Wow

Storgatan 50A, 903 26 Umeå — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Wow

• Ingela H
    Ingela H skrev om Wow
    Jag har varit kund på Wow i många år och haft en rad olika frisörer, de har en tendens att vilja skaffa sig barn mina favoriter. De är lyhörda på kunden, bjuder på kaffe och ger huvudmassage vid hårtvätt. De får en att känna sig exklusive. Miljön är modern och fräsch.
  • Nicole T
    Nicole T skrev om Wow
  • Maria H
    Maria H skrev om Wow
    Kalas bra. Väldigt duktiga. Bra på att lyssna på vad jag vill och bra på att se vad som passar både min personlighet och bra på att klippa en frisyr som jag klarar av att hantera utan att vara frisör *ler*Jag kan alltså återskapa frisyren även efter första hårtvätten! Inte alla frisörer som lyckas med det konst stycket.
  • Maria L
    Maria L skrev om Wow
    Ett mycket trendig salong som sätter kunden i centrum. Frisörerna är skickliga och mycket trevliga. Miljön är avkopplande och helhetsintrycket mycket bra.
    Nicole T gillar detta
  • molly e
    molly e skrev om Wow
    Superduktiga frisörer som kommer med nya idéer både när det gäller klipp och färg! Fräscha lokaler och trevliga frisörer! Tack för att ni finns och gör mig sååå snygg! :)
    Nicole T gillar detta

Storgatan 50A, 903 26 Umeå