Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Ring 033-10 10 20 www.yreg.se
1.0

Företagsportalen Yreg.se När du träffar avtal med Yellow Register ingår även trafiken som Yellow Registers tjänst yreg.se tillhandhåller. Yreg.se har i snitt 24 000 sökningar per dag, som ditt företag får ta del av med den länk du får på Yregs portal.

6 omdömen om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Sandra T
Skrev om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Otrevligt och oseriöst företag med snåriga avtal som de sluddar igenom per telefon. Därtill kommer hisnande långa bindningtider med hiskeliga priser. Skulle inte rekommendera dessa till min värsta fiende

Tomas B
Skrev om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Oseriöst företag som nu blivit dömda i marknadsdomstolen så anser ni att ni blivit lurade av dessa så hör av er för efter augusti 2011 så får Yellow böter på 1 miljon! Varje gång de använder sig av sina vilseledande för försäljning av internettrelaterade produkter. www.stoppa-Yellow.se

Svein F
Skrev om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Rekomenders ikke. Svindelforetak. Bare lureri fra ende til annen. Skriv ikke kontrakt med dette firmaet, det tar deg 2 år å komme ut av den, og koster mange penger. Samtidig sender de regning på ting som de ikke kan gå gode for. Dette er vår historie fra Norge.

Helene
Skrev om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Blev lurad av Yellow. De pressar folk att skriva under avtal. Priset är orimligt dyrt och tjänsten inte bra. Dessutom försöker dem lura att förlänga avtalet i 2 år genom otydliga och orimliga avsägningsvilkor. Bli inte lurad!!

Rot Rör AB
Skrev om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Vår anledning till kritik Vi tecknade abonnemanget 2006-12-21 sa upp det den 2007-10-08 och abonnemanget avslutas 2010-03-21 enligt de villkor som visserligen stod i avtalet som vi undertecknade, dock insåg vi inte då hur uppsägningen skulle gå till och naturligtvis upplyste inte säljaren om det heller, så var mycket noga med att läsa det finstilta (vilket är mycket att läsa) och du bör inte som jag vara amatör i datavärlden men å andra sidan kan man data skulle man nog aldrig komma på iden att köpa av Y-reg. Visserligen...

Lasse och Helene gillar detta
Niklas B
Skrev om Yreg.se / Yellow Register On Line AB

Yellow.nu / Yellow Register / Yreg /Comitnet är olika namn på samma tvivelaktiga företag. Akta er för dem! Bedrägliga säljmetoder, undermåliga produkter och tjänster och marknadens sämsta avtalsvillkor. Välj vilken som helst av deras konkurrenter och ni har gjort ett bättre val! Rekommenderas EJ!

Anna J och Helene gillar detta