Zip-Up Svenska AB

Zip-Up Svenska AB

Välkommen till Zip-Up Svenska AB! Vi är en av sveriges ledande leverantörer av ställningar och liftar. Vi kan stolt säga att vi har varit i branschen sedan 1978 och har den erfarenhet som krävs för att du som kund ska bli nöjd.

Under åren har vi produktutvecklat våra ställningar så att de uppfyller marknadens krav. Vårt sortiment är stort och består av allt från saxliftar, bomliftar, larvburna liftar, släpvagnsliftar, pelarliftar och bilmonterade liftar till fallskydd, gångbryggor, fasadställning, väggstöttor och mycket mer.

Välkommen att besöka vår hemsida för mer information eller läs vad våra tidigare kunder har skrivit om oss här nedan.

Läs vad 9 kunder tycker om Zip-Up Svenska AB 2

2021-06-09
    Trevligt bemötande
    Snabba och effektiva
    2020-11-05
    Tack för en helt suverän service som göteborgskontoret gav mig när min Dino 125T "dog" på grannens tomt. Jag fick först omfattande hjälp med att ta ner liften för att kunna flytta bort den från grannens mark. Sedan med felsökning när jag fått in den i ett garage. De ringde t.o.m upp och frågade hur det gick med arbetet. Det är helt exeptionell kvalitet på service! Nu är den igång igen och vi har haft minimalt stillestånd. Än en gång tack för ett mycket bra bemötande, engagemang och service.
    2020-09-28
    Vi köper olika typer av skylifts och har alltid bemötts med bra service.
    2020-09-23
    ZipUp är ett bolag som står för kvaltet och kunskap
    Känns tryggt att jobba med proffs
  • Christer E
    skrev om Zip-Up Svenska AB
    2020-09-16
    Vi har köpt grejer som passar vår verksamhet på Edins kranar som är i lyft företag.

Vi har haft bra erfarenhet av Zip-Up dom har en lång historia och erfarenhet i branschen och en platt organisation.
    2019-09-18
    Snabb service och gott bemötande!
    2019-09-18
    Kurs i Ställningsbyggande:
    Håkan Skoglund, kursledare, var mycket tydlig och rak. Under utbildningen var det inga problem att även ställa direkta frågor kring berörda ämnen. Vid något tillfälle kontaktade Håkan även en kollega för ett korrekt svar.

Om det fanns något mer att önska så var det kanske att handgripligen få bygga en lägre byggställning, men det är omöjligt på bara en dag.

Sammanfattning:
    Bra visnings- och utbildningsmaterial, en tydlig kursledare samt att alla vi 6 deltagare fick ett varsitt mycket bra utformat kompendium, som även inkl. AFS 2013:4.

Tack Zip-Up!

:-)

/Magnus Jacobson, Fastighetstekniker, SVOA
    2019-09-09
    Vi köper ställningar, och även hyr in ställningar med transporter och montage. Vi blir trevligt bemötta av den sakkunniga personalen. Dom lever upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis, så tycker vi att allt fungerar bra med dom.

Stockholms Steg AB
    Rolf Hansson
  • Lasse H
    skrev om Zip-Up Svenska AB
    2019-08-21
    Zip up uppträder proffsigt och håller vad de lovar!
    Vi har köpt 2st Dino och en GSR Billift det senaste året, de levererades på ett proffsigt sätt.
    Vi har även använt Zip up vid ställningsbyggnationer och Håkan levererade både ställning och pris på ett mycket bra sätt!
    Jag kan rekommendera alla att använda Zip up Svenska AB när det gäller liftar, ställningar mm.

Lasse Hedström
    Depåchef Herok Rental AB