Skrev om
Xl Tvätten AB
Har tidigare tvättat 2 HV o HB ca en gång i månaden i flera år, men har nu tröttnat på att de stora tvättbåsen med bryggor ofta är upptagna av småfordon trots tomma småbås. Att köa och invänta sin tur verkar för Lidköpingsborna vara ett okänt begrepp! Dessutom krånglar utrustningen oftare nu, än förr och det blir inte längre lika rent. Lite av ett lotteri att tvätta här.