Alla kategorier Snickeri Stockholms län Ekerö Winblad Bygg AB

Winblad Bygg AB

Klyvarestigen 14, 179 61 Stenhamra — Visa karta

På Winblad Bygg AB sätter vi dina behov och önskemål i fokus! En öppen och kontinuerlig kommunikation genom hela renoveringen eller bygget är en självklarhet och är du inte nöjd, ja då är vi inte heller nöjda.

Vi gör allt från små renoveringsjobb till hela ut- eller ombyggnationer. Vi ger gärna tips och råd kring inredning och vi snickrar möbler och inredning på beställning. Få en måttbeställd bokhylla som passar precis där du ska ha den eller en altan som är designad helt efter dina specifika behov.

Det mesta inom renovering av lägenheter och villor klarar vi av så hör gärna av dig med dina idéer och drömmar - vi hjälper dig att göra dem till verklighet!
Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG

Snickerier nära Winblad Bygg AB:

Orionvägen 97, Järfälla
Kontakta oss på Almström & Ogebratt Bygger, så kan vi se hur vi kan hjälpa dig f... Läs mer ›
Hässelby Blommor Ab:
Vi har anlitat Almström & Ogebratt Bygger (A&O) ett flertal gånger under de senaste två åren - både för större ombyggnationer och mindre pro...

Läs vad 14 kunder tycker om Winblad Bygg AB

• Niklas L
    Niklas L skrev om Winblad Bygg AB
    Riktigt bra service. Vi kontaktade honom och han kunde hjälpa oss rätt snabbt. Fantastiskt bra jobb.
    2017-02-17 Robert W svarar Niklas L
    Tack Niklas!
    Hör gärna av er om ni behöver hjälp igen.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Winblad Bygg AB
    Snabb att komma o se vad som ska göras. Gav förslag jobbade snabbt o bra o noggrant.
    2017-02-17 Robert W svarar Gunilla E
    Tack Gunilla!
    Hoppas att pojkarna blir nöjda med sina nya rum.
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Winblad Bygg AB
    Proffsigt och noggrannt utfört arbete. Trevlig kundkontakt. Kan starkt rekommendera Winblad Bygg!
    2017-02-17 Robert W svarar Veronica F
    Tack så mycket för de vänliga orden.
  • Victor A
    Victor A skrev om Winblad Bygg AB
    Bra och enkla att ha att göra med!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Winblad Bygg AB
    Bra gjort, lätt att prata med, hög kvalité över lag
  • Gisela N
    Gisela N skrev om Winblad Bygg AB
    Jag har anlitat Winblad Bygg&Finsnickeri vid två tillfällen, för helrenovering av två olika lägenheter. Jag har blivit mycket väl bemött av proffsig personal och arbetena som utförts har hållit mycket hög kvalitet. Rekommenderas absolut till den som behöver hjälp med allt från köksrenovering till planlösningsförändringar och annat!
  • Päivi D
    Päivi D skrev om Winblad Bygg AB
    Vi anlitade Winblad Bygg&Finsnickeri för att installera ett nytt HTH-kök och en ytterdörr samt installation av köksfläkt med anslutning till taket.

Vi var mycket nöjda på bemötandet och utförandet av arbetet.

Vi är mycket nöjda med arbetet som Winblad Bygg utförde. Vi har även rekommenderat dem till grannarna. Mycket bra jobb!
  • EVA-LIS W
    EVA-LIS W skrev om Winblad Bygg AB
    Winblad Bygg & Finsnickeri rekommenderas för noggrannhet, mångsidighet bra idéer.
  • Stina J
    Stina J skrev om Winblad Bygg AB
    Winblads hjälpte oss med att bland annat återställa innertak och lägga ny parkett med värme efter en vattenläcka. De ställde upp över förväntan och levererade ett mycket bra resultat. Vi är verkligen nöjda och kommer absolut anlita Winblads igen
  • Anna S
    Anna S skrev om Winblad Bygg AB
    Världens trevligaste snickare! Otroligt skickliga, är verkligen nöjd över resultatet med de nya golven :)
  • Lars F
    Lars F skrev om Winblad Bygg AB
    Pålitliga som levererar med hög kvalité.
  • Gunnel I
    Gunnel I skrev om Winblad Bygg AB
    Suveränt bra!! Från start till mål.
  • Christopher P
    Christopher P skrev om Winblad Bygg AB
    Anlitade detta företag för att renovera lägenheten och har bara bra omdömen att ge dem. Har även haft vänner & bekanta som anlitat dem i samband med installation av nytt kök samt badrumsrenovering och där har också omdömena varit av positiv karaktär.

Om ni behöver hjälp med ombyggnation/renovering av er lägenhet eller småhus så kan jag varmt rekommendera Winblad Bygg&Finsnickeri som är ett schysst, & seriös aktör.

Med vänlig hälsning,
    Christopher
  • Eva W
    Eva W skrev om Winblad Bygg AB
    Winblad Bygg & Finsnickeri rekommenderas för sin noggrannhet och bra idéer.

Klyvarestigen 14, 179 61 Stenhamra