Är det här ditt företag? Aktivera din företagsprofil
Xl Tvätten AB

Xl Tvätten AB

Omdömen totalt
2
Snittbetyg
1.5
Skriv ett omdöme

2 omdömen om Xl Tvätten AB

Visar 2 omdömen med 1.5 i snittbetyg
Gunilla Ellinora Ann L G

Har tidigare tvättat 2 HV o HB ca en gång i månaden i flera år, men har nu tröttnat på att de stora tvättbåsen med bryggor ofta är upptagna av småfordon trots tomma småbås. Att köa och invänta sin tur verkar för Lidköpingsborna vara ett okänt begrepp! Dessutom krånglar utrustningen oftare nu, än förr och det blir inte längre lika rent. Lite av ett lotteri att tvätta här.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tonny O
Skrev om Xl Tvätten AB

Verkar vara ett ställe som inte kontrollerar sin utrustning särskilt ofta kommer dit betalar startar apparaten och sedan går det inte använda handtryckstvättarna. Det går inte heller att stoppa programmet och få pengar eller kod tillbaka så att du kan byta bås. HELT VÄRDELÖST STÄLLE

1
Gunilla Ellinora Ann L G gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen