Alla kategorier Mataffär Södermanland Katrineholm Willy:s AB

Starrvägen 19B, 641 49 Katrineholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Willy:s AB

• Slim S
    Slim S skrev om Willy:s AB
    Lite retlig personal tycker jag det är emellanåt.
    Förstår inte varför de fick pris egentligen, har varit på bättre butiker, rekommenderar hellre ICA. Läs mer
  • josefine  w
    josefine w skrev om Willy:s AB
    En stor, billig och fräsch matbutik i Katrineholm med trevlig personal=) Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Willy:s AB
    En lite för liten affär måste jag tyvärr säga, den har allt som man kan tänka sig till ett jäkligt bra pris då det trots allt blev utmärkta till näst billigast i sörmland. Men det som är synd är det att det finns så få kassor, det leder allt för ofta till att man får stå lite för länge i kö. Men vill man komma undan riktigt billigt så ska man helt klart åka hit och handla Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Willy:s AB
    Stor butik innehållande det mesta,Låga priser. I affärer kan jag se det som en ända stor röra och man skulle igentligen behöva tillhandhålla karta och kompass för att hitta det man ska.Kött avdelningen är rätt ofräsch i mellan åt och det ser jag som väldigt negativt.Frukt och grönsaksavdelningen är helt okej,Ibland kan det vara väldigt urplockat i valet med lösgodis och just kött viket man påpekar en gång extra.Personalen är trevlig och finns alltid till hands. Läs mer