Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Ring 016-13 28 80 www.ninaprenker.se

Salong stadskällaren by nina prenker finns på Köpmangatan 50 Eskilstuna. Grundades för 30 år sedan, erbjuder allt inom hårvård, klipp och färgförändringar. Alla kunder är välkomna ung som gammal inget hår är omöjligt, ger bra råd på produkter du kan behöva och älskar service och att du går hem med ett bättre självförtroende...

137 omdömen om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Monika G
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

När man kommer till Hår &inspiration blir man alltid bemött som man en vän, alltid glad o trevlig. Hon vet alltid hur man vill bli klippt, har gått o klippt mig i ca 30 år hos Nina.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 312 omdömen 4.7 av 312 omdömen
BadgeTwoYears

Sassa var jättegullig, noggrann och inkännande. Jag hade höga förväntningar och Sassa levde upp till dem. Kände mig mycket nöjd efter besö

Elisabet H Elisabet H
Annette A
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Trevligt bemötande och en kunnig frisör som vet vad hon gör och som kan klippa. Miljön är mysig o välkomnande. Finns en hel del produkter att köpa både hårprodukter, doftljus mm o det är trevligt. Det känns bara bra.

Paula T
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Proffsigt rakt igenom. Dessutom trevlig miljö !

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack vad gullig du är och mysigt när du hälsar på mig och jag får äran att göra ditt hår//nina

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 312 omdömen 4.6 av 312 omdömen

Anna S
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Mysig och rogivande miljö, en som kan sitt yrke. En salong som jag kan rekommendera.

Tack Anna för fina ord ❤️ mysigt med dig i stolen //nina

Jonas L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Mycket fin salong med känslan av ett vardagsrum, avslappnad atmosfär klart det självklara valet för mig och min familj när det är dags för klippning.

Tack Jonas mysigt och hjärtligt när ni är på salongen // Nina

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 243 omdömen 4.6 av 243 omdömen
BadgeTwoYears

Trevlig men kände mig tyvärr inte väl omhändertagen. Kändes som att hon ville bli av med mig rätt fort och stylingen av håret var det slarvi

Birgitta W
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid trevligt att komma dit. Mycket vänligt bemötande.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Åh finaste Birgitta alltid mysigt med våra samtal och få göra dig fin i håret❤️

Maria E
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Blir väl bemött känner mig väldigt omhändertagen i vacker miljö. Blir lyssnad på och av en Mästares kunnighet o erfarenhet blir jag väldigt nöjd med färgningen och frisyren. Kan varmt rekommendera denna salong och kommer att återkomma

Tack finaste Maria du är en mästare själv // Nina

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Catarina H
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid väldigt trevligt att komma till Ninas fina och ombonade salong. Nina är en mycket skicklig frisör och får ordning även på mitt hopplösa hår.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Catharina alltid mysig med dig i stolen och våra härliga prat om livet // Nina

Monica E
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Har varit trogen kund i många år och tänker fortsätta så. Bästa stället i stan för att ta hand om mitt hår. Lugn, mysig och välkomnande miljö.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Monica alltid mysigt med dig i stolen och våra härliga prat om allt // Nina

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Lisbeth M
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Personligt och trevligt bemötande som alltid. Litar fullt på att resultatet blir bra. Klippning.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Lisbeth alltid mysigt med dig i stolen och härliga samtal om livet //Nina

Jenny D
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Man blir alltid lika väl omhändertagen och bortskämd av Nina. Väldigt mysig salong med hemmakänsla. Skön stund under tvättningen med huvudmassage och hårinpackning. Håret känns välklippt och slingorna håller länge.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Jenny så mysigt att ha dig i stolen men många skratt och härliga idéer 💯//Nina

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Eva H
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Såå mysig miljö, avkopplande. Nina kunnig o delar sina tips, råd o kunskap. Klart nöjd!! 👌🫶

Tack Eva så mysigt med er i stolen // Nina

Gunilla P
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Trevlig och trygg upplevelse. Alltid lika skön hårtvätt med massage.

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Carina L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid nöjd med klippning och färg. En trevlig stund i en jättemysig salong.

Birgitta L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

En härlig upplevelse i fina och rena lokaler och en duktig frisör!

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack fina Birgitta det är många år vi hängt ihop och älskar varje sekund av det// Nina

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1077 omdömen 4.8 av 1077 omdömen

Micke N
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Blir alltid väl omhändertagen och nöjd med resultatet.

Ann-Kristine K
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid ett fantastiskt och proffsigt bemötande. Lugn och fin miljö. Alltid nöjd när jag går därifrån. Köpte en väldigt bra Anti-Humidity Spray från Oribe

Tack A-l alltid mysigt med dig i stolen //Nina

WAU Fagersta
4.9/5 i betyg av 610 omdömen 4.9 av 610 omdömen

Så trevlig, glad och social Hade inga förväntningar, men funkade jättebra. Fin upplevelse, nöjd kund, köpte klippning.

Marco K
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid lika trevligt och glatt bemötande när man klipper sig hos Nina.....

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Marco härliga snack om livet och alltid roligt med en god finne i stolen//Nina

Marie L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid ett lugn och skön atmosfär.

Tack Marie alltid mysigt att ha dig i stolen// Nina

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1061 omdömen 4.8 av 1061 omdömen

Gunilla G
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Mycket nöjd med klippning, frisyr och bemötande. Lugn och avslappnande miljö.

Tack Gunilla alltid mysigt när du är hos mig // Nina

Eva S
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Hon är trevlig och kan sitt jobb. Jag klippte mig.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack alltid mysigt med dig i stolen //Nina

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Birgitta J
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Mycket kunnig. Trevligt och korrekt bemötande

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Birgitta alltid mysigt med en stund med dig i stolen// Nina

Lennart J
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid lika bra hos Nina. Snyggt klippt och stylat som alltid

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Du är bara bäst min favorit lelle //Nina

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen
BadgeTwoYears

Bojana always makes me feel welcome and knows exactly how to cut my hair so it is low maintenance (which i love!). She communicates well dur

Mia J
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Hemtrevligt, välkomnande och mycket professionell behandling.

Tack Mia du är bara bäst //Nina

Annelie J
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Att bara gå innanför dörren och uppleva miljön på salongen ger en härlig känsla och bra start. Har tidigare hört från kollegor om både salongens trevliga bemötandet men framför allt den kunskap som Nina har i bagaget. Nöjd med besöket och kommer gärna tillbaka. La in slingor och klippte håret. Köpte 4 olika produkter från "Authentic Beauty Concept" vilket jag tyvärr är mindre nöjd med då dom kostar en hel del, men den chansningen får man ta när man ska prova nya produkter, så i helhet - Mycket nöjd och kan varmt rekommendera salongen!

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Annelie hör gärna av dig vad som inte känns bra så jag kan hjälpa dig med produkterna så det blir bra vet att det tar ett tag innan man lär sig hur det funkar❤️//Nina

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 282 omdömen 4.8 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Ulla T
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Det är alltid skönt komma till Nina och fixa håret.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Ulla det är alltid mysigt med våra samtal och alltid få klippa och färga dig i det du vill göra //Nina

Patrik R
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Skön och avslappnade salong. Myket lyhörd och proffsigt bemötande. Ett samarbete uppstår när jag förklarar hur jag vill bli klippt.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid kul när du kommer, ett bra snack härlig energi och kul med utmaningar du är en bra kille som jag älskar att snacka med om livet! Nu har du långt hår snart börjar vi om….//Nina

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 399 omdömen 4.8 av 399 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Karin S
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Trevlig och varm miljö. Bra klippning!

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Karin för din mysiga stund i stolen och hoppas att håret känns bra på återseende//Nina

Lena S
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Jag blir alltid bemött på ett varmt välkomnande sätt. Man trivs hos Nina. Vacker salong. Nina är ett fullblods proffs.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Sötaste Lena du är en sprudlande energi knippe och alltid mysiga samtal och full energi //nina

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 324 omdömen 4.7 av 324 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Anna C
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Lyxig salong med det lilla extra. Blir alltid nöjd när jag går därifrån.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Anna alltid mysig stund med dig i stolen livet håret energin och samtalen //nina

Mia Å
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Otroligt vacker och skön miljö samt en super proffesionell frisör

Tack Mia du är bäst // Nina min stjärna i allt

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 302 omdömen 4.6 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Borislava A
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid bra bemötande. Fått håret klippt och stylat och är väldigt nöjd. Köpte bra hårprodukter

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Du är en mysig kund att ha i stolen med bra samtal och kul att du handlar av mig lokalt // Nina

Inger E
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid varmt mottagande Lika nöjd varje gång jag går därifrån Bokar alltid ny tid . Har haft samma frisör i många år . Fin service

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack finaste Inger, det är alltid mysigt att ha dig i stolen och fina frisyrer och härliga samtal//Nina

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Tove F
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid lika nöjd! Det är så härligt att bli fixad i håret. Det är en stund jag värderar högt och så älskar jag Oribes produkter.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Min bästa guldklimp du är kul att klippa då det aldrig blir samma frisyr varje gång och våra samtal är värda guld precis som du//Nina

Desire K
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Underbar salong och en mycket trevlig och professionell frisör. Känner mig alltid välkommen och trevligt bemött av min frisör Nina.Alltid nöjd med mitt hår och frisyr när jag lämnar salongen. Köper produkter av Nina som passar mitt hår och frisyr, då får jag hjälp med det bästa för just mig och mitt hår. Jag handlar produkterna av min frisör för då vet jag att det är bra kvalité och gynnar den lokala handeln.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Desire du är en otroligt trevlig mysig människa som jag uppskattar enormt i min stol och härliga samtal om livet //Nina tack för all support

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2033 omdömen 4.9 av 2033 omdömen

Annette W Annette W
Harry L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Som alltid trevligt och avslappnat att bli klippt hos Nina Prenker.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Harry alltid trevligt att ha dig i stolen och härliga samtal //Nina

Iwonna M
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

En fantastisk salong med ett lugn och gott kaffe. Man får ett varmt och glatt välkomnande och man går därifrån mycket nöjd och har en bra känsla i både knopp och kropp..

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Åh du är bäst, många roliga samtal om livet barn och hur bra man kan må av bra energi //Nina

WAU Avesta
4.8/5 i betyg av 545 omdömen 4.8 av 545 omdömen
BadgeThreeYears

Kunnig och duktig. Beskriver vad hon tänker göra och varför. Glad och lätt att prata med, Har ett fint bemötande och är alltid positiv och t

Catharina K Catharina K
Stefan D
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Bästa stället 😀 trevlig kunnig lite spakänsla .

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Du är bara bäst, härlig kille med djupa samtal och tror du behöver detta lite extra.. #vila //Nina

Carina T
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Proffsig kunnig ich en härlig atmosfär

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Carina mysigt att ha dig i stolen du är bäst //Nina

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 511 omdömen 4.7 av 511 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Hans-Åke P
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Mycket proffsigt och trevlig miljö. Går alltid därifrån mycket nöjd med resultatet!

Tack Pappa alltid mysigt att ha dig i stolen //Nina

Sara L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Alltid ett fantastiskt bemötande. Salongen är en oas, med allt från stillsamt lugn till roliga samtal. Fokus på dig som kund, lyhörd, bra tips och idéer. Man går därifrån nöjd, med positiv energi och såklart snyggt hår! Rekommenderas!!

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Sara alltid mysigt med dig och ditt vackra hår och våra underbara samtal //Nina

Anna A
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Det är alltid en lyxstund hos Nina på hennes fina och mysiga salong. Känner mig alltid nöjd och fin när jag går därifrån.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack fina Anna du är alltid mysig att ta hand om och ditt fantastiska tjocka hår, //Nina

Ola B
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Som alltid ett nöje att bli omhändertagen av Nina. Se till att prata lite politik med henne 😁😁😁

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Ollaaaaaaaa ❤️ du är bara bäst jag älskar politik och dig ❤️

Fredrik N
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Nina är väldigt duktig och klippningen håller länge.. Kan verkligen rekommendera henne!

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Fredrik det är ett nöje när du kommer och sköna pratstunder ❤️

Jenny N
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Nina ger alltid sitt bästa till mig som kund. Ett besök hos henne är alltid 100%

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack finaste Jenny det är alltid mysigt med dig och din familj ni är som min extra familj❤️

Eva Å
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Underbart bemötande av en professionell frisör som är oerhört kunnig och duktig utövare av sitt yrke. Alltid nöjd när jag lämnar salongen.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack Eva så mysigt och ta hand om dig och prata om livet och du är aldrig rätt för ny frisyr

Kerstin Y
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Trevligt o lättsamt bemötande, härlig miljö, Duktig frisör som lyssnar o känner in mina önskemål. Alltid nöjd när jag går därifrån. Ett extraplus för skalpmassagen och att produkterna går att köpa på salongen.

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack finaste Kerstin❤️ alltid mysigt med dig i stolen

Yvonne L
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Proffsigt och trevligt i fina lokaler!

Tack Yvonne trevligt att få göra ditt hår //Nina

Kristina S
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Proffsigt, från början till slut. Tack, Nina!

Svar från Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Tack själva kul att kunna rätta till det som var fel // Nina

Yvonne J
Skrev om Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration

Blev fint bemött jag fick ny frisyr känner mig. nöjd. Köpte inga nya produkter har en hel del hemma som man måste. använda först. 😎

Tack Yvonne kul att ses igen //Nina