Saxoteket

Ring 0171-557 55

46 omdömen om Saxoteket

Carola B
Skrev om Saxoteket

Avslappnat och lyhört bemötande, proffsig frisör med lång erfarenhet.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 277 omdömen 4.8 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Rosie G
Skrev om Saxoteket

Slingor +KLIPP. Bästa Carro klipper och färgar. Hon har fria händer. Jag går aldrig därifrån missnöjd. Många år har det blivit...

Hugo J
Skrev om Saxoteket

Trevligt bemötande och minimal väntetid. Hade inga speciella förväntningar. Bra klippning. Nöjd med resultatet.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 614 omdömen 4.6 av 614 omdömen
BadgeTwoYears

Jenny väldigt trevlig social o bra frisör! Väldigt nöjd!!

Maria B
Skrev om Saxoteket

Så trevligt bemött som alltid! Jag klippte en mkt kortare frisyr och Carro ser alltid vad man passar i’ Köpte även en stylingprodukt! Har även ’värvat’ nya kunder till henne! Helt klart den bästa och mest erfarna frisör jag mött❤️

Berit L
Skrev om Saxoteket

Jag blev bra bemött, gick nöjd ut därifrån. Jag klippte mig.

WAU Avesta
4.8/5 i betyg av 544 omdömen 4.8 av 544 omdömen
BadgeThreeYears

Kunnig och duktig. Beskriver vad hon tänker göra och varför. Glad och lätt att prata med, Har ett fint bemötande och är alltid positiv och t

Catharina K Catharina K
Danne B
Skrev om Saxoteket

Vänlig och tillmötesgående. Professionell i utförandet. Perfekt resultat. Mycket prisvärt.

Dennis A
Skrev om Saxoteket

Alltid lika nöjd hos Saxoteket!

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 298 omdömen 4.7 av 298 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Nathalie G
Skrev om Saxoteket

Vi fick en tid redan samma dag, dottern på 12 år som inte har bra erfarenheter utav frisörer blev toknöjd. Hon fick även tips och trix på hur hon kan fixa håret. Trevlig personal och rimliga priser :)

Karin L
Skrev om Saxoteket

Carro är alltid noga och extremt proffsig. Hon kommer med förslag och tips samtidigt som hon är lyhörd för önskemål. Jag har klippt och gjort slingor i mitt hår och har alltid varit supernöjd, faktiskt över förväntan varje gång! Jag vill verkligen rekommendera Carros Saxotek för bästa kundbemötande, sin höga proffesion i yrket och där det genuina intresset för hår och kund alltid är i fokus!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1073 omdömen 4.8 av 1073 omdömen

Eva M
Skrev om Saxoteket

Höll utsatt tid, gott bemötande, gick igenom håret noggrant, håret blev som jag bett om

Gustav A
Skrev om Saxoteket

Alltid god hjälp. Lätt att få tid. Inget svårt att få extra, mera behandling än vad jag bokat.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 397 omdömen 4.8 av 397 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Christina F
Skrev om Saxoteket

Blir alltid väl mottagen och känner mig nöjd med klippningen. Vi har så trevligt så tiden går alldrlesförfort.

Susan J
Skrev om Saxoteket

Toppenbra, som vanligt! Carro har alltid bra idéer om vad som funkar, både gällande frisyr och hårfärg

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 129 omdömen 4.6 av 129 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Pontus T
Skrev om Saxoteket

Har klippt mig hos Carro i 30 år. Rekommenderar Carro starkt.

Agneta H
Skrev om Saxoteket

Alltid utmärkt bemötande och alltid nöjd med resultatet

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Åsa A
Skrev om Saxoteket

Trevligt bemötande. Jag har alltid varit nöjd med mina besök. Jag klipper och färgar håret där regelbundet.

Cilla H
Skrev om Saxoteket

Jag blir alltid positivt bemött och min frisör anstränger sig alltid för att det ska bli en bra upplevelse. Även när det varit ont om klipptider är hon flexibel och lyckas hitta/skapa en tid som fungerar.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1060 omdömen 4.8 av 1060 omdömen

Annelie M
Skrev om Saxoteket

Bra! Ärliga och ger bra tips.

Rose-Marie S
Skrev om Saxoteket

Personligt och vänligt bemötande varje gång!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 281 omdömen 4.8 av 281 omdömen

Marie J
Skrev om Saxoteket

Klippte mig hos en "elev", över förväntan ! Jätteduktig tjej, kom med bra förslag😊 kommer boka en ny tid inom kort, mycket nöjd. / Marie

Sara B
Skrev om Saxoteket

Alltid så nöjd! Gått i säkert 20 år hos Carro och alltid nöjd!

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Ann-Christine B

Bra bemött , trevligt persoal, så nöjd :)

Bo M
Skrev om Saxoteket

Klippning. Bra resultat. Vänligt bemötande. Kan rekommenderas.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2029 omdömen 4.9 av 2029 omdömen

Annette W Annette W
Mats E

positivt bemötande Proffsig klippning Lätt att få tid

Gudrun N
Skrev om Saxoteket

Blev bemött som vanligt med vänlighet och ett proffsigt jobb.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 306 omdömen 4.6 av 306 omdömen

Pia P
Skrev om Saxoteket

Jag blir alltid bra bemött av Carro samt de elever hon har. Jag har gått hos Carro i ca 20 år och ALLTID blivit nöjd med resultatet, hon färgar och klipper var 5-6 vecka. Hon har även gjort en håruppsättning per år när jag skall på gala i stadshuset. Den enda gången jag deltagit på Nobelfesten gjorde hon min håruppsättning!! Jag kan mycket varmt rekommendera henne!

Åsa N
Skrev om Saxoteket

Bästa frisören! Jag blir alltid nöjd och får frågor vem som klipper mig.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 309 omdömen 4.7 av 309 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötande är ju trevlig… Sååå besviken.. mitt hår är bränt och frissig och färgen är Inte som det lovat utföra…. Tråkigt….

Maritess A Maritess A
Kai S
Skrev om Saxoteket

Alltid lika trevligt och bra frisörer

Leia M
Skrev om Saxoteket

Jag blev bemött på ett jätte bra sätt hon var jätte trevlig och väldigt rolig att prata med. Och mitt hår blev super bra och jag gick ut från salongen mer nöjd än nånsin. Jag var spänd att testa salongen för att jag slog klippt mig där så hade inga riktiga förväntningar men jag hoppades på att det skulle vara bra och det var det verkligen.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Robbin J
Skrev om Saxoteket

Har gått till Saxoteket i snart 10 år och kommer fortsätta gå dit. Carro är riktigt bra.

Karin A
Skrev om Saxoteket

Alltid fint och trevligt bemötande, inlyssnande, ger förslag, är proffsiga och lever upp till förväntningarna. Senaste besök klippning.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 504 omdömen 4.8 av 504 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Annelie M
Skrev om Saxoteket

Det är alltid lika trevligt och välkomnande att gå till Saxoteket och Carro! ❤️ Jag har och min familj har varit trogna kunder hos Carro sedan 1995 då vi först flyttade till Bålsta. Jag kan inte tänka mig att gå till någon annan frisör än Carro! 😃🥰

Danica H
Skrev om Saxoteket

Isabelle som är min frisör har en fantastisk personlighet och väldigt nogran i sitt arbete . Stor portion med humor ...❤️😊

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 240 omdömen 4.6 av 240 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid trevlig, snabb men noggrann

Evelina V Evelina V
Annika O
Skrev om Saxoteket

Bra personligt bemötande med kompetent frisör

Therese H
Skrev om Saxoteket

Trevlig och kunnig personal som vet vad de gör!

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Helena T
Skrev om Saxoteket

Bästa salongen i byn! Alltid nöjd💐

Jens N
Skrev om Saxoteket

Mycket trevligt bemötande. Köpte hårklippning,gubben blev som ny.

Svar från Saxoteket

Hahah härligt att höra! Skönhet passar i allt😃

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Cribba E
Skrev om Saxoteket

Bra klippning o trevlig personal

Ingrid J

Alltid bra bemötande hos Carro

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Lennart O
Skrev om Saxoteket

Carro är en mycket trevlig, välkomnande och verbal person, dessutom mycket noggrann och proffsig frisör. /Lennart

Lucas S
Skrev om Saxoteket

Carro tar alltid hand om en med största entusiasm och man kommer alltid ut med ett gott resultat, rekommenderar starkt!

Anette F
Skrev om Saxoteket

Är gammal kund och ska så förbli.alltid väl behandlad.

Marie K
Skrev om Saxoteket

Bra bemötande, mycket skicklig och lång erfarenhet, känner oss alltid nöjda, rekommenderas 👍🏻

Katarina N
Skrev om Saxoteket

På Saxoteket blir man alltid trevligt bemött, och bortsett från det är Carro är en fantastisk och helt oslagbar frisör!, Går alltid därifrån glad och nöjd, med håret klippt i en ny frisyr! 😊

Ann F
Skrev om Saxoteket

Mycket nöjd, hårtvätt och klippningar

Anette G
Skrev om Saxoteket

Klippte och fixade till håret! Vänligt bemött och nöjd med resultatet!