WRun inredningsbyrå

Ska du sälja din bostad och vill öka det förväntade slutpriset med 7-15%? Har du svårt att inspirera tilltänkta köpare? Då kan WRun inredningsbyrå vara något för dig! Vi erbjuder homestyling inför bostadsförsäljning samt inredning åt företag.

Företaget grundades 2019 och har sedan dess växt med rask takt! Vi har alltid som ambition att erbjuda den bästa möjliga upplevelsen för våra kunder när det kommer till livets största affär. Därför är vi lättillgängliga, flexibla och nytänkande i vårt arbete.

Läs vad 10 kunder tycker om WRun inredningsbyrå 2

2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kompetent personal. De levde upp till våra förväntningar. De stylade vår villa inför försäljningen.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Superduktiga och seriösa, fantastisk service och grymma på att få fram den bästa känslan ett hem kan ha! Rekommenderar varmt WRun!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Sammanfattningsvis ett bra resultat.
    Snabba svar på frågor, en trevlig och säljande styling.
    Negativt: ostädat efter hämtning av möbler och inredning ( det var minutiöst städat innan styling), man har gått runt i huset med skor och använt pirra för möbelflytt, tydliga spår finns kvar, man har inte ens orkat sopa upp efter sig. Ett vägguttag bortslitet från väggen efter avetablering av möbler, 2 lamputtag i tak bortslitna vid demontering av lampor.
    Summasumarumg: mycket bra och tillmötesgående innan och under tiden för styling, på gränsen till vårdslösa vid avetablering.
    Tråkigt, även om säljresultatet blev bra.
    Tycker nog man skall skärpa upp helheten av åtagandet för att vara en seriös och ansvarstagande part.
    Tveksamt att jag rekommenderar denna firma till alla mina bekanta som just nu är på gång att sälja, finns förmodligen bättre partners.
    Hej,

tack för de fina orden och stort tack för din feedback. Vad himla tråkigt att er helhetsupplevelse inte uppnådde alla förväntningar. Det vill vi givetvis åtgärda och kompensera på bästa möjliga sätt för er!

Vi har nu upprättat ett tydligt städschema för vår flytthjälp vid avhämtning av styling för att lämna bostaden lika fin som när vi klev in i den. Vi ska också se över vad som kan ha hänt med eluttaget/lamputtagen.

Varmaste hälsningar,
    /Sofia, WRun inredningsbyrå
  • Björn H
    skrev om WRun inredningsbyrå
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffsigt och på samma gång varmt & vänligt bemötande från första dagen utan att känna sig påtvingad deras tjänster. Jag hade ingen tidigare erfarenhet av homestyling sedan tidigare men jösses - dom här tjejerna hade stenkoll på minsta lilla detalj! Såna stjärnor ända ut i fingerspetsarna! ⭐️ Fem plus!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Otroligt trevliga att prata med och dom gjorde ett fantastiskt jobb!
    Kan varmt rekommendera tjejerna, av mig får dom högsta betyg🌟🌟🌟🌟🌟😄
    2022-06-09 Verifierad kund
    förväntningar var på alla sätt.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Tjejerna på WRun är otroliga!
    Önskemålet var att de skulle inreda min bostad med en modern stil samtidigt som det var väldigt hemtrevligt. Jag hade några ideér och de hade jättebra förslag, de lyckades verkligen 10/10!

Jättefint bemötande, bra samtal med önskemål, förväntningar och många idéer om vad som kan funka bättre.

Otroligt nöjd med hela deras insats!
    Lätta att nå på telefon/mejl samt flexibla.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och fin styling mycket nöjd
    2022-06-09 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med WRun, vi fick otroligt proffsigt bemötande och de är något så grymt duktiga på styling! De var otroligt flexibla och anpassade sig efter våra behov, och vilket fantastiskt resultat vi fick vid vår husförsäljning🌟🌟🌟🌟🌟
    2022-06-09 Verifierad kund
    Riktigt proffsiga, vet vad de håller på med och sjukt trevliga!