ZONECO AB

ZONECO AB

zoneco.se

Zoneco AB - Din Framtida Energi Partner! Med över 40 års expertis som möter vår vision om en hållbar framtid. Vi är din strategiska partner för gröna lösningar och hållbarhet. *Innovation och Kvalitet: Frontfigurer inom förnybar energi. Vi levererar högpresterande, hållbara lösningar som överträffar förväntningar. *Infrastruktur...

6 omdömen om ZONECO AB

Gösta U
Skrev om ZONECO AB

Bra bemötande, trevlig personal, snabb och välgjord montering av solpanelerna.

Leif N
Skrev om ZONECO AB

Vi har köpt batterier och en hybridväxlare till våra solpaneler. Vi har blivet bra bemötta av säljare Jocke som kunde förklara om batteriernas fördelar på ett sätt vi förstår. Oskar som har bokat tider och installatörer har fungerat utmärkt Installatörerna mycket trevliga och hjälpsamma Vi är nöjda kunder

Mette S
Skrev om ZONECO AB

Bra och tydlig kommunikation, snabb leverans och montering. Mycket bra service och professionellt bemötande! Kan varmt rekommendera Oskar och Viktor på Zoneco!

Tommy  A
Skrev om ZONECO AB

Jag kan rekommendera Zoneco och de får högsta betyg. Det har fungerat utmärkt och installationen var smidig. Det har känts tryggt att luta mig till när frågor har uppkommit. Håller de tider tider som vi kommit överens om. Trevliga också!

Willi G
Skrev om ZONECO AB

Serviceinriktad och problemlösande. Vänlig bemötande, lyssnar på synpunkter. Lätt att komma i kontakt med

Håkan F
Skrev om ZONECO AB

Jag hade egentligen rätt låga förväntningar men där var jag fel ute i mina tankar. Tycker att det mesta gick snabbt och enligt överenskommelser. Leveranser kom när de skulle, inget saknades, installation startade till och med en dag för tidigt, pappershanteringen i bakgrunden sköttes också som den skulle (såvitt jag kunde se).