Alla kategorier Mataffär Uppsala Uppsala Willy:s AB

Kungsgatan 95, 753 18 Uppsala — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Willy:s AB

• Emma A
    Emma A skrev om Willy:s AB
    willys kan ha den bästa fruken och grönsakerna jag sett, även fast det är lite fabriks kännsla där, så är det ett kanon ställe på att handla om man är en fattig student
  • Stefan s
    Stefan s skrev om Willy:s AB
    Jag gillar verkligen Willys, billigt och bra. Perfekt för studenter. Storpack och alla varor på pall gör att priset sjunker dramatiskt. Det går även att cykla dit om man har ett par cykelkorgar att frakta hem varorna från storköpet i. Jag tycker även att frukt och grönt delen är bättre än i många andra butiker.
  • Ola S
    Ola S skrev om Willy:s AB
    Willys är klockrent för den med snål budget,utan att man vill tumma alltför mycket på kvaliten. Framförallt lämpligt om man t.ex. har en stor frys och kan köpa storpack, och dessutom är det väl värt att nämna att de säljer snus hyfsat billigt också. Ligger lite avsides, men har man bil så är det lugnt.
  • Louise A
    Louise A skrev om Willy:s AB
    Stor butik med det mesta i hyllorna. Bra ställe att handla storpack på till billig peng. Däremot dålig kvalité på frukt och grönt. Låt dig inte luras av den lockande utsidan eftersom besprutningen kan gömma ruttet fruktkött.

Kungsgatan 95, 753 18 Uppsala