ZooIngvar AB

ZooIngvar AB

• BadgeFourYears

Välkommen till ZooIngvar! ZooIngvar började som en sidoverksamhet men har sedan vuxit till att bli en av Sveriges mest välsorterade butiker för sällskapsfåglar. Vi har det mesta du kan behöva när du skaffar en papegoja eller annan fågel. - Snabba leveranser - Gröna leveranser (klimatkompenserar där det är möjligt) - Personlig...

386 omdömen om ZooIngvar AB

Sedan starten hos Reco 2021

Victoria W
Skrev om ZooIngvar AB

Postade varorna mycket snabbt och hade en dag senare.

Veronika H
Skrev om ZooIngvar AB

Bra produkter och väldigt snabb leverans!

Elisabeth E
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans. Varor som de beskrivs

Marie W
Skrev om ZooIngvar AB

Fick mina varor snabbt som jag beställde. Har fåglar som hobby och ville prova ett nytt foder som jag blivit rekommenderat. Hittade det på ZooIngvar. Bra kvalitet.

Henrik S
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans, bra packat och bra produkter.

Cecilia S
Skrev om ZooIngvar AB

Allt gick smidigt och snabbt. De produkter jag ville köpa var lätta att hitta, hela shoppingupplevelsen gick snabbt och lätt OCH dessutom var det överraskande snabb leverans! Då jag är nybliven förstagångsägare till 2 nymfkakaduor, hade jag ingen tidigare erfarenhet av att beställa fågelpellets och tillbehör, men med den här erfarenheten så kommer jag att bli fortsatt kund hos Zooingvar.se! 😀

Pia B
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans och betydligt billigare än andra webbutiker. Kommer att fortsätta att handla hos ZooIngvar :-)

Nellie G
Skrev om ZooIngvar AB

Bra utbud och säljer mycket bra saker för fåglar!

William F
Skrev om ZooIngvar AB

Bra priser, levereras så snabbt som möjligt, inga skador. Skulle hjälpa om produkterna hade mer information när man köper dem. Önskade också att man kunde se sammanlagda priset med frakt innan man har köpt. Annars har jag inga problem.

Pamela N
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans! Bra sortiment!

Kristina J
Skrev om ZooIngvar AB

Bra produkter. Och snabb leverans!

Jane S
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans, blev frön leksak och lampa till mina fåglar. så nöjd

Lise-Lotte T
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans. Beställde på söndag em och hade varorna redan på tisdagen.

Basem A
Skrev om ZooIngvar AB

Den är bra firman. Jag hade hittat allt som behövs.

Malin G
Skrev om ZooIngvar AB

Beställde för 700kr och fick inte alla varor. Hörde av mig till kundtjänst men har fortfarande inte fått återkoppling en månad senare… Lurar sina kunder och tar inte ansvar för sina misstag!

Svar från ZooIngvar AB

Hej Malin. Vi har nu kontrollerar varför du inte fått våra svar. Det är för att din e-postleverantör blockerat leveransen av våra mail. Vidare som du har fått svar på så har alla våra kontroller visat att produkterna du säger saknas var med i försändelsen: 1. Inventering av de produkter som du påstår saknas i din leverans. Lagerbalansen för dessa produkter stämmer. 2. Kontroll av packlistan, där alla varor är markerade som plockade och packade. 3. Vi har vägt alla varor och det medföljande förpackningsmaterialet. Den...

Inga D
Skrev om ZooIngvar AB

service very good. I bougut harrisons bird food. I am actually living in Estonia and we cant get specialty bird pellets anywhere. So it was my closest place to order some. I ordered it to my friends place in Finland and she shipped it forward to me. So, i am happy to get it at all. So, i am thankful of the bottom of my heart really.

Michael S

Allt bara positivt , köpte Harryssons pellets

Bengt N
Skrev om ZooIngvar AB

Köpte Harrison’s Bird Food pellets till mina undulater. Bra produkter!

Eric S
Skrev om ZooIngvar AB

Mycket bra! Fina priser! Snabb leverans!

Maria E
Skrev om ZooIngvar AB

Bra utbud och snabba leveranser. Eftersom jag bor ute på landet, vore det ett extra plus om det fanns hemleverans ockås

Victoria N
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans, bra priser, bra utbud

Lena J
Skrev om ZooIngvar AB

Stort, brett sortiment av allt för fågel. Snabb leverans, trevligt bemötande, bra priser

Fei A
Skrev om ZooIngvar AB

Ordern blev bekräftad och packad snabbt och varorna levererades hela och rena! Stort plus att det finns möjligheter att beställa hem olika delar så att man kan bygga ihop sin egen leksak till sina kära fågelvänner.

ZOOINGVAR AB gillar detta
Mikael D
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans. Väldigt bra saker (fågelleksaker) som levererades! Rekommenderas varmt!!😊👍

Henrik A
Skrev om ZooIngvar AB

Bra service och väldigt snabb leverans.

Susanne N
Skrev om ZooIngvar AB

God service. Lang tid på mine pellets udløbsdato! Og hurtig levering til nærmeste pakkeshop! Jeg anbefaler ZooIngvar. Det eneste er at pga ZooIngvar skulle opdatere deres hjemmeside, så gik der nogle dage inden ordrebekræftelsen blev sendt til min mailboks. Men alt gik jo godt!

Haider A
Skrev om ZooIngvar AB

Kvaliteten på leksakerna var den bästa!! Kunde inte be om snabbare leverans heller. Mer än bara nöjda är vi :)

Urban S
Skrev om ZooIngvar AB

Jag blev bra bemött och allting fungerade väldigt bra och jag fick mina varor snabbt Mvh Urban Svensk

Mia N
Skrev om ZooIngvar AB

Bra utbud, snabb och smidig leverans.

Lady V
Skrev om ZooIngvar AB

Bra sortiment för fåglar. Snabb och vänlig service.

Helene Y
Skrev om ZooIngvar AB

Snabb leverans, nära till mitt utlämningsställe, jag är väldigt nöjd🙂

Anastasia K
Skrev om ZooIngvar AB

Wonderful fast packing and delivery, in three days after order it was already at our home in Finland, Savonlinna. Good products, for example it's the only nearest place where they sell TOP's products (Pellets which are cold pressed, to preserve all vitamins without containing chemicals and sugar, in parrot circles it's the best you can give to you bird, you can feed your Eclectus parrot for 100% sure) for parrots. Stuff is fresh. Also I was ordering sprouting seeds from there as their own brand, it's the best! Good amount...

Ann-Sofie H
Skrev om ZooIngvar AB

Jag är glad att det finns en shop för mina fåglar. Behövde bra mat åt dem-det kom snabbt hem till min närmsta affär. Dessutom köpte jag pelletsen billigare än på vetzoo som jag handlade från tidigare. Så, tack så mycket! Ann-Sofie Hagen Mesta Hage 2 632 36 Eskilstuna

Marie T
Skrev om ZooIngvar AB

Bra vara och snabb leverans. Vara var i verklighet precis som på bild. Toppen

Arian M
Skrev om ZooIngvar AB

Bra och snabb leveranss och bra utbud med massa djurtillbehör.

Monica W
Skrev om ZooIngvar AB

Bra utbud Snabb leverans Mycket nöjd!

Anneli L
Skrev om ZooIngvar AB

Enkelt att beställa och snabb leverans.

Ahmad A
Skrev om ZooIngvar AB

Mer än bra sida 1 sak jag tycker att ni behöver och göra Att flera produkter är slutsålda o det behövs lång vänt tid så gärna lös detta Mvh Annars företaget är 10/10

Jenny I
Skrev om ZooIngvar AB

Bra utbud. Bra priser. Lätt att hitta och handla. Snabba svar vid frågor. Snabba leveranser.

Ann D
Skrev om ZooIngvar AB

Man får sina varor med raketfart 🥰 vilket uppskattas mycket.

Ingela J
Skrev om ZooIngvar AB

Beställer alltid hos er. Trevligt bemötande. Snabba. Brett sortiment. Kan o har rekommenderat er.

Annelie L
Skrev om ZooIngvar AB

Tacksam att zooingvar hade det jag sökte i foderväg till mina fåglar, snabb leverans med tanke på helg och väderlek, hade ett trevligt samtal med ägaren ang lite andra frågor.

Marcus S
Skrev om ZooIngvar AB

Bara bäst. Allt för fåglar från foder till fodergömmor. Snabba leveranser och helt outstanding kundservice

Kristina F
Skrev om ZooIngvar AB

Snabbt. Färsk mat. Enkelt. Bra sortiment.

Catharina A
Skrev om ZooIngvar AB

Zooingvar är bäst, lever upp till mina förväntningar!

Thomas A
Skrev om ZooIngvar AB

Mycket bra produkt. Fin kvalité och mycket uppskattad av fåglarna

Peter S
Skrev om ZooIngvar AB

Enkelt och smidigt och får hem till dörren

ÅSA B
Skrev om ZooIngvar AB

Alltid snabb respons och levererat vid dörren!

Frida H
Skrev om ZooIngvar AB

Zooingvar är alltid pålitliga och har snabb leverans! Nöjd som vanligt

Louise S
Skrev om ZooIngvar AB

Lätt att handla och snabb leverans. Har mycket roliga leksaker till min grå jako. Han älskade sin sjögräsring, som var en av de saker jag köpte.