Zoo Kompaniet Sverige AB

1.0

4 omdömen om Zoo Kompaniet Sverige AB

Robert S
Skrev om Zoo Kompaniet Sverige AB

Vad ni än gör köp inte smådjur från detta företag, köpte själv smådjur som visade sig vara sjuka vid köptillfället, och det med en sjukdom som kräver sanering då den lätt smittas till andra djur och faktiskt även människor. Det blev veterinär och dyr nota. Zoo kompaniet var inte på någon punkt viliga att vara tillmötesgående, visade bara en dryg, arrogant attityd gentemot mig som kund när jag tog upp detta. Mycket otrevliga och verkar dessutom sakna kompetens när det djurhållning

Anna M
Skrev om Zoo Kompaniet Sverige AB

Bad om att få reklamera en innermatskål från Hunters som rostat efter två veckors användning. Har aldrig blivit så illa bemött. Fick inte reklamera den rostiga innerskålen utan tvingades att köpa en ny. Vi har varit stora kunder i denna butik i många år men kommer att välja andra djuraffärer framöver istället.

Sarah Hee-Soon P
Skrev om Zoo Kompaniet Sverige AB

Vi hade tingat marsvin i en annan butik men de upptäcktes ha ringorm varpå köpet självklart hävdes. Vi kontaktade då Zookompaniet och frågade specifikt om dom hade marsvin och om dom kollat dom efter ringorm. Butiken svarade att dom kollade sånt regelbundet. Väl på plats valde vi paret med honor som såg fina och lugna ut. Personalen som plockade ut dom ute buren och kollade igenom dom reagerade på att en var väldigt passiv och konsulterade en kollega som tyckte att den var normal. Väl hemma lät vi dom vara ifred i transportlåda...

Karl J
Skrev om Zoo Kompaniet Sverige AB

Nu är det tredje gånger i rad blir jag uppläxad i mina akvariekunskaper och vänligt men bestämt avrådd att köpa fiskar. Jag har haft akvariefiskar innan expediten ens var påtänkt. Man känner sig som en okunnig idiot. Hädanefter kommer jag åka till djuraffärer som kan tänkas sälja fiskar. Synd på en i övrigt bra affär med bra utbud och kvalitet!