Styleport

Styleport

www.styleport.se

Vi vill att det ska bli enklare att få känna sig lite finare – varje dag! Styleport Salongen samlar skönhetsbehandlingar till vardag och fest på ett ställe. Till oss kan du komma för en snabb hårstyling och make-up, men även klippning, färg samt frans- och brynstyling. Vi gör gärna även mer avancerade behandlingar inför speciella...

46 omdömen om Styleport

Emma S
Skrev om Styleport

Ägaren är supertrevlig. Han tillsammans med personalen får en alltid att känna sig speciell och välkommen. Lyxig salong!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 616 omdömen 4.6 av 616 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid så så trevlig och rar. Blev supernöjd med min klippning och vistelse!! Bästa frisören

Annika S
Skrev om Styleport

Jag har blivit klippt av Jenny Loo, som är en mycket sympatisk och lyhörd frisör och stylist som både kan prata med sin kund och kan "sälja". En drömsanställd! Har också varit på ett stylingevent där jag fick med mig en utsökt goodybag. Många bra produkter. Jag kommer att gå dit igen även om det är på gränsen rent ekonomiskt för mig. Det är lugnt och skönt, litet och personligt. Nära till mitt jobb och lugn och fin personal. Jag klarar inte av när det blir för ytligt och bara handlar om lockar i håret. Jag tycker Stylport har både och.

Marika W
Skrev om Styleport

Proffsiga. Otroligt generösa öppettider och väldigt flexibla när det kommer till speciella förfrågningar.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 309 omdömen 4.7 av 309 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötande är ju trevlig… Sååå besviken.. mitt hår är bränt och frissig och färgen är Inte som det lovat utföra…. Tråkigt….

Maritess A Maritess A
Anna F
Skrev om Styleport

Hade Meg som frisör och hon var helt fantastisk, både på klippning/hårbehandling och övriga rekommendationer av hårkurer, schampoo och balsam som skulle passa mitt hår. Även väldigt prisvärt för detta område.

Felicia L
Skrev om Styleport

Jag älskar att gå till Styleport! Superfin lokal, trevlig personal och jag blir alltid nöjd med resultatet!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Janina
Skrev om Styleport

Helt ok föning, bra klippning dock har den frisören slutat.

Camilla C
Skrev om Styleport

Jag har färgat ögonbrynen samt fått styling på Styleport och varit super nöjd med båda tjänsterna. gillar i synnerhet style+fruckost konceptet

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1060 omdömen 4.8 av 1060 omdömen

Maria J
Skrev om Styleport

Köpt flera st styling-mkt nöjd. Samt ordnade min brudmakeup o hår=👍

Birgit E
Skrev om Styleport

Snygg ny färg och bra klippning!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Ebba T
Skrev om Styleport

Klipp, sling, nyansering Blev föredömligt mött Levde upp till alla förväntningar, mer än nöjd! Fantastisk upplevelse!!

Onur K
Skrev om Styleport

I love my experience in Styleport. It has a welcoming atmosphere together with classy design. The products used are top quality and stylists are top notch. I am very satisfied with the service I receive and I would like to suggest Styleport to everyone who are looking for the best styling or hair treatment experience.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 281 omdömen 4.8 av 281 omdömen

Siri R
Skrev om Styleport

Min frisör Jenny är min hair soulmate, låter ingen annan röra mitt hår. Alltid ett första klassens bemötande, lyxiga produkter och man känner sig som en riktig queen från att man sätter sig i stolen tills man lämnar salongen. Ser galet fram emot nästa gång, så glad att jag hittat hit.

Camilla P
Skrev om Styleport

Fantastiskt trevlig personal och toppservice! Rekommenderas!

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Gunilla B
Skrev om Styleport

- Håruppsättning samt make up - Ett väldigt nonchalant sätt - levererade inte. Hade bokat håruppsättning samt make upp för ett bröllop men tjejen kunde inte utföra det då hon inte hade penslar mm. Hon sa att jag kunde gå till Åhlens för en gratis make up... Kommer inte att rekommendera Styleport

Svar från Styleport

Hej Gunilla! Stort tack för att du tar dig tid att ge dina synpunkter. Vi blir bedrövade av att läsa om din upplevelse och beklagar verkligen att du inte alls känt dig nöjd. Det du upplevt är långt, långt under våra ambitioner - vi ställer höga krav på alla som jobbar hos oss och får normalt mycket goda omdömen, men i det här fallet har något brustit. Helt klart. Den personen som hjälpte dig var provanställd och fick inte förlängd anställning hos oss. Vi har verkligen velat gå till botten med detta fall då det inte...

Emma F
Skrev om Styleport

Super trevliga tjejer som jobbar! Använder deras tjänst Styling och tycker att funkar utmärkt!

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Ninni A
Skrev om Styleport

Köpte två festsminkningar plus styling av håret, en till mig själv och en till en vän som fyllde år. Personalen var väldigt trevlig och lokalen var jätte fin. Jag hade väldigt höga förväntningar på både smink och hår, men jag kan tyvärr inte ge 10/10 i betyg utan snarare 7/10. Sminkningen var fin men både jag och min vän hade förväntat oss bättre finish..håret va också fint men även där hade jag nog lite högre förväntningar på slutresultatet. Så, jätte fin lokal, riktigt härlig personal men resultatet på tjänsten kunde...

Alina B
Skrev om Styleport

Klipp och färg! Världens bästa frisör jobbar här, blir almtid bemött med service i världsklass! Och resultatet blir äver förväntan varje gång :)

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 277 omdömen 4.8 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Annika R
Skrev om Styleport

Ett proffsigt och personligt bemötande. Jag tycker dock att de kan behöva se över möjligheterna att kunna boka om och av tid på hemsidan. Bra med aktiviteter och erbjudanden!

Angelique V
Skrev om Styleport

Jag hade en blowout och det var super fantastisk !!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 307 omdömen 4.6 av 307 omdömen

Saga A
Skrev om Styleport

Jag har vid ett flertal tillfällen använt mig av Styleport för att bli fest- och fotofin. Stylisterna har ett utmärkt öga och fått mig att se ut som mig själv fast så oändligt mycket snyggare! Väl omhändertagen, proffsigt utförande och bra tips på fortsatt styling hemma med produkter som verkligen gjort skillnad! Otroligt nöjd och ser dem som min "go-to-salong"!

Margit E
Skrev om Styleport

Fick håret tvättat och blåst blev jättefin. Väl omhändertagen från start tills jag gick ut genom dörren - kände mig ompysslad.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Karin S
Skrev om Styleport

Salong där du får stylingtips på riktigt! Mycket nöjd med både klippning och styling.

Jenny E
Skrev om Styleport

Det blev inte som förväntat och lite onödigt dyrt men väldigt trevlig tjej!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1073 omdömen 4.8 av 1073 omdömen

Sara R
Skrev om Styleport

Proffsig service, var nöjd med resultatet.

Elinor S
Skrev om Styleport

De hittade tid fast det inte fanns egentligen, bra bemötande!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 240 omdömen 4.6 av 240 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid trevlig, snabb men noggrann

Evelina V Evelina V
Anu H

Frisyr och kvälls makeup. Trevlig och professionell personal. Super nöjd

Malin E
Skrev om Styleport

Alltid personliga, duktiga stylister och fantastisk miljö!

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Margit H
Skrev om Styleport

Fick håret tvättat och fönat. Kände mig ompysslad och viktig som kund. Fick bra uppmärksamhet från det att jag klev in genom dörren tills jag gick ut💗

Charlotte B
Skrev om Styleport

Proffsigt bemötande av mycket kunnig personal. Köpte styling av hår och sminkning inför större evangemang! Mycket nöjd!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Caroline H
Skrev om Styleport

Jenny är den bästa frisören! Går alltid därifrån nöjd. Väldigt fin salong med gott kaffe :)

Ingrid G
Skrev om Styleport

Trevligt bemötande. Jag har varit och och lagt makeup och stylat håret. I det stora hela väldigt nöjd.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 397 omdömen 4.8 av 397 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Johanna S
Skrev om Styleport

Styleport är mitt absoluta favoritställe för styling och sminkning! Det är enkelt och smidigt att boka tid och inte allt för dyrt. Jag tycker det är väldigt smidigt att bara kunna gå dit och få en snabb sminkning av ett specifikt område, ex ögon, då det är det jag själv tycker är svårast. Jättesmidigt att gå in och få en wash & blow på lunchen om man har ett stressigt schema och behöver bli snygg inför en AW eller liknande.

Lena C
Skrev om Styleport

En prisvärd "lets deal" upplevelse..Vänligt, proffsigt och engagerat bemötande. Tog sig tid. Snyggt klippt!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2029 omdömen 4.9 av 2029 omdömen

Annette W Annette W
Tobias I
Skrev om Styleport

Business haircut, trevligt och uppiggande bemötande. Hade inte bråttom, så hastigheten var inget jag tänkte på.

Masha R

Önskar fler erbjudanden typ tvätt o fön för cirka 200 kr

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 505 omdömen 4.8 av 505 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Anna W
Skrev om Styleport

Alltid supernöjd med tvätt och fön. Tack Delia!

Linda L
Skrev om Styleport

Trevlig och hjälpsam personal. Fina frisyrförslag.

Anitta A
Skrev om Styleport

Har varit där en gång och färgat/slingat och klippt håret. Blev så nöjd. Har sedan varit där en gång för styling av håret, åter igen mycket nöjd. Ska snart boka tid för färg/sling och klippning hos Sofie igen.

Anja N
Skrev om Styleport

Jag brukar gå till Styleport varannan månad eller varje månad för att få hårtvätt och eller styling inför jobbevent eller fest. Älskar att de som jobbar där är bäst på det de gör, nämligen blowout och styling . Det finns bara lyxiga produkter och det gillar jag. De är alltid trevliga på Styleport och jag har alltid känt mig omhändertagen och välkommen.

Hampus L
Skrev om Styleport

Styleport är både proffsiga och har ett mycket gott kundbemötande. Jag har blivit en mycket nöjd stamkund!

Andreas M
Skrev om Styleport

Jag klipper mig hos styleport och personalen är jättetrevlig.

Anna B
Skrev om Styleport

Mycket proffsiga, enkelt att boka online och jag är alltid nöjd. Jenny Lou är fantastik på klipp och färg!

Anna W
Skrev om Styleport

Jag har fått hjälp med hairtalk, klippning och färgning. Fantastiskt trevligt ställe. Proffessionell personal. En salong jag kommer att återkomma till många år framöver.

Felicia G
Skrev om Styleport

Har vid flera olika tillfällen både klippt/färgat, stylat håret och fått fest makeup. Varit supernöjd alla gånger!

Malin W
Skrev om Styleport

Bra service och trevligt bemötande. Nöjd med klippningen

Frank d
Skrev om Styleport

Trevligt bemötande av personalen. Bra service och man känner sig välkommen när man går in i butiken!