beställning, Leveranstid var 2 veckor.
Hejsan Inge, ja vissa specialprodukter kräver lite längre leveranstid. tack för ditt omdöme /Kundtjänst
Nöjd. Sbabb leverans. Komplett och bra kvalitet så vtt jag kan bedöma så här långt. Behöver litet mer tid efter leverans för att sätta högsta betyg.
Hejsan Jack. kul att allt är till belåtenhet såhär långt! tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst
snabb och bra service, man bockar och bugar för väldigt snabb service
Hejsan Berglunda, tack för ditt omdöme och tack för din order /Linus
Gav bort den i present idag, den uppskattades!
Hejsan Marie, härligt att det var en uppskattad present. tack för att du lämnade ett omdöme /Linus
Bra och kunnig personal. Allt gick jätte smidigt
Hejsan Patrik, alltid härligt när det flyter och är smidigt! tack så mycket för ditt omdöme /Linus
Som förväntat! Beställde och fick paketet snabbt.
Hejsan Anton, tack så mycket för ditt omdöme och trevlig helg /Linus
Snabb och enkelt att beställa bokningscylinder
Hej Fastighetsbolaget, Snabbt och enkelt är bra! tack för ditt omdöme /Kundtjänst
Trots att jag är en mycket liten kund fick jag snabb och kunnig hjälp
Hejsan Lars-Åke. kunder stora som små behöver alla hjälp ibland. tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst
Jättefin service och bra bemötande
Hejsan Eivor, tack för ditt omdöme. ha en fin dag /Kundtjänst
Bra bemötande, anpassar efter önskemål och behov, bra återkoppling
Hejsan Angela, tack så mycket för ditt omdöme. välkommen åter /Kundtjänst
Mycket trevligt bemötande av Widabs kundservice. Kan varmt rekommendera.
Hejsan Kåssrat. tack för rekommendationen och ditt omdöme /Kundtjänst
Köpt en Bora spishäll, och fick bästa möjliga support.
Hej Reiner, hoppas det kommer att lagas mycket god mat. tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst
Snabb respons och trevliga personer!
Hejsan Viktor. tack för dom fina orden och ditt omdöme /Kundtjänst
BRa.................................................................................................................................
Hejsan Daniel och tack för ditt omdöme /Kundtjänst
Lett og komme i kontakt med å vel utfört arbeid. Kan anbefales.
Hejsan Tore, kul att du är nöjd från start till mål tack så mycket för ditt omdöme /Linus
Bra support, snabb leverans av material
Hejsan Markus. tack så mycket för ditt omdöme /Linus
otroligt bra och snabb service.
Hejsan Frida. tack för ditt omdöme /Linus
Snabba att leverera varor och riktigt bra att göra med
Hejsan Andre, tack för dom fina orden och ditt omdöme /Linus
Snabb leverans o välsorterat. Kommer förmodligen handla mera där :)
Hejsan Lena, tack så mycket för ditt omdöme du är alltid välkommen /Linus
Snabb leverans av produkter. Bara positivt.
Hejsan Kent, kul att du är nöjd. tack så mycket för ditt omdöme /Kundtjänst
Snabbt och smidigt. Den utlovade leveranstiden stämde.
Hejsan Tipo och tack så mycket för ditt omdöme. härligt att du är nöjd /Kundtjänst
Jag har inte fått min vara än.
Hejsan Proposh, ser här att vi har dialog med dig gällande detta. tack för ditt omdöme /Kundtjänst
Gick fort o få hem , inga konstigheter!
Hejsan Martin och tack så mycket för att du lämnade ett omdöme /Linus
Jag har beställt bestick som kommer om typ 8 veckor… lite svårt att säga om det då blir bra eller inte. Hoppas mest nu att jag inte behöver betala innan produkten kommer. Hade uppskattat att det stod när jag beställde att det skulle ta så lång tid.
Hejsan, fakturan går givetvis iväg i samband med att produkterna är påväg. tyvärr tillverkar dom alla bestick på beställning vilket medför längre leveranstid på dessa bestick när dom inte finns på våran hylla tyvärr. du får givetvis avbeställa din order om det är för lång tid att vänta. bara att kontakta våra kundservice isåfall tack så mycket för ditt omdöme /Linus
Snabb service utöver det vanliga och väldigt trevlig personal.
Hejsan Marie, tack för ditt omdöme och dom fina orden /Linus
Helt ok och snabbt jobbat. Synd att det är så hopplöst att köpa patroner till gräddsifonen och att man måste köpa det via företag. Men förstår tyvärr varför men det är krångligt och det borde stå när man köper just den produkten.
Hejsan Fredrik. ja det är tråkigt att det har blivit så. men det är svensk lagstiftning som vi givetvis kommer att följa även om det drabbar privatpersoner tack så mycket för att du lämnade ett omdöme /Linus
Lätt att beställa, snabb och smidig leverans.
Hejsan Marie, lätt snabbt och smidigt är så vi vill ha det! tack så mycket för ditt omdöme /Linus
Toppen och smidigt med leverans.
Hejsan Carolina. toppen och smidigt gillar vi att läsa! tack för ditt omdöme /Linus
Jag är mycket tacksam och nöjd och Jerper helpte mig på bästa sätt. Mvh Amir
Hejsan Amrollah, tack så mycket för ditt omdöme, jag skall hälsa Jesper /Linus
Grymt bra och snabb leverans......
Hejsan BW, orden grymt och snabb tackar vi för. tack för att du lämnade ett omdöme /Linus
Snabb o korrekt hantering av vår order.
Hejsan Gårdshuset, tack så mycket för ditt omdöme /Linus