Xx Trading Sweden AB

1.0

9 omdömen om Xx Trading Sweden AB

Magnus N
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Skickade en motorsåg för lagning för 1 år sedan dom har inte hört av sig. Svarar inte på mail och det går inte att nå dom på telefon. Senast jag lyckades få kontakt med dom för några månader sedan skulle dom kolla upp det och höra av sig. Men det gjorde dom inte. Varning för detta bluff företag som bara lurar folk och snackar skit. Bedragare i mina ögon handla inte av dom då får ni problem.

Kenneth W
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Köp ingenting här - om ni inte vill ha bekymmer. De varor jag köpte skickades till fel ställe och trots många påminnelser till Xtrading struntade de helt i att åtgärda det som hänt. Eftersom jag betalt i förskott och var orolig för att mina pengar skulle frysa inne fick jag slutligen själv åka och hämta varan - 20 mil extra med bil trots att jag betalt 370:- för att få varorna hemlevererade

Gunnar M
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Måste vara det mest oseriösa företaget i Sverige, ljuger och lurar köparna

per t
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Passa er för Ola på X-trading Ljusdal !!! Det finns nog inte någon mer oseriös säljare i Sverige. Köpte en slaghack diesel till ATV . när jag monterade ihop den läckte bränsletanken, ringde åtskillnade ggr inge svar.var upp dit 10 mil enkel resa fick ny tank startade slaghacken slagorna lossnade pga sprintarna var av klenaste laget.ringde flera ggr inge svar åkte upp dit igen, han svarade att det var bäst att byta sprintarna mot bultar då skulle dom hålla.(varför inte säga det vid köpet ?). Kom hem fick igång slag hacken...

David A
Skrev om Xx Trading Sweden AB

HANDLA INTE!! Går inte att nå via telefon eller mail. Vill ha betalt för varor som är returnerade och vägrar att makulera fakturan. Säljer bara det sämsta kina skräpet du kan hitta. Riktigt oseriösa!!!

kalle s
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Levererar ej varor som är förskottsbetalda, svarar ej på mail och ljuger att varan är skickad när man ringer upp dem.

Bengt A
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Beställde ett elverk i mitten på maj som ej levererats efter 2v, annullerade därför orden 2gg 30maj 2 juni. Får i mitten på juli en räkning från klarna för elverket som ej levererats och som annullerats 2gg. Ett riktigt blufföretag

Shan D
Skrev om Xx Trading Sweden AB

VARNING!! VARNING!! VARNING!! Köpte ett elverk Kipor Sinemaster IG2600 i maj, jag har ännu 6 månader efter inte fått något elverk skickat. Kontakterna svarar inte på telefon, och inte på mail efter betalning.

Jörgen K
Skrev om Xx Trading Sweden AB

Total avsaknad av allt vad service heter samt helt oförstående för kritik och reklamationer. Stöddigt och spydigt bemötande, lovade att höra av sig under dagen, men det hände ingenting. Produkten, en skärmvals i mitt fall, höll inte utlovad kvalitet, sned och vind. Kallar sig för "originalet" - hur ser då en kopia ut? Vid påvisande av detta via mail med bilder och telefon visade X Trading inga tecken på att vilja skicka ny produkt eller delar för att byta ut den defekta delen. Nästan omöjligt att nå företaget via telefon,...