Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

• BadgeTwelveYears
3 311

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala! Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan...

3311 omdömen om Fastighetsbyrån Uppsala

Sedan starten hos Reco 2015

Carin A
Svartbäcken

Professionell. Hanterade köpet på ett förtroendeingivande sätt.

Amanda K
Sala Backe

Amir Ekbatani har varit en fantastisk mäklare för mig som köper bostad för första gången! Han har varit behjälplig med alla mina frågor och har även varit snabb och enkel att komma i kontakt med. Jag skulle varmt rekommendera Amir till andra och det har varit roligt att göra en affär med honom vid sin sida!

Sabina D
Svartbäcken

Amir var hjälpsam genom hela processen och ordnade med en snabb och smidig försäljning till ett pris som vi var nöjda med. Vi kan varmt rekommendera honom till andra som funderar på att sälja sin bostad.

Henrik W
Kungsängen

Mycket trevligt bemötande, Snabbheten i försäljningen var över förväntan. Frågor som alltid uppstår hanterades professionellt och på ett bra sätt. Adam är lyhörd för förslag och kommentarer med bra feedback och framförallt erfaren och kunnig som mäklare.

Hans-Olof S
Höganäs

Väldigt vänligt bemötande och kunnig. Ringer upp så fort han kan om han ser att jag hade ringt. Jag förväntar mig att en mäklare kan sin sak och de kan han.

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Höganäs

Sebastian övertygade mig att förbereda en försäljning trots att jag inte hade hittat en ny bostad än, jag var tveksam men det skulle visa sig vara väldigt bra. När jag sedan hittade en bostad så fixade han allting åt mig jättesnabbt. Det tog inte ens en vecka så hade han hittat en köpare och vi skrev kontrakt. Sebastian arbetar verkligen snabbt och effektivt och är väldigt tillmötesgående.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Anne, så glad att vi förberedde i god tid så att du nu kan fokusera på nya drömboendet! :D

Mauro M
Kungsängen

Vänlig och engagerad. Har många bollar i luften och kan leda till lite förvirring. Ibland svårt att få tydlig rådgivning när man behöver hjälp med beslut.

Gustav N
Kungsängen

Väldigt professionellt bemötande. Vi har under hela processen känt oss väl omhändertagna och hörda. Rebecca, till skillnad från många andra mäklare som vi har pratat med, är väldigt trevlig och glad. Hon är väldigt bra på att peppa en och man märker verkligen att hon bara vill det bästa för sina kunder. Hon har varit extremt bra på att hålla oss uppdaterade på hur läget har sett ut under budgivningen. Vi är inget annat än supernöjda, tack Rebecca:)

Ellen S
Kungsängen

Supertrevlig, bra energi och tydlig om vad vi kan förvänta oss.

Jesper R
Sala Backe

Ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande hela tiden. Jag är super nöjd met Rebeccas jobb med min lägenhets försäljning.

Ingrid H
Årsta

Väldigt trevlig , jag fick förtroende direkt för han. Tänkte att han skulle kunna få sälja min lägenhet med, det här är min mammas lägenhet. Kan verkligen rekommendera Sebastian, och det kommer jag att göra om jag vet att någon ska sälja sin lägenhet.

Johnny H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Årsta

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Tack så mycket Johnny!! Hoppas att du kommer trivas fint i nya lägenheten! :D

Maria N
Gränby

Rebecca är en trevlig och tillmötesgående person som varmt rekommenderas. Hon är kunnig och letar fram rätt köpare till din bostad.

Rita Kristina F
Sala Backe

Bra och effektiv. Kändes rätt från början och han lyckades bra med försäljningen.

Richard Å
Främre Luthagen

Vi hade anmält till Fastighetsbyrån att vi var intresserade av en lgh i en viss Bostadsrättsförening här i Uppsala. Sebastian hittade en lägenhet, som stämde på vår önskan, och han tog då kontakt med oss. Vi träffades hemma hos oss och ganska snart därefter ordnade Sebastian en visning exklusivt för oss den 10 april. Vi blev förtjusta i bostaden men ville ha några dagar på oss att fundera. Vi insåg att vi behövde ta ytterligare några mått i bostaden och direkt ordnade Sebastian ännu en visning den 15 april för oss. Dagen...

Svar från Sebastian Farhand

Så glad att vi kunde hitta drömbostaden åt er! Jag hoppas att ni kommer trivas i många år framöver! Tack så mycket för det fina samarbetet! :D

Longlong L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mateo Hampton Coleman en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Kapellgärdet

Mateo works so efficiently and give us quite informative instructions during the whole process. We are quite satisfied with his assistance.

Märtha M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mateo Hampton Coleman en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Kapellgärdet

Mateo var väldigt flexibel och informativ. Vi kontaktade honom innan försäljningen var aktuell och han gav oss all information vi behövde inför försäljning. När det sedan var dags så var han snabb och kommunikativ. Han motsvarande alla förväntningar vi har på en mäklare. Trevlig, kunnig och flexibel.

Shuang H
Kapellgärdet

Working with Mateo was an absolute pleasure! His professionalism, patience, and enthusiasm made the entire process smooth and enjoyable. He was incredibly responsible, always available to answer any questions, and his friendly demeanor made it easy to talk to. I highly recommend Mateo for anyone looking to buy and sell a property!

Helena A
Luthagen

Mycket professionellt bemötande och snabb och smidig process. Adam gjorde ett toppenjobb och Fastighetsbyrån har ett väl utvecklat system för allt pappersarbete.

Gunilla Å
Främre Luthagen

Sebastian har visat stort engagemang o kunnande o vi har blivit bemötta på ett proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt bostadsköp o har fått all hjälp av Sebastian för att känna oss trygga

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Gunilla! Så glad att ni äntligen fått den lägenheten ni längtat efter! Hoppas ni kommer trivas fint där!!

Arshia E
Köpte sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Storvreta

Supertrevlig och lyssnade till våra önskemål. William fick det att kännas väldigt tryggt vid köpet av huset.

Per I
Främre Luthagen

Sebastian jobbar snabbt och effektivt utan att det känns stressande. Han tar sig tid att förklara, motivera och svara på korkade frågor, visar på alternativ i processen. Han ger också råd inte bara om försäljningen, utan även inför vårt kommande köp av bostad. Allt detta med ett trevligt och personligt sätt som också ger ett förtroende och lugnar oss i den något, för oss, oroliga situationen att för tillfället sakna ny bostad. Perfekt alltså.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Per! Ser fram emot det fortsatta samarbetet och att se till att ni hittar den perfekta bostaden för er! :D

Ingrid N
Främre Luthagen

Trevlig, kunnig, tillmötesgående. Sebastian höll oss hela tiden informerade om hur allt fortskred, och det kändes väldigt tryggt. Hade vi frågor om försäljningen, fick vi svar direkt. Affären gick snabbt och smärtfritt tack vare Sebastian. Kan varmt rekommendera honom till andra säljare, och skulle det behövas tvekar jag inte att anlita honom igen.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Ingrid! Så glad att vi fick till en så snabb och smidig affär! :D

Ulrica S
Luthagen

Toppen mäklare som är väldigt fokuserad, service minded och ödmjuk och jobbat hårt för oss som säljare av bostad. Vi är mer än super nöjda.

Klara A
Luthagen

Väldigt bra bemött! Snabb när affär skulle göras och kunde mycket om fastigheten. Alltid trevlig och ville allas bästa. Riktigt grym

Jonny S
Luthagen

En väldigt trevlig ung man som motsvarade våra förväntningar med råge och proffsigt agerande under våra möten, kan verkligen säga att jag skulle rekommendera alla jag känner och dom jag inte känner att anlita Adam //Jonny

Helena A
Luthagen

Adam var mycket trevlig och tillmötesgående. Han återkopplade snabbt på frågor och var tillgänglig

Christoffer E
Köpte sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Storvreta

Vi fick som köpare ett väldigt gott intryck av William som mäklade affären. Tillgänglig, lyhörd och lugn under hela köpprocessen.

Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Storvreta

Gott samarbete, bra på att återkoppla till oss som försäljare.

Helen H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gita Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Årsta

Mycket kunnig mäklare. Hon följer upp, och informerar på ett föredömligt sätt. Hon förklarar på ett bra sätt som man förstår.

Alexander P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gita Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Årsta

Gita var engagerad, tydlig och professionell genom hela köpprocessen och jag rekommenderar henne starkt!

Olov B
Luthagen

Tydlig och enkel att ha att göra med.

Oscar C
Luthagen

Amir arbetade hårt för att vår försäljning skulle bli så bra som möjligt och uppnådde våra högt ställda förväntningar.

Bobbo C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Fålhagen

Korta svaret mycket bra! Kunnig,informativ,engagerad samt lugn och samlad norrlandstyle!

Jacob Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hällström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Hjälpte oss att hitta vår drömbostad. Rekommenderas!

Svar från Fredrik Hällström

Tack Jacob och Julia;) Lycka till i ert drömhus.

Robert P
Svartbäcken

Jobbat hårt i en svår marknad.

Martin S
Fålhagen

Bra bemötande, hjälpsam och väldigt kommunikativ. En bra mäklare helt enkelt.

Saga K
Luthagen

Mateo är målinriktad och energisk. Han är även lyhörd och lätt att få tag på om det skulle vara några funderingar. En professionell och duktig mäklare. Rekommenderar! :-)

Elsa K
Luthagen

Snabb och effektiv i förhandlingar, samt väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Mateo!

Björn N
Luthagen

Mateo var tillgänglig och engagerad under hela processen. Vi är mycket nöjda över hans insats!

Björn K
Luthagen

Mateo gjorde ett suveränt jobb. Påläst, engagerad och entusiastisk. Vi fick precis den mäklartjänster vi hade hoppats på.

Isabel Å
Luthagen

Otroligt serviceinriktad och tillgänglig mäklare!! Har endast gott att säga om Mateo

Anna S
Svartbäcken

Toppen rakt igenom, rekommenderar starkt denna mäklare

Kevin T
Fålhagen

Hur sjyst, tydlig och bra som helst! Kunde bli något bättre på att minnas detaljer man sagt, men jag skulle absolut rekommendera.

Johan S
Svartbäcken

WOW! Har varit i kontakt med mycket mäklare under senaste tiden då jag både sålt och köpt bostad och måste säga att Rebecca utmärker sig från de flesta. Uppfattningen jag fått av tidigare mäklare man varit i kontakt med är att de upplevts lite för inriktade på att enbart sälja och upplevts oengagerade i processen fram till försäljning. Rebecca däremot har jag upplevt som väldigt engagerad och involverad genom hela processen och har alltid varit väldigt tillmötesgående. Så vill man ha en mäklare som inte bara är grym...

Rebecka L
Fålhagen

Amir gav oss ett otroligt bemötande redan vid ankomst för visningen av lägenheten. Som köpare kände man sig välkomnad och trygg med Amir som mäklare. Han hade god kunskap kring objektet i fråga och erbjöd en hög klass av service. En informativ visning som la en bra grund inför köpet av lägenheten. Vidare var Amir snabb i sin framförhållning vilket ledde till en okomplicerad och snabb affär vilket uppskattas av mig som köpare. Både jag och min pappa tycker att Amir gjort ett exceptionellt jobb och det hela har skötts väldigt proffsigt. Tusen tack för ett grymt arbete Amir!

Olle E
Centrum

Bra och tydlig kommunikation. Bra diskussioner och jobbar för att göra säljaren nöjd.

Andreas H
Svartbäcken

Trevlig, tillmötesgående och flexibel!

Ann-Marie E
Årsta

Vi fick ett mycket bra bemötande och han var väldigt supportande och tog hand om allt. Gav bra tips inför visningen. Vi känner oss mycket nöjda och kommer att vända oss till Fastighetsbyrån igen om en ny affär skulle komma på tapeten.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket! Ser fram emot att jobba med er igen i framtiden någon gång!! :D

Sandra H
Årsta

Sebastian har varit otroligt trevlig och tillmötesgående under hela processen, från visning till försäljning. Han är alltid villig att hjälpa till och hör snabbt av sig med svar på frågor. Att köpa bostad med Sebastians hjälp har känts tryggt.

Svar från Sebastian Farhand

Stort stort tack för de fina orden Sandra och jag hoppas att du kommer trivas fint i lägenheten! :D