Alla kategorier Maskinhandel Gävleborg Ljusdal Xx Trading Sweden AB

Lilla Järnvägsgatan 7, 827 31 Ljusdal — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Xx Trading Sweden AB

• Kenneth W
    Kenneth W skrev om Xx Trading Sweden AB
    Köp ingenting här - om ni inte vill ha bekymmer. De varor jag köpte skickades till fel ställe och trots många påminnelser till Xtrading struntade de helt i att åtgärda det som hänt. Eftersom jag betalt i förskott och var orolig för att mina pengar skulle frysa inne fick jag slutligen själv åka och hämta varan - 20 mil extra med bil trots att jag betalt 370:- för att få varorna hemlevererade Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Xx Trading Sweden AB
    Måste vara det mest oseriösa företaget i Sverige, ljuger och lurar köparna Läs mer
  • per t
    per t skrev om Xx Trading Sweden AB
    Passa er för Ola på X-trading Ljusdal !!!
    Det finns nog inte någon mer oseriös säljare i Sverige.
    Köpte en slaghack diesel till ATV . när jag monterade ihop den läckte bränsletanken, ringde åtskillnade ggr inge svar.var upp dit 10 mil enkel resa fick ny tank startade slaghacken slagorna lossnade pga sprintarna var av klenaste laget.ringde flera ggr inge svar åkte upp dit igen, han svarade att det var bäst att byta sprintarna mot bultar då skulle dom hålla.(varför inte säga det vid köpet ?). Kom hem fick igång slag hacken 45 minuter senare skar motorn, återigen massa telefon samtal inget svar ,åkteupp igen fick med mej en ny motor ,monterade den ut å slå gräs 2 tim senare all olja rann ut genom vevaxeln ,Jag har bet honom att ådgärda problemen men han struntar i det.han har skickat inkasso på grund av att jag har ej varit upp med den trasiga motorn .5024:- jag står här med 2 trasiga motorer och han vägrar att ta tillbaka slaghacken, Han tar inge ansvar för det han säljer. PASSA ER FÖR ATT HANDLA GENOM X-TRADING LJUSDAL OLA Läs mer
  • David A
    David A skrev om Xx Trading Sweden AB
    HANDLA INTE!! Går inte att nå via telefon eller mail. Vill ha betalt för varor som är returnerade och vägrar att makulera fakturan. Säljer bara det sämsta kina skräpet du kan hitta. Riktigt oseriösa!!! Läs mer
  • kalle s
    kalle s skrev om Xx Trading Sweden AB
    Levererar ej varor som är förskottsbetalda, svarar ej på mail och ljuger att varan är skickad när man ringer upp dem. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Xx Trading Sweden AB
    Beställde ett elverk i mitten på maj som ej levererats efter 2v, annullerade därför orden 2gg 30maj 2 juni. Får i mitten på juli en räkning från klarna för elverket som ej levererats och som annullerats 2gg. Ett riktigt blufföretag Läs mer
  • Shan D
    Shan D skrev om Xx Trading Sweden AB
    VARNING!! VARNING!! VARNING!! Köpte ett elverk Kipor Sinemaster IG2600 i maj, jag har ännu 6 månader efter inte fått något elverk skickat. Kontakterna svarar inte på telefon, och inte på mail efter betalning. Läs mer
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Xx Trading Sweden AB
    Total avsaknad av allt vad service heter samt helt oförstående för kritik och reklamationer. Stöddigt och spydigt bemötande, lovade att höra av sig under dagen, men det hände ingenting. Produkten, en skärmvals i mitt fall, höll inte utlovad kvalitet, sned och vind. Kallar sig för "originalet" - hur ser då en kopia ut? Vid påvisande av detta via mail med bilder och telefon visade X Trading inga tecken på att vilja skicka ny produkt eller delar för att byta ut den defekta delen. Nästan omöjligt att nå företaget via telefon, telefonsvarare meddelar att dom har mycket att göra, var god försök senare. Mail har jag aldrig fått svar på. Läs mer