ZARA

Stortorget 248, 183 34 Täby — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om ZARA

• Elin P
    Elin P skrev om ZARA
    Den här klädbutiken besöker jag alltid när jag är i Täby Centurm. Inte nog med att den är stor och har bra utbud. Kläderna är båda prisvärda och riktigt söta. Kvalitén går väl att klaga lite på men annars brukar jag vara riktigt nöjd med mina köp härifrån. De har dessutom skor och en del väskor i sitt utbud. Finns båda dam, herr och barnavdelning.
  • Lena C
    Lena C skrev om ZARA
    Det är verkligen roligt att shoppa på ZARA och gärna här i Täby där ordningen är bätter än i stan och barnsortimentet större. Det är relativt billigt och deras designers har verkligen koll på vad som är i ropet. Framförallt så gillar jag deras sätt att framhäva kvinnligheten i kläderna, men det är inte alltid som deras mått passar en själv (ha,ha,ha) spanjorskorna är generellt lite mindre än oss nordbor. Det ryktas ofta att kvaliteten inte är den bästa och visst tappar en del tröjor fasonen efter några tvättar och noppar sig lite, men många plagg tycker jag håller oerhört bra med tanke på vad man faktiskt betalar. Barnkläderna är underbara det finns alltid något att lägga händerna på och det är nästan helt omöjligt att gå ifrån butiken utan att ha med sig något hem som kompletterar barnens garderob.

Stortorget 248, 183 34 Täby