Wilhelmssons bil AB

Välkommen till Wilhelmssons bil AB!

Med vår långa och gedigna erfarenhet av att köpa och sälja framför allt husvagnar och husbilar kan du känna dig trygg vid en affär hos oss.

Vårt mål är att du som kund ska hitta den bästa möjliga husvagnen /husbilen till just dig med hög kvalitet och till rätt pris. Om du vill sälja ditt fordon hos oss så har vi hämtservice i hela landet.

Varmt välkommen att besöka vår bilhall med en rad olika modeller i Kungsängen.

Vårt motto: "Vi är nöjda först när du är nöjd!"

Läs vad 90 kunder tycker om Wilhelmssons bil AB 2

2022-11-28 Insamlad av företaget
    Professionell och trevlig service. Min husvagn avyttrades smidigt och korrekt av Wilhelmssons Bil.
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service!
    Tack Per för ditt fina om döme om oss vi önskar dig all lycka med nya husvagnen.
    2022-09-28 Insamlad av företaget
    Köpte en gammal husbil blev bra bemött och kan bara säga om jag kommer att byta upp mig så kommer jag först ringa Robert som har försäljningen och rådfråga. Tack från en väldigt nöjd kund. Peter
    Hej Peter ursäkta sen återkoppling vad glad jag blir att ni är nöjda med oss på Wilhelmssonsbil.
    Det är bara att höra av dig när du vill byta upp din husbil så ska jag göra mitt bästa. Väll möt Robert
    2022-06-20 Spontant omdöme
    Kunde inte varit mer nöjda! Okomplicerat, tryggt & trevligt bemötande. Fick hjälp att sälja vår husbil & dessutom till bäst pris.
    Det är vi som ska tacka!
    Tack Amanda för att du hade förtroende för oss att förmedla din husbil. Vi på Wilhelmssonsbil önskar er all lycka livet. Wilhelmssons bil AB
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Trevlig försäljare, lite svår att nå emellanåt. Känns förtroende full . Bra service och tydliga svar på frågorna jag hade.
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Tack Robert för otroligt bra service
    Och ett trevligt bemötande när vi köpte
    Vår husbil, extra tack och bevis på service
    När vi kom hem och behövde hjälp med vattnet.
    Rekomenderas
    Örjan & Malin
    Tack Örjan för ditt fina om omdöme och du är nöjd med oss på Wiilhelmssonsbil. önskar dig en trevlig sommar med mycket värme med nya husbilen. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    När vi ringde på husvagnen vi var intresserade av så fick vi ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande, bättre husvagnsförsäljning tror jag inte att det finns. Vi kommer alltid att vända oss till Roberto på Wilhelmssons Bil hädanefter om vi ska ha en ny husvagn eller husbil. 5 guldstjärnor av 5 möjliga!
    Tack Cathrine för ditt fina omdöme super kul att ni är nöjda med oss. Hör av er när ni vill ha en ny husbil så ska vi göra vårt bästa att hitta en som kommer att passa er. Vi Önskar er en riktigt fin vår med nya husvagnen. Wilhelmssons bil AB
    2022-02-26 Insamlad av företaget
    Vi kommer från Kalmar och nyligen hämtade vi en Solifer husvagn hos Wilhelmssons bil i kungsängen. Företaget har på en såväl professionell och personlig nivå visat omtanke och service såväl innan köpet som efter samt ett lösningsorienterat focus i processen med inriktning på en konkret problemlösning.
    Tack Carina att ni känner er nöjda med oss. Hör av er när ni vill byta upp er. Ha en fin vår med nya husvagnen. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2022-02-25 Insamlad av företaget
    Har precis köpt en husvagn av Wilhelmssons. Super trevligt bemötande hela vägen. Och vilken service 😃
    dom levererade vagnen upp till söderhamn.Robert va säljare på våran vagn. Jättetrevlig ..kommer absolut göra nästa affär med dom igen. Har bara gott att säga om dom👍
    Hej Lena och Roger tack för ett trevligt bemötande när vi levererande husvagnen till Söderhamn. Det är alltid kul att träffa trevliga kunder som är nöjda med vår service. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2022-02-08 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt köp med bra bemötande
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande kändes tryggt att handla där
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Bra service, trevlig personal, smidigt
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och smidig försäljning. Bra kontakt med säljare😊
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    Väldigt proffisionellt bemötande och hög servicegrad.
    Vi får tacka dig Magnus för att du lämna in din husvagn till oss på förmedling. Sen får vi tacka för ditt fina omdöme och att du är nöjd med oss. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Köpte nyligen en Polar 520 vid Wilhelmssons bil AB och är jättenöjd med bemötandet och serviceandan på företaget.
    Fick problem med batteriet och några lister ganska omgående. Säljaren Roberto ersatte det genast snabbt och smidigt. Fick t o m ett bättre batteri än det som ursprungligen satt i vagnen.
    Tack Maria för att ni köpte en husvagn av oss och att ni är nöjda med oss och ert köp.
    Mvh Robbert
  • 2021-10-13 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra service och kundbemötande.
    Fick några mindre fel på vår husbil efter köp. Vi fick hjälp direkt av Roberto utan krångel.
    Vi är mycket nöjda med köpet och kan varmt rekommendera företaget.
    2021-10-10 Insamlad av företaget
    Service med hämtning vid stationen och trevligt bemötande.
    2021-10-10 Insamlad av företaget
    Fantastiskt trevlig och tillmötesgående säljare!
    Vi köpte en husvagn, kabe royal.
    Vi blev visade flera olika vagnar, han lyssnade på våra behov och gav förlag utifrån det.
    Snabb och smidig affär, fick även vagnen utkörd till vår camping!
    Rekommenderar verkligen Wilhelmssons bil AB vid köp av husvagnar och husbilar.
    2021-10-10 Insamlad av företaget
    Robert var mycket uppmärksam på vårt behov och infriade mycket väl löften.
  • 2021-09-08 Insamlad av företaget
    Rekommenderas! Riktigt trevlig säljare.
    Tack Fredrik för ditt fina omdöme. Lycka till med nya husbilen. Vi önskar er en fin höst.
    2021-09-04 Spontant omdöme
    Köpt en vagn av Roberto och sålt en via företaget, är supernöjd, mycket trevligt och proffsigt bemötande. Ett mönsterföretag med duktig personal. Kan verkligen rekommendera för blivande husvagns-/husbils-ägare.
    Tack Ivar för ditt fina omdöme och att ni är supernöjda med oss. Vi önskar er en fin höst med nya husvagnen. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2021-09-01 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Stort utbud.
    Tack Tommy för ditt fina omdöme och trevlig bemötade. Vi gör allt för att hjälpa kunden med frågor och svar. Även snabba återkopplingar. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2021-08-11 Insamlad av företaget
    Trevligt folk och väldigt hjälpsamma vid problem. Kommer återkomma garanterat när de ska bytas husvagn.
    2021-08-09 Insamlad av företaget
    Otroligt duktig och trevlig säljare, rekommenderas varmt.

Christel och Peter Lundkvist
    2021-07-30 Insamlad av företaget
    Proffsig och väldigt hjälpsam försäljare.
    Vi köpte en husvagn och är väldigt nöjda.
    Tack Kjell för ditt fina omdöme lycka till med nya husvagnen. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
    2021-07-19 Insamlad av företaget
    Åkte för att se på husbilar, slutade med att jag köpte en.
    En vänlig och engagerad säljare som var informativ utan att vara överdriven.
    Blev väl bemött under hela processen.
    Ett plus att säljaren alltid finns tillgänglig för frågor som uppkommer.
    Tack Helena för ditt fina omdöme. Vi gör allt för att hjälpa kunden med frågor och svar. Även snabba återkopplingar.
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Flexibla öppettider. Bra information om husbilens funktioner. Känns tryggt med 6 månaders garanti på bodelen.
  • 2021-06-25 Insamlad av företaget
    Toppen! Trevlig personal. Fint att dom stödjer Barncancerfonden!
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande. Vi har aldrig haft egen husvagn bara hyrt , vi fick väldigt bra hjälp och han svarade på alla mina konstiga frågor.
    Kan verkligen rekommendera wilhelmssons bil . Vi är super nöjda .
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Sålde husvagn. Snabb smidig affär, klockrent. Rekommenderas
    2021-06-07 Insamlad av företaget
    Vid val och köp av min husvagn blev jag trevligt och lyhört bemött av säljaren. Ingen stress och det kändes tryggt.
    2021-06-07 Insamlad av företaget
    Köpt husvagn och sålt via försäljningsuppdrag en husbil. Har bara positiva erfarenheter. Fick otrolig hjälp med att ”väga upp” husbilen för att få högre lastvikt och därmed underlätta att husbilen blev såld. Wilhelmssons Bil rekommenderas.
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Vi köpte en Tabbert husvagn. Fick bra genomgång och svar på många frågor. Trevligt bemötande, lugnt.
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Jag köpte en husvagn av wilhelmssons bil och fick ett väldigt trevligt bemötande. Dom levde absolut upp till mina förväntningar.
  • Eva K
    skrev om Wilhelmssons bil AB
    2021-05-18 Insamlad av företaget
    Härligt företag med stor kunskap och bra bemötande.
    Hjälpsamma och tar sig tid för varje kund.
    Rekommenderas varmt!
    2021-05-18 Insamlad av företaget
    Jag köpte en husvagn Hobby.och säljaren bytte in vår vagn.
    En trevlig säljare, bra på att förklara, lyhörd.
    Inte svårt att komma överens.
    Mycket bra bemötande!
    2021-05-07 Insamlad av företaget
    Hej,vi köpte en husbil av märket Renault Rimor 2013 hos Roberto på Wilhelmsson bil.Bra enkelt köp👍
    2021-05-07 Insamlad av företaget
    Sålde min husbil nästan omg.
    Var noga med att jag och kund som köpte bilen skulle vara nöjda.Rekommenderar wilhemsson bil av på det varmaste
    2021-05-02 Insamlad av företaget
    Snabb enkel affär och bra service!
    Rekommenderar denna säljare. Är supernöjd med köpet.
    2021-04-26 Insamlad av företaget
    Jätte trevlig personal, fick förtroendet direkt när jag va där och pratade med dem!
    Dom sålde min husvagn och sköte allt perfekt 👌🏻
    Kan varmt rekommendera!
    Tack Lee för ditt fina omdöme. Ha en fin kväll. Mvh Robert Wilhelmssons bil AB
  • Urban H
    skrev om Wilhelmssons bil AB
    2021-04-20 Insamlad av företaget
    Jag sålde en husbil och det funkade kanon med Wilhelmssons bil.
    Uppdateringar och kontakt togs löpande. Pengarna på kontot morgonen efter försäljningen.
    Klockrent och jäkla bra service
    2021-04-10 Insamlad av företaget
    Robert är är rak o bra och ger utmärkt service. Ett nöje att göra affär med. Rekommenderas varmt.
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Vi köpte våran husbil på Wilhelmssons bil AB i Kungsängen. Vi är väldigt nöjda med bemötandet av säljaren, Roberto, som var väldigt mån om att vi skulle känna oss nöjda och trygga med köpet. Det var en äldre husbil men de fixade och bytte ut en del reservdelar så allt skulle funka bra innanvi åkte därifrån. Någon dag senare ringde han och undrade om allt gått bra och om vi hade några funderingar. Det var bara att höra av oss om det skulle bli något problem med den. Vi kan bara rekommendera Wilhelmssonsbil AB i Kungsängen. Mvh Anna och Lasse Pedersen, Borlänge
    2021-04-01 Insamlad av företaget
    Företaget sätter verkligen kunden i centrum.
    Under åren som gått har jag köpt massor med bilar och båtar men aldrig någonsin fått i närheten av den service jag fått här.
    Jag är helt enkelt sjukt nöjd.
    2021-03-24 Insamlad av företaget
    Helt ok lite dåligt betalt kanske
    2021-03-23 Insamlad av företaget
    Köpte en husvagn. Expansionskärlet gick sönder. Robert köpte ett nytt o kom ut med det samma kväll. Han hjälpte oss att montera det o sen fungerade värmen. Tack för din serviceanda. Uffe o Kicki
    2021-03-21 Insamlad av företaget
    Köpte en husbil. Ett mycket gott och generöst bemötande. Kunnig.
    Vi är mycket nöjda!
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande fick bra hjälp med garanti även när garantitiden hade gått ut kan varmt rekommenderas
    2021-03-06 Insamlad av företaget
    Husvagn
    Blev bra bemött
    Trevlig säljare man fick titta i lugn och ro
    2021-02-20 Insamlad av företaget
    Fantastiskt service, hjälpsamma och mycket vänliga. Levererar det de lovat.
    Rekommenderar dem varmt.